Onko muita 40+ iltatähden yrittäjiä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hei123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt on sitten sekin koettu, että olen onnistunut saamaan VÄÄRÄN positiivisen tuloksen. Eli oikeasti koettu sekin, että haamuviiva VOI olla väärä tulos. Eli en luottaisi niihin kyllä yhtään. Eilen postasinkin tänne haamuviivan jonka sain tässä kierrossa, Preck Chekin testillä eilen. Mutta poistin sen, kun en voinut uskoa tulokseen itsekään. Tänään oli muista asioista lääkärikäynti ja pyysin samalla hcg arvon mittausta, kun muita erikoisia oireita ollut. Niin sehän oli alle 2. Ihan tässä jos ei kuukautisia kuulu muutamaan viikkoon, ja vatsaoireet jatkuu, saan ajan ultraääneen. Tosin terveyskeskuslääkäriin.

Tsemppiä hurjasti kaikille raskautumista aktiivisesti yrittäville! Mielelläni kuulisin teiltä Anma83 ja Kuurankukka75 ja toki muiltakin, keillä on useampia lapsia, että miten teillä riittää kädet, kun sisarussarjassa on pieniäkin vielä, saati pää, kun jokainen lapsi tuonee omat ilot ja huolet? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Täällä siis esikoisensa ”kypsällä” iällä itsellisenä saanut curling-äiti :Face With Tears Of Joy: joka hieman pohdiskelee toista (mihin just ja just ikä ja pakkasalkio voisi riittää). Onko teillä mahtavat puolisot ja tukiverkot vai alkaako arki vaan luonnistua kokemuksella useiden pienten kanssa? Ja siis vilpittömästi ihailulla ja tiedonjanolla tätä kyselen.

Tsemppiä hurjasti kaikille raskautumista aktiivisesti yrittäville! Mielelläni kuulisin teiltä Anma83 ja Kuurankukka75 ja toki muiltakin, keillä on useampia lapsia, että miten teillä riittää kädet, kun sisarussarjassa on pieniäkin vielä, saati pää, kun jokainen lapsi tuonee omat ilot ja huolet? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Täällä siis esikoisensa ”kypsällä” iällä itsellisenä saanut curling-äiti :Face With Tears Of Joy: joka hieman pohdiskelee toista (mihin just ja just ikä ja pakkasalkio voisi riittää). Onko teillä mahtavat puolisot ja tukiverkot vai alkaako arki vaan luonnistua kokemuksella useiden pienten kanssa? Ja siis vilpittömästi ihailulla ja tiedonjanolla tätä kyselen.
Mullahan siis jo vanhin helmikuussa 22 eli ei enää niin aikaani ja käsiäni kaipaa. Olen aina halunnut paljon lapsia ja itsekin 7 lapsisesta perheestä niin jotenkin tuntuu niin luonnolliselta. Ja on auttavainen puolisokin ja jonkinmoinen tukiverkko sukulaisista.

hups! Muokattu tuol oli aikasemmin ennakoiva heittänyt lapsiseksisarjakuvia. Korjattu siis lapsisesta. Et yönhän tuo kerkes olla. Apua!

Muokattu viimeksi:
.

Muokattu viimeksi:
Meidänkin uusioperheessä on paljon lapsia, mutta lapsena minulle puhjenneen autoimmuunisairauden johdosta olin pitkään siinä uskossa, että lapsien hankinta ei olisi ollenkaan mahdollista. Ja elämä kuljetti tavalla, mitä en olisi voinut kuvitella, pitkä seurustelu/kihlaus purkaantui, tuli haastava ja mukaansatempaava ura ja sitten lopulta myöhään vasta mahdollisuus äitiyteen kuin ihmeenkaupalla. Jos olisin tähän pisteeseen elämässä päässyt aiemmin niin varmasti olisin itsekin useamman lapsen yrittänyt saada. :Two-hearts: Mutta elämästä ei koskaan tiedä. Niin kiitollinen tästä yhdestäkin.

