Täällä samoja ajatuksia ja tuntemuksia!Moi,
En ole vie tänne kirjoitellut mutta nyt on purettava tätä. Tänään 8+0. Mulla ollut heti plussauksesta lähtien aivan jäätävät oireet. Pahoinvointi on ollut lamaannuttavaa. En ole oksennellut mutta muuten olo on ollut kammottava. Olen ollut aikalailla vuodepotilas jo monta viikkoa. Pää lahoaa. Tuntuu kamalalle kun en pysty tekemään mitään, saikulle jouduin jäämään. Välillä on ollut hyvin epätoivoisia ajatuksia mielessä. Lapsi on toivottu ja silti on välillä alkanut kaduttaa koska olo on niin hirvittävä. Syön pahoinvointilääkkeitäkin mutta suurta apua ei ole ollut. Miten jaksan tätä enää? Tuntuu, että mielenterveys alkaa jo reistailla kun joka päivä on samanlainen, pelkää makaamista ja paskaa oloa. Muutamana päivänä olen päässyt ulkoilemaan tai kaupassa käymään. En edes kestä ajatusta siitä että tämä voi kestää vielä vaikka kuinka kauan....
Töissä toki vielä olen joten kuten pystynