Oireita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Burkei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä ❤️

Tää väsymys on jotain niin 🥱 nukkunut koko päivän tähän asti pientä ruokailuhetkeä lukuunottamatta 🫣😅 just heräsin kun lapsi tuli koulusta kotiin. Varmaan vähän huominen ultrakin mielessä stressaa.
Pahoinvointi pysynyt poissa tämän päivän.
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä ❤️

Tää väsymys on jotain niin 🥱 nukkunut koko päivän tähän asti pientä ruokailuhetkeä lukuunottamatta 🫣😅 just heräsin kun lapsi tuli koulusta kotiin. Varmaan vähän huominen ultrakin mielessä stressaa.
Pahoinvointi pysynyt poissa tämän päivän.
Hei tsemppiä huomiseen! Eiköhän siellä ole kaikki hyvin! 🥰
 
Sitä vaan tässä mietin, että miksei mieliteot syötäviä kohtaan voi olla mitään terveellistä?😅 Tällä hetkellä voisin syödä säkillisen juustonaksuja ja suklaata.
Mä luulen et musta on tulossa mies,tai ainakin tätä menoa valas. Heräsin syömään lenkkimakkaraa koska mieliteko😂 normaalisti en makkaraa syö juurikaan.
 
Mä oon nähnyt tosi selkeitä ja kummallisia unia lähes joka yö 😅 aamulla aina vähän miettii että mitä ihmettä. Toinen ikävämpi vaiva mikä vaivas tosi usein esikoisen aikana niin hiivatulehdukset.. 😬 jos jollain niiden hoitoon/välttämiseen jotain kikkakolmosia niin saa kertoa.
 
Mä oon nähnyt tosi selkeitä ja kummallisia unia lähes joka yö 😅 aamulla aina vähän miettii että mitä ihmettä. Toinen ikävämpi vaiva mikä vaivas tosi usein esikoisen aikana niin hiivatulehdukset.. 😬 jos jollain niiden hoitoon/välttämiseen jotain kikkakolmosia niin saa kertoa.
Mäkin näen ihan outoja unia. Ne on oikein pitkiä ja elokuvamaisia ja niissä tapahtuu kaikkea ihmeellistä 🤣 viime yönä synnytin tämän pikkuisen mummolan ullakolla ilman mitään kivunlievityksiä ja mietin että tarvinneeko lähteä edes lääkäriin kun oli niin helppoa. Ainut vaan että istukka jäi jumiin ja aloin unessa etsiä jotain ruosteisia työkaluja sen irrotukseen... Onneks heräsin ennen sitä operaatiota 😆
 
Täällä vaivaa sietämätön väsymys, mikään määrä unta ei ole riittävästi eikä mitään jaksa tehdä :No Evil Monkey:
 
Täällä vaivaa sietämätön väsymys, mikään määrä unta ei ole riittävästi eikä mitään jaksa tehdä :No Evil Monkey:
Joo sama🥲 töissä pakko tsempata ja ehkä vähäm unohtuu se pahin väsymys, mut vapaapäivänä makaan räkä poskella sohvalla ja illalla nukahdan väkisin sohvalle telkkaria katsoessa😂
 
7+5 ja nyt on alkanut yöllä vessassa ravaaminen ja heräily. Se heräily kyllä voi johtu tästä kaikesta stressistä mutta todella raivostuttavaa. Sitten herään muutenkin aikaisin aamulla joten olo on aika naatti jo! 🥲
 
Mulla on vasta 6+3 täällä ja edelleen aika vähillä oireilla mennään. Oire kyllä varmaan tämäkin, mua raivostuttaa ja itkettää ihan kaikki! Viimeisimpänä tuo oma puoliso, menetin hermot häneen tänään ihan totaalisesti ja joka päivä tulee raivottua ihan turhista 😓 edellisissä raskauksissa ei ollut tällaista mielialojen heittelyä, olin silloin tosi seesteinen ja tasainen (omasta mielestä 😅). Nyt on kuin leffoista sellainen ylitunteellinen raskaushirviö.
 
Mä mielenkiinnolla odotan tuleeko itelle mitään emotionaalisia oireita, tähän mennessä vaivaa nää klassiset fyysiset eli pahoinvointi, tissit ja väsymys 😁 oon kyllä yleensä empaattinen, mutta en kuitenkaan herkistyvää tyyppiä. Oisi varmaa miehelle aikamoinen shokki jos alkaisin kyynelehtiin biiseille, mainoksille ja leffoille, kuten esim. mun ystävälle kävi raskaana. Tän 10 vuoden aikana, kun ollaan oltu yhdessä se on nähnyt mun itkevän tasan neljä kertaa: kolmen perheeni kissan kuollessa ja kerran ystäväni kuollessa.
 
Täällä vaivaa sietämätön väsymys, mikään määrä unta ei ole riittävästi eikä mitään jaksa tehdä :No Evil Monkey:
Täälläkin! Ja sitten sitä unta ei voi mitenkään saada yli 9-8h yössä päikkäreistä puhumattakaan, kun on työt ja esikoinen, jotka tavallaan vaatii hereillä oloa 🙈 mutta tää kyllä viimeksi onneksi meni ohi rv12 tienoilla - 5 weeks to go! 🥴
 
Jes tänään sain xonvea pahoinvointilääkkeen, toivottavasti se auttaa tähän sietämättömään olotilaan. Loputon väsymys kyllä vaivaa täälläkin jo valmiiksi ja lääkäri varoitteli että lääkkeen sivuvaikutuksena on väsymystä... Pysyyköhän sitä sitten hereillä ollenkaan... 😴
 
Kiitos kaikille tsempeistä!

Tänään sain yllättäen peruutusajan naistentaudeille. Olin jo sinut asian kanssa ja valmistautunut henkisesti tyhjennykseen.

Istahdin siihen gynen tuoliin ja hän onnitteli. "Täällä on yksiö alkio ja syke. Koko 6+1". En tiennyt itkeäkö vai nauraa!

Vuodan edelleen, sille ei tiedetä syytä. Ja oireita ei ole vaikka aluksi oli todella voimakkaat. Aikaisempi ultrakone ei ilmeisesti ollut yhtä hyvä ja muutama päivä sikiökaiun kanssa on merkittävä tässä vaiheessa.

Elämä on ihmeellistä. Roikutaan siis mukana niin minä kuin alkiokin toistaiseksi!
 
Voi kuinka ihana @Mur että saitkin iloisen yllätyksen, joskus näinkin!

Toivotaan, että pieni pysyy matkassa ♥️
 
  • Ihana
Reaktiot: Mur
Takaisin
Top