Voi ei, suuret pahoittelutKävin tänään ultrassa. Tuulimunaraskaus, jatkohoito naisten polilla jos/kun ei lähde itsekseen tyhjenemään.
Tsemppiä kaikille muille jatkoon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, suuret pahoittelutKävin tänään ultrassa. Tuulimunaraskaus, jatkohoito naisten polilla jos/kun ei lähde itsekseen tyhjenemään.
Pahoittelut ja paljon voimiaKävin tänään ultrassa. Tuulimunaraskaus, jatkohoito naisten polilla jos/kun ei lähde itsekseen tyhjenemään.
Hei tsemppiä huomiseen! Eiköhän siellä ole kaikki hyvin!Tsemppiä
Tää väsymys on jotain niin nukkunut koko päivän tähän asti pientä ruokailuhetkeä lukuunottamatta just heräsin kun lapsi tuli koulusta kotiin. Varmaan vähän huominen ultrakin mielessä stressaa.
Pahoinvointi pysynyt poissa tämän päivän.
Mä luulen et musta on tulossa mies,tai ainakin tätä menoa valas. Heräsin syömään lenkkimakkaraa koska mieliteko normaalisti en makkaraa syö juurikaan.Sitä vaan tässä mietin, että miksei mieliteot syötäviä kohtaan voi olla mitään terveellistä? Tällä hetkellä voisin syödä säkillisen juustonaksuja ja suklaata.
Niinpä, sitä minäkin mietin Minullakin on kaapissa oottamassa juustonaksupussi ja suklaataSitä vaan tässä mietin, että miksei mieliteot syötäviä kohtaan voi olla mitään terveellistä? Tällä hetkellä voisin syödä säkillisen juustonaksuja ja suklaata.
Mäkin näen ihan outoja unia. Ne on oikein pitkiä ja elokuvamaisia ja niissä tapahtuu kaikkea ihmeellistä viime yönä synnytin tämän pikkuisen mummolan ullakolla ilman mitään kivunlievityksiä ja mietin että tarvinneeko lähteä edes lääkäriin kun oli niin helppoa. Ainut vaan että istukka jäi jumiin ja aloin unessa etsiä jotain ruosteisia työkaluja sen irrotukseen... Onneks heräsin ennen sitä operaatiotaMä oon nähnyt tosi selkeitä ja kummallisia unia lähes joka yö aamulla aina vähän miettii että mitä ihmettä. Toinen ikävämpi vaiva mikä vaivas tosi usein esikoisen aikana niin hiivatulehdukset.. jos jollain niiden hoitoon/välttämiseen jotain kikkakolmosia niin saa kertoa.
Mulla oli tuo sama, mutta vk 10 loppus pikkuhiljaa nyt on taas jo ihan ok.Täällä vaivaa sietämätön väsymys, mikään määrä unta ei ole riittävästi eikä mitään jaksa tehdä
Joo sama töissä pakko tsempata ja ehkä vähäm unohtuu se pahin väsymys, mut vapaapäivänä makaan räkä poskella sohvalla ja illalla nukahdan väkisin sohvalle telkkaria katsoessaTäällä vaivaa sietämätön väsymys, mikään määrä unta ei ole riittävästi eikä mitään jaksa tehdä
Täälläkin! Ja sitten sitä unta ei voi mitenkään saada yli 9-8h yössä päikkäreistä puhumattakaan, kun on työt ja esikoinen, jotka tavallaan vaatii hereillä oloa mutta tää kyllä viimeksi onneksi meni ohi rv12 tienoilla - 5 weeks to go!Täällä vaivaa sietämätön väsymys, mikään määrä unta ei ole riittävästi eikä mitään jaksa tehdä