Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tullut, mutta todella niukkana. Silleen, että paperi vähän värjäytyy pyrkiessä, mutta ei tarvitse käyttää edes suojaa.

Ystävä väittää, että olisi ihan normaalia, mutta on vaikea luottaa siihen. Esikoista odottaessa kaikki on muutenkin uutta ja jännää. 🙈😀
Joo, no onneks sulla se nt-ultra pian! Onko vuoto ihan ruskeaa? Kuulostaa kuitenkin että olis ihan normaalia kun ei oo yltynyt eikä oo kipuakaan ilmeisesti..? Oliskohan vaikka vähän joku kohdunseinämä tms joskus aiemmin vuodellut ja nyt vasta tulee pois tollaisena ruskeana ”vanhana” verenä. Tai voi toki varmaan vaan vaikka limakalvotkin vuotaa herkemmin raskaana 🤔
 
Joo, no onneks sulla se nt-ultra pian! Onko vuoto ihan ruskeaa? Kuulostaa kuitenkin että olis ihan normaalia kun ei oo yltynyt eikä oo kipuakaan ilmeisesti..? Oliskohan vaikka vähän joku kohdunseinämä tms joskus aiemmin vuodellut ja nyt vasta tulee pois tollaisena ruskeana ”vanhana” verenä. Tai voi toki varmaan vaan vaikka limakalvotkin vuotaa herkemmin raskaana 🤔
Joo, on ihan ruskeaa eli vanhaa verta. Eikä ole kipuja nyt, mutta välillä on vähän ollu (ehkä viikko sitten viimeksi). Olen ajatellut, että ois vaan jotain "tavallista" vatsakipua, kun turvottaa ja syöminenkin on ollut pahoinvoinnin takia vähän mitä sattuu.

Kaipa ne limakalvotkin voi tosiaan vuodella herkästi. No huomenna se onneksi sitten selviää!
 
Täälläkin alkoi eilen tulemaan paperiin pyyhkiessä vähän haaleanveristä suttua, ja nyt tänään on alkanut muuttua kirkkaamman punaiseksi. Rv 11+3, ensi viikolla ois nt-ultra.
Ei kuitenkaan runsaammin tiputa jne. verta. Tuntuu että toistuu sama kuin ekassa raskaudessa, silloin tosin silloin verinen vuoto alkoi yllättäen illalla ja sitä tuli reilusti (alkuraskaudessa kuitenkin). 😪
 
Onko täällä muilla vastaavaa annoskokoon liittyen?
Mä olen joutunut puolittamaan annoskokoni pienempään koska en yksinkertaisesti jaksa syödä enempää kun olen jo ihan ähkyssä🥵
Joo ihan taaperon annoksia menee. Tänään lusikallinen muusia ja kaks kalapuikkoa 😁 Ja silti sellanen olo et sitä ruokaa ois kurkkutorveen asti siellä mahassa 😁 Eikä mitään merkitystä vaikka ois oikeasti nälkä ennenkun alkaa syömään.
 
Takaisin
Top