Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pottis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä kävin myös verikokeissa ja annoin pissanäytteen, mutta unohdin, että pissanäyte olisi hyvä ottaa aamulla. Minä otin päivällä ja tunti sitten olin viimeksi käynyt pissalla, joten käyköhän tää testi ollenkaan? Vai pitäskö soittaa neuvolaan ja kysyä teenkö uuden. Verikokeet meni hyvin, nyt odotan rakenneultaa
Mulla on juuri nyt sama tilanne, unohdin ottaa aamupissasta näytteen ja tänään on labra 😅 Se on kyllä vasta klo 11.20 joten pitää toivoa että jokunen tunti riittäisi jos otan ennen labraa. Tietääkö joku kauanko pissan pitäisi olla rakossa?

Mulla on juuri nyt sama tilanne, unohdin ottaa aamupissasta näytteen ja tänään on labra 😅 Se on kyllä vasta klo 11.20 joten pitää toivoa että jokunen tunti riittäisi jos otan ennen labraa. Tietääkö joku kauanko pissan pitäisi olla rakossa?
Itselle on sanottu, että 2-4 tuntia, ja viimeksi tuli vähän noottia jo kun oli vain 2 tuntia (muttaku oli pissahätä), eli yrittäisin päästä lähemmäs sitä neljää.
:Face With Tears Of Joy:

Joo mä soitan huomenna, sillä hcg tulos oli tullut ja se oli vaan 5,1U/l ja viime vessakäynnistä oli joku 45min 🤔 jotenkin en oo silti huolissani, vaikka viikkoja on jo 10. Huono olo on koko ajan ja rinnat kipeä plus väsymys. Keskenmeno tapauksissa ei oo ollu näin kovia oireita. Jos oisin ottanu, niinku pitääkin, aamupissasta, olisi hormoneja kerennyt erittyä pissaan monta tuntia, niin tuloksin ois sitten erilainen
hcg mitataan verestä, pissasta ei oteta noita tarkkoja hcg-arvoja. Mutta hyvä että kuitenkin selvisi ja oli vaan virheellisesti katsottu tulos! :smiling-eyes:

Ei se ainakaan mulla haitannut mitään, vaikka oli vain alle tunti edellisestä WC käynnistä 🤣

Mulla kävi nyt kuitenkin niin, että olin vahingossa ottanut näytteen vanhoihin näyteputkiin, jotka sattu olemaan kaapissa, joten uusiksi meni 🙈😅 Ja samoin kun otin sen just ennen labraan lähtöä, se toinenkin labrassa otettava näyte meni uusiksi kun ois pitänyt olla tunti pissaamatta 😂

Muita joilla oireet pahimmillaan tai alkaneet pahentua 9 -10 viikoilla? Mulla nyt n 9+5 ja eilisestä saakka järkyttävä väsymys, ruokahaluttomuus ja mieliala on todella synkkä. 🥺 Rintojen arkuus taas sit hieman hellittänyt.

Mulla oli 9 viikko melkeen pahin varsinkin huonovointisuuden puolesta. Nyt 10 viikolla tuntuu ettei pysy hereillä ollenkaan 😅 rinnat on myös kipeet

Sit oon huomannut, että Disney leffat ei mee ilman itkua.. et herkillä ollaan. Mites muilla, onko itku herkässä?

Sit oon huomannut, että Disney leffat ei mee ilman itkua.. et herkillä ollaan. Mites muilla, onko itku herkässä?
Kyllä, ei meinaa pystyä enää musiikkia kuuntelemaan. Autolla ajaessa kun lauleskelin mukana, aina parin sanan jälkeen itku esti jatkamisen 🤣🤣

Mäkin oon aika oireeton, erilaiset mahakivut ja tuntemukset sekä kova väsymys nyt on oikeastaan ainoat päivittäiset. Tietysti tisseistä huomaa ym kun tietää. Mutta muuten ei pahoinvointia tai mitään kummempaa. Saa vissiin olla vaan tyytyväinen. Maanantaina oli nt-ultra, jossa kaikki oli hyvin.

Mun alkuraskaus on ollut haastava ja oireidentäyteinen. Ehdottomasti pahin oire on ollut pahoinvointi, joka jatkuu edelleen, vaikka viikkoja jo 14+0. Sain viime viikolla pahoinvointiin ihan lääkkeenkin, kun paino pudonnut ekan kolmanneksen aikana lähes 10%. Mutta ehkä höpöttelen tästä lisää salaisella puolella jahka sinne asti pääsen😄

Takaisin