Mulle oli jo lapsena selvää, että haluan aikuisena paljon lapsia. Mua aina suretti kun itselläni oli vain yksi pikkuveli, mua lähes 9 vuotta nuorempi. Olisin halunnut leikkikavereita sisaruksista. Hoidin kyllä paljon pikkuveljeäni ja tykkäsin hänestä ja tykkään edelleen :smiling-eyes: Mulla oli hillitön vauvakuume jo nuorena. Onnistuin sitten toteuttamaan niitä vauvakuumehaaveitani ensimmäisen mieheni kanssa, saimme kaksi yhteistä lasta. Valitettavasti avioliitto oli tuhoon tuomittu ja jäin sitten kahden lapsen yksinhuoltajaksi, toinen lapsista vielä erityislapsi erittäin vaikealla tavalla. Kävin töissä ja opiskelin. Ei ollut helppoa. Silloin koin suorittavani vanhemmuutta, selvisin päivä kerrallaan. Tein töitä ja opiskelin. Tapasin sitten nykyisen mieheni ja kolmas lapseni olikin täysin odottamaton yllätys kuten aiemmin kerroin. (Olin nimittäin aiemmin saanut lapsettomuuteen hoitoa eikä lääkäri ollut mitään puhunut, että PCO oireyhtymä voisi helpottaa tai poistua.) Otimme lapsen vastaan kuitenkin hämmentyneinä, sillä abortti ei ole koskaan ollut minulle vaihtoehto. Siitä menikin sitten useampi vuosi että annoin näille iltatähdille mahdollisuuden syntyä. Huomasin, että alkoi tulla iän puolesta jo kiire jos halusin saada sen ison perheen josta olin jo pienenä haaveillut. Ja miten pää on kestänyt, no ei varmaan aina niin hyvin.:rolling: Mutta eihän elämän tarvitsekaan olla täydellistä eikä helppoa. Riittää, että on olemassa ja meillä on toisemme. :red-heart: Ison perheen äitinä täytyy joustaa omalta mukavuusalueeltaan ja tinkiä asioista, ei mene asiat aina kuin armeijassa. Täytyy sietää sotkua, meteliä ja lasten riitelyä. Ja omia pettymyksiään, kun aina ei organisoiti ja priorisointi sujukaan kuten oli suunnitellut. Lasten täytyy oppia sietämään myös pettymyksiä ja tulemaan toimeen toistensa kanssa, Se on haastavaa, mutta niin se vain on. Suurimmaksi osaksi heistä on iloa ja seuraa toisilleen. Vanhimmat lapset kyläilevät ja ovat pienille tärkeitä. Jos olisin jäänyt loppuelämäkseni yksin, kaksi vanhinta lasta olisi riittänyt minulle jaksamiseni kannalta. Nykyinen mies on auttanut paljon. Muita tukiverkostoja ei ole, toki lasken jo päiväkodin sellaiseksi :smiling-eyes: Voisi sanoa, että äitiys on minulle elämäntehtävä :Two-hearts:
Kiitos, ihanasti kerroit teidän matkasta ja mahtava kiteytys! :red-heart: Äitiys elämäntehtävänä. :Two-hearts:

Heippa kaikille :Hugging Face:

Löysin itselle uuden ryhmän johon luulen kuuluvani. Ikää on kohta 42 ja 3:nesta lapsesta haaveilen. Löytyy siis jo pari vanhempaa lasta. Uudella kumppanillani ei vielä ole omia lapsia niin siitä tämä innostus sai alkunsa. Yritetty ollaan jo yli vuosi ja siihen mahtuu 1 kkm joka oli viim.keväänä.

Luomuna yritetään eli ei lähdetä hoitoihin. Tosin olen miettinyt määräisikö lääkäri vaikka letrot raskautumisen tueksi.

Jännityksellä astun mukaan seuraanne ja toivon meille jokaiselle :Baby: :Heavy Black Heart:

Niin ja nyt menossa dpo 3 kierto ollut 26-29/29 välillä.

Muokattu viimeksi:
Meillä on kolme lasta, nyt jo 10, 13 ja 15. Minusta on vaan ihanaa, että heitä on enemmän kuin yksi. Rakkaus vaan kasvaa jokaisen lapsen myötä. Ovat kaikki niin erilaisia omine vahvuuksineen ja haasteineen, että se tavallaan myös tuo tasapainoa. Itse saan äitiydestä tosi paljon ja on jotenkin niin hienoa saada seurata kuinka ihminen kasvaa ja kehittyy ja hänelle tulee niitä omia juttuja. En ole koskaan kokenut äitiyttä liian raskaana, vaikka toki ne pikkulapsiajat huonoine yöunineen rasitti tai isompien kanssa on joutunut vääntämään peliajoista tai kotihommista. Enimmäkseen kuitenkin arki on mukavaa ja meillä on tosi läheiset suhteet.

Jaahans, täällä ei sitten auttanut revontulet eikä länsimainen lääketiede. Negaa pukkaa dpo 13 ja odotellaan taas että uusi kierto alkaa.

Onko @hemulix ja @_kirahvi yhtään parempia uutisia teillä? :folded:

Täällä negaa dpo 10 tänään.
Dpo 8-9 oli pyyhittäessä veristä vuotoo ja kerkesin jo luulla kiinnittymisvuodoks. Ei tainnut sitä olla kun ei haamun haamua testiin tullu.

Jaahans, täällä ei sitten auttanut revontulet eikä länsimainen lääketiede. Negaa pukkaa dpo 13 ja odotellaan taas että uusi kierto alkaa.

