Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin minisun mamaa myös yliopiston apteekista, samalla viikolla kun plussasin rv3+6. Täytyy varmaan käydä hakee vielä yksi purkki jemmaan, kun hinta oli vain vähän päälle 14€ tarjouksessa.Ja ainiin kävin kyllä eilen jo ostamassa viime raskaudesta hyvinkin tutuksi tulleen laatikollisen pegorionia, alkaa jo ummettaa vinkkinä että nyt oli Yliopiston apteekin oman merkkinen makrogoli hyvässä tarjouksessa kanta-asiakkaille. 50kpl laatikko oli yli 7€ alessa myös minisun mama vitamiinit oli muutaman euron alessa
Miten kävi? Jatkuiko?Pelottaa kirkasta veristä vuotoa paperiin pyyhkiessä, ei kipuja
Kävin kanssa lukemassa vanhoja kirjotuksia. Minulla oli ollut toisessa raskaudessa huonoa oloa vain öisin ja se oli loppunut rv 9 yhtäkkiä. Koskaan en kuitenkaan ole oksennellut.Tsemppiä @Baskran! Toivottavasti vuoto on harmitonta.
Mä kävin juuri läpi esikoisen alkuraskauden oireita tuolta lasketun ajan ryhmästä. Itseasiassa aika samalta kuulostaa kuin nyt. Oksentelun voisi siis odottaa alkavan syyskuun alusta, jos sinne asti pääsen. Sitä kauhulla odotan.
Haha! Mulla vain tyttöjä ja ei tosiaan ole ollut mitään merkittävää pahoinvointia kummassakaan. Ei kyllä vielä tässäkään.Tyttöraskauksissa on ollut paljon pahempi pahoinvointi, joten sen perusteella nyt on poikaraskaus. Ja pojan vuorohan se onkin, kun meillä on tyttö - poika -tyttö - poika - tyttö. Myös selkeä poikaraskauden merkki on se, että ei tee yhtään mieli makeaa!
Onnekas olet!Haha! Mulla vain tyttöjä ja ei tosiaan ole ollut mitään merkittävää pahoinvointia kummassakaan. Ei kyllä vielä tässäkään.
Juu ei kyllä tarvi tullakkaan! Ihan mielelläni olen ilman sitä oirettaOnnekas olet!
Voi ei, toivottavasti harmitonta vuotoa.Pelottaa kirkasta veristä vuotoa paperiin pyyhkiessä, ei kipuja
Liityn tähän vähäoireisten junaan, tosin poikaraskaus alla. Ei mitään pahoinvointia eikä oikein muitakaan isompia oireita. Yhdessä vaiheessa ei tehnyt mieli syödä muuta kuin tulista ruokaa ja jaffakeksejä, mutten voinut pahoin muustakaan, ei vain maistunut. tässä on nyt parina iltana tullut vähän ällö olo jos on syönyt ison annoksen kerralla, mutta muuten ei nytkään ainakaan vielä ällötä..Haha! Mulla vain tyttöjä ja ei tosiaan ole ollut mitään merkittävää pahoinvointia kummassakaan. Ei kyllä vielä tässäkään.
Se loppui! Säikähdin tosi kovaa sitä veristä paperia, kipuja ei oo ollut missään vaiheessa ja vuoto loppui ei oo tullut enää mitään. Inhottaa tää epätietoisuus, kun mistään ei voi olla varma.. En uskalla iloita vielä mistään ollenkaan. Kunpa tää ensimmäinen kolmas menis nopeasti ohiMiten kävi? Jatkuiko?