Mua on nyt viikon verran palellut, viimeistään töiden jälkeen oon ihan jäässä. Nyt pari päivää oon myös ollut väsyksissä, nytkin taistelen työpäivän jäljiltä unta vastaan, pitää varmaan pian käydä puolen tunnin piristävillä..
Mulla on eka lapsi vasta tulossa joten pahoinvoinnista ei ole kokemusta, mutta eilen ja tänään on syömisen jälkeen tullut kyllä vähän erikoinen olo, ja mietin jo, että nytkö alkaa etomaan! Ehkä semmosta etomisen esiastetta havaittavissa, epämukavaa oloa syömisen jälkeen.
Rinnat on myös muuttuneet kosketusaroiksi.
Se, mikä eniten harmittaa on ruokahalun puute. Ei oikein meinaa aamupala maistua, enkä saa toista ruisleivän palaa alas, kahtena aamuna peräkanaa jäänyt nyt osittain syömättä. Tekee mieli enemmän hedelmiä kuin muuta naposteltavaa, ja paino on pudonnut kilon verran viikossa. Vähän jo murehdin, että toivottavasti ei voi tulla mitään kewskenmenoa tän painon putoamisen vuoksi! Pitää yrittää testata huomenna aamupalaksi jotain muuta, ja ostaa lisää täyttäviä / energiaa antavia välipaloja hedelmien rinnalle.