Ei oo valitettavasti, lopetin tukilääkkeet ja odottelen taas kerran sitä pirun kp1:stä....

Hei, miten lasket dpo päivät? Mulla oli ovulaatiotesti vahvasti positiivinen 14.1. Se oli oikeasti kierron 29.päivä, mutta tämä kierto sekaisin. Mulla kestää ovulaatiosta kuukautisten alkuun n.16. vrk. Siis siitä kun näyttää positiivista. Saas nähdä miten nyt käy, että milloin alkaa. Raskaana en ole. Mietin miten kehtaan kysellä Ovumiasta "vielä/enää" kevyitä apuja raskautumiseen

Hei, miten lasket dpo päivät? Mulla oli ovulaatiotesti vahvasti positiivinen 14.1. Se oli oikeasti kierron 29.päivä, mutta tämä kierto sekaisin. Mulla kestää ovulaatiosta kuukautisten alkuun n.16. vrk. Siis siitä kun näyttää positiivista. Saas nähdä miten nyt käy, että milloin alkaa. Raskaana en ole. Mietin miten kehtaan kysellä Ovumiasta "vielä/enää" kevyitä apuja raskautumiseen

Vastaan tuohon dpo asiaan eli dpo0 on ovulaatiopäivä.. dpo1, eka pv ovulaation jälkeen jne...

Ei täälläkään sen parempi tilanne. Tiistaina testasin puhtaan negan, joten en ole nyt pariin päivään jaksanut testailla. Eiköhän kp1 tule viikonlopun aikana. :disappointed-face:

Vastaan tuohon dpo asiaan eli dpo0 on ovulaatiopäivä.. dpo1, eka pv ovulaation jälkeen jne...
Eli ovulaatiopäivä on todennäköisesti se kun testiviiva alkaa uudestaan vaalenemaan? Noin laskien mulla olisi nyt dpo 12. Sunnuntaina tai maanantaina alkaa siis menkat vissiin

Heippa kaikille :Hugging Face:

Löysin itselle uuden ryhmän johon luulen kuuluvani. Ikää on kohta 42 ja 3:nesta lapsesta haaveilen. Löytyy siis jo pari vanhempaa lasta. Uudella kumppanillani ei vielä ole omia lapsia niin siitä tämä innostus sai alkunsa. Yritetty ollaan jo yli vuosi ja siihen mahtuu 1 kkm joka oli viim.keväänä.

Luomuna yritetään eli ei lähdetä hoitoihin. Tosin olen miettinyt määräisikö lääkäri vaikka letrot raskautumisen tueksi.

Jännityksellä astun mukaan seuraanne ja toivon meille jokaiselle :Baby: :Heavy Black Heart:

Niin ja nyt menossa dpo 3 kierto ollut 26-29/29 välillä.
Minulla oli aikanaan sama tilanne. Ensimmäisestä avioliitosta oli kaksi lasta ja tapasin nykyisen mieheni ollessani 42-vuotias. Miehellä ei ollut lapsia. Aloitettiin yrittäminen melkein heti ja sain kolmannen lapsen 45-vuotiaana. Yritysaikaan mahtui kaksi keskenmenoa. Ei käyty missään tutkimuksissa enkä tikuttanut edes ovulaatiota eikä ollut tukilääkitystä. Toivottiin parasta ja toivoa piti yllä se, että isoisoäitini ja isoäitini ovat myös saaneet kuopuksen 45-vuotiaina.

Tsemppiä yritykseen!

Minulla oli aikanaan sama tilanne. Ensimmäisestä avioliitosta oli kaksi lasta ja tapasin nykyisen mieheni ollessani 42-vuotias. Miehellä ei ollut lapsia. Aloitettiin yrittäminen melkein heti ja sain kolmannen lapsen 45-vuotiaana. Yritysaikaan mahtui kaksi keskenmenoa. Ei käyty missään tutkimuksissa enkä tikuttanut edes ovulaatiota eikä ollut tukilääkitystä. Toivottiin parasta ja toivoa piti yllä se, että isoisoäitini ja isoäitini ovat myös saaneet kuopuksen 45-vuotiaina.

Tsemppiä yritykseen!
Ihana kuulla että teillä kävi noin hyvin loppujen lopuksi ❤ Minäkään en tikutellut ovista niistä raskauksista jotka saivat alkunsa ollessani 38 ja 40. Sitten 42 vuotiaana tikuttelin kun kuopusta yritettiin, lähinnä kun yritin tähdätä että tärppäisi poikavauva. Ja onnistui ajoitus muutaman kemiallisen jälkeen ja poikavauva syntyi ❤ Nyt on varmaan lähes turha onnistua saamaan edes kemiallista enää, mutta kyllä tässä vielä vuoden loppuun yritän kuitenkin jotain epätodennäköistä epätoivoisesti :tears:

Takaisin