Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä on lisääntynyt! Ja joka raskaudessa. Joutuuhan se pumppaamaan isompia määriä verta ja tekemään kovempaa työtä. On kyllä ärsyttävä vaiva kun myös semmoset ”muljahdukset” lisääntyy.
Okei hyvä tietää etten ole yksin! Aivan kamala tunne kun pitkästä aikaa on ruvennut muljuamaan. Yleensä on vain kovassa stressissä tätä tullut mutta nyt alkanut olemaan taas
 
Tosi oireettomana mennään tällä hetkellä. Tai on menty jo hetki. Mietin jo kävisin ultrassa huomenna tai lauantaina katsomassa et kaikki on hyvin. Ainoastaan alapää on ollut eilisestä asti tosi kipeä ja sellainen ert se olisi tulessa.. Vuotokin vähän jännää. Maanantaina neuvola, mut onko nää yleensä sellaisia et pitäis heti puuttua 🤔
 
Erittäin ryhmä kysymys, mutta voiko johtua tästä raskaudesta, tänään alkoi postinhakureissun jälkeen koskemaan oikeaan pakaraan yhteen kohtaan pistävästi, ja jos johtuu niin mitä sille voisi tehdä 😅 mulla olisi tulossa just vielä 3 päivää töitä missä pitää kävellä ja seisoa lähes koko päivä ja jos jo postin haku reissu teki tuon vaivan 😅 ja toinen kysymys, onko jollain lisääntynyt sydämen lisälyönnit raskaana?
En tiedä lisälyönneistä, mutta ihan alkuraskaudesta asti olen tuntenut istuessa tai selällä maatessa oman pulssin tosi voimakkaasti pakaroissa! Outo tunne kun takapuoli pumppaa koko ajan😅
 
En tiedä lisälyönneistä, mutta ihan alkuraskaudesta asti olen tuntenut istuessa tai selällä maatessa oman pulssin tosi voimakkaasti pakaroissa! Outo tunne kun takapuoli pumppaa koko ajan😅
No joo tuokin varmasti aika outo tunne 😅 mutta toisaalta käy järkeen kun verekkyys yms lisääntyy
 
Tosi oireettomana mennään tällä hetkellä. Tai on menty jo hetki. Mietin jo kävisin ultrassa huomenna tai lauantaina katsomassa et kaikki on hyvin. Ainoastaan alapää on ollut eilisestä asti tosi kipeä ja sellainen ert se olisi tulessa.. Vuotokin vähän jännää. Maanantaina neuvola, mut onko nää yleensä sellaisia et pitäis heti puuttua 🤔
En usko, että mitään akuuttia, että voi varmasti odottaa viikonlopun yli. Mutta hyvä varmaan pois sulkea BV ja hiiva. Jos on bakteerivaginoosi niin onneksi saa helposti hoidettua ☺️ ja meillä ainakin neuvolassa voivat ottaa käynnillä tarvittavat näytteet
 
Okei hyvä tietää etten ole yksin! Aivan kamala tunne kun pitkästä aikaa on ruvennut muljuamaan. Yleensä on vain kovassa stressissä tätä tullut mutta nyt alkanut olemaan taas
Kyllä! Mullakin monesti yöllä nuita tulee ja ei ole yksittäisiä vaan useampia muljahteluita peräkkäin. Aina hieman säikäyttää 😣
 
ja toinen kysymys, onko jollain lisääntynyt sydämen lisälyönnit raskaana?
Joo mullakin on! Just tolleen useampi muljahdus peräkkäin. Inhottava tunne, edellisessä raskaudessa oli myös ja jatkui ainakin jonkin aikaa myös synnytyksen jälkeen😵‍💫
 
Ruskea valkovuoto loppui noin viikko sitten. Tänään ihan yllättäen housuihin valahti ihan kirkasta verta ehkä teelusikallinen. Jännittää päästäänkö tässä raskaudessa loppuun asti, on kyllä menty niin vuoristorataa että luotto ei ole kova.

Seuraillaan miten vuoto etenee ja keskiviikolle on onneksi varattu ultra.
 
Mä mietin täällä, että jos saisi kkm nii olisiko silti oireita? Mulla taas vuoto niin runsasta et täällä mietin..
Tosi vaikea sanoa, kun varmasti yksilöllistä. Itsellä ei ole kokemusta, mutta mitä olen lueskellut niin toisilla oireet loppuu seinään ja toisilla jatkuu niinkuin ennenkin 🤷🏼‍♀️
 
Tosi vaikea sanoa, kun varmasti yksilöllistä. Itsellä ei ole kokemusta, mutta mitä olen lueskellut niin toisilla oireet loppuu seinään ja toisilla jatkuu niinkuin ennenkin 🤷🏼‍♀️
Näin se taitaa olla. Joillain istukka saattaa jatkaa porskuttamista vaikka sikiö olisi menehtynyt😞 Sehän tuossa kkm:ssa varmasti juuri inhottavinta onkin, kun ei välttämättä ilmene mitenkään.
 
Täälläkin alkanut olla päänsärkyjä! Ja parin viikon takaisen hirveän migreenin takia oon tosi herkästi ottanut panadolia nyt:Grimacing Face:
Mäkin oon joutunut ottaan 😓Ja ihan sama tilanne, muutama viikko sitten oli kauhea monen päivän migreeni, niin sen jälkeen oon ottanut heti jos vähänkin tuntuu. Muuten pääsee ainakin mulla äkkiä yltymään ja sitten ei auta kyllä enää mikään 😵 Varsinkin kun ei toi panadol mitään kovin tehokasta oo..
 
Takaisin
Top