Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäki syön selvästi pienempiä annoksia, mut silti tuntuu et nälkä on koko aika ja kun syö vähänkin nii on taas täynnä. Jotenkin kropan signaalit täälläkin ihan sekaisin 😂
 
Sama täällä! Tosi rasittavaa ja turhauttavaa, ku koko ajan pitäis syyä ku kerralla ei voi syödä riittävästi 😅
 
Mulla on myös aivan jäätävä turvotus vatsassa. En voi pitää mitään tiukkoja paitoja, koska toi näkyy niin selvästi. Maanantaina vielä yritin ja huomasin, kun kollega katsoi mahaa pitkään. Siitä turvotus on vaan lisääntynyt.
 
Mulla on myös aivan jäätävä turvotus vatsassa. En voi pitää mitään tiukkoja paitoja, koska toi näkyy niin selvästi. Maanantaina vielä yritin ja huomasin, kun kollega katsoi mahaa pitkään. Siitä turvotus on vaan lisääntynyt.
Mulla myös, ja hemmetti se ei tuu millään ulos! Varsinkin mun poikittainen paksusuoli on niin hiton täynnä ilmaa et ylämaha on niin pinkee ja kipee, ihan hartiassa pistää hengittää syvään😮‍💨 onneks kaapissa oli esikoisen jäljiltä Cuplatonia (hieman ylittynyt se 3kk avattuna säilymis aika heh) mut pakko oli nyt testaa auttaisko se, koska tää olo on kyllä aivan sietämätön nyt🥴

Mut positiivisena että tänään pahoinvointi on ollu vähäisempää ja olo sen suhteen siedettävä, toivon että se alkaa tästää nyt helpottaa🌈🤞🏼
 
Takaisin
Top