Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alkuraskaudessa mielestäni ihan normaalia. Jos ei kipuja tai vuoto lisäänny niin en olisi huolissaniOnkohan rusehtava vuoto pyyhittäessä normaalia? Heräsin yöllä vessaan ja paperiin tuli vähän. Oon nyt 5+2. Ei mitään kipuja ja vuoto loppui
Nuo minisunin mamat muuten ihan hyviä mutta pitää niellä KOLME kauhean kokosta mollukkaa päivässä. Oliskohan jotain pureskeltavia äitiysvitamiineja?Ja ainiin kävin kyllä eilen jo ostamassa viime raskaudesta hyvinkin tutuksi tulleen laatikollisen pegorionia, alkaa jo ummettaa vinkkinä että nyt oli Yliopiston apteekin oman merkkinen makrogoli hyvässä tarjouksessa kanta-asiakkaille. 50kpl laatikko oli yli 7€ alessa myös minisun mama vitamiinit oli muutaman euron alessa
Miten niin kolme? vai onko sulla lisäksi jotain muuta sit kun näissä päiväannos on 1 tablettiNuo minisunin mamat muuten ihan hyviä mutta pitää niellä KOLME kauhean kokosta mollukkaa päivässä. Oliskohan jotain pureskeltavia äitiysvitamiineja?
Ah! Mulla oliki sana-sol! En osta enää ikinä kun menin nuita vahingossa ostamaan ennenkuin katoin annostustaMiten niin kolme? vai onko sulla lisäksi jotain muuta sit kun näissä päiväannos on 1 tabletti
Aa okei joo ne on sit laimeampia tablettejaAh! Mulla oliki sana-sol! En osta enää ikinä kun menin nuita vahingossa ostamaan ennenkuin katoin annostusta
No vissiin! Katoin että on vaan paljon foolihappoa ja nappasin senAa okei joo ne on sit laimeampia tabletteja
Apuva, muistankohan edes kaikkia täytyy kyllä sanoa ettei mun oireet oo isommin arkeen vaikuttanut, vaikka kaikenlaista on ollu jo
Nyt ois menossa 8. viikko ja ihan ekana mulla herkistyy nenä. Se on aika hämmentävää ku normaalisti heikko hajuaisti aistii ties mitä hajuja ja vielä aivan selkeästi. Niin hyvässä ku pahassa basilikan tuoksua imin sisään aivan taivaassa jo ennen kuukautisten poisjääntiä. Silloin tuli pieni aavistus, et oisko nyt viimein tärpänny.
Sitten tuli palelu! Sellainen luutkin kylmäävä palelu, johon ei auta viltit eikä peitot. Epäilen sen liittyvän siihen, et verenkierto lisääntyy kohdun ympärillä, ni ehkä se sit väheni muualla, ennen kuin verimäärä kasvoi. Lääkäri en kyllä ole, mut näin olen ajatellut
Kiukkuisuus ja pahoinvointi on tässä raskaudessa uutta verrattuna ensimmäiseen. Puuöljy sai jo melkein oksentamaan.
Ruokahaluttomuus, vaikka on nälkä. Ruokahimoina hampparit, tuote- ja sulatejuusto vaihtelevasti kylläkin, välillä ei iske ollenkaan.
Kamala turvotus ja maha sekaisin jatkuvasti. Hengästyn tosi helposti
Kohdun kasvukipuja on ollut. Ekalta kerralta en ainakaan muista sellaisia.
Väsymys on jatkuvaa, vaikka ei oo niin paha kuin esikoisen kanssa. Silloin esikoista odottaessa toki elämänrytmi oli erilainen ja vapaapäivänä sai nukkua pitkään tai vaikka kolmet päikkärit, mut nyt taaperon kanssa mahdotonta
Nyt ihan viikon sisään on alkanut pallero tuntumaan alavatsalla. Saa nähdä koska alkaa näkymään. Luultavasti olen vain vainoharhainen, kun ylimääräistäkin löytyy, mutta jotenkin on sellainen olo, et tätä ei kauaa piilotella. Esikoisen kohdalta maha alkoi näkyä vasta kuudennella kuulla, sinne ei kyllä päästä
Muistankohan kaiken, luultavasti en mut johan tässäkin oli
Hmm, ei ole ollut mutta voisiko ihan liittyä johonkin verenkierron vilkastumiseen/tuntoherkkyyden lisääntymiseen?Onko täällä kellään muulla tällaista
Esim vessan jälkeen pyyhkiessä, rapsuttaessa tai vaikka miehen koskiessä häpyaluetta (lähinnä "etu"päästä, klitoriksen huitteilta) tuntuu sellainen pieni vihlaisu kohdun huitteilla. Ei tee kipeää, mutta eellisessä raskaudessa ei ollut tällaista niin mietin että mikähän homma
Joo voihan se olla, erikoisen tuntuista kyllä aikalailla plussauksesta asti kulkenut nyt mukana tämäHmm, ei ole ollut mutta voisiko ihan liittyä johonkin verenkierron vilkastumiseen/tuntoherkkyyden lisääntymiseen?
Samaa olin tulossa sanomaanHmm, ei ole ollut mutta voisiko ihan liittyä johonkin verenkierron vilkastumiseen/tuntoherkkyyden lisääntymiseen?