hemulix
Näppärä viestien naputtelija
Heippa, mitäs teille kuuluu? Minä kun silloin aiemmin tässä kierrossa sitä Rfsu:n ovistestiä tein niin siihen tuli haalea lh nousu, mutta kyllä se ovis oli silloin kuten muista tuntemuksista päättelin sillä menkat on kohta parin päivän sisällä alkamassa tuhrusta päätellen. Eihän meillä tosin silloin ollut seksiäkään ovisaikaan ja olen heittänyt hanskat tiskiin tässä yrittämisessä niin kuin kerroinkin. Rankkaa se silti tekee, sillä näen paljon unia että olen lapsettomuuslääkärin vastaanotolla tutkittavana ja hoidettavana
Paljon tsemppiä ja jaksamista, tuo päätös ei varmasti ole helppo ja samoja asioita olen tässä jo jollain tasolla käynyt parin viime vuoden aikana läpi, kun on ollut pari keskenmenoa. Itse asiassa viimeisimmän km:n la olisi ensi tiistaina, joten jos kaikki olisi mennyt kuten Strömsössä, olisin ihan viimeisimmiläni ellen jopa synnyttänyt.
Täällä myös menkkoja odottelen alkavaksi loppuviikosta. Nyt on joku dpo12 tai siinä main, mutta tein eilen puhtaan negan kun testasin papa-näytteen kyselyä varten (kysyttiin, että olenko raskaana).
Viimeisen kortin ajattelin nyt vielä kääntää eli varasin ajan gynelle kahden viikon päähän ja ajattelin jutella, jos letrot vielä aloittais seuraavassa kierrossa. Saa samalla ultrata ja siinä kun on just ovis niillä main, näkee ehkä senkin onko siellä mitään tuloillaan. Onneksi sairauskassan jäsenenä saa noita yksityisiä gynekäyntejä -80% normihinnasta pois, samoin ultrat, verikokeet yms., joten samapa se on nyt vielä vähän tutkia onko siellä mitään jäljellä ja onko tämä "yritys" ja toivominen aivan turhaa. Eipähän sitten myöhemmin harmita, ettei tullut kokeiltua kaikkea.