Oireita

Samaistun paleluongelmaan. Mä oon yleensä se, joka kekkuloi läpi talven t-paidassa, ja vaikka tykkään neuloa villasukkia niin en tykkää käyttää niitä. No, nyt on tullut käyttöä hetkittäin, ja neulevaatteet on kaivettu kaapin perältä. Osittain menee varmasti vuodenajanpiikkiin, mutta ei kyllä kokonaan. Palelu tulee kans aalloissa, en ole havainnut mitään logiikkaa palelukohtauksissa, en mitään triggereitä. Mutta ihan kivalta tuntuu, että raskaudesta kertoo edes jokin oire eikä vain viivat tikussa. Muuten on kyllä aika oireetonta toistaiseksi. Suolaa, valkosipulia ja yleisesti vahvoja makuja tekee mieli (vielä).
Tuli muuten tästä mieleen, että mun ei tee mieli oikein mitään epäterveellistä, ei makeita (oon sokerihiiri, rakastan karkkia) eikä suolasia (sipsit sun muut yleensä aina uppoais)! Mun tekee mieli hedelmiä, mut en tiä onko tää nyt "mieliteko" vai ihan vaan semitietoista toimintaa et yrittää saada kaikki maholliset vitamiinit sun muut vauvaa varten..
 
Mulla ei myöskään tee mieli mitään herkkuja (ei suolaista eikä makeaa) vaikka yleensä oon aika perso kaikille herkuille ja vaan hyvällä itsekurilla pystyn pitämään määrät kohtuudessa 🤣 Mut toisaalta mun ei kyllä tällä hetkellä tee mieli syödä oikeastaan mitään, joten johtuukohan vain siitä 🙄 mua ei sinänsä yhtään haittais, jos herkkuhimot pysyisi poissa, mutta normiruokahalu ois kiva saada takaisin...
 
Huh tulipa nukahdettua hurjan "pitkän ja raskaan" 5h työpäivän jälkeen keskellä päivää sohvalle :rolling: tietysti palelun saattelemana, eli villapaita + villaneule, paksut housut, normaalit sukat ja villasukat kombolla.
Naureskelen tyhmille jutuille väsyksissä, kuten äsken repesin kun pähkinäpussin kyljessä luki, että saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää :rolling::rolling: todella toivon että sisältää, kun sen takia tän pussin ostin :tears:
 
Takaisin
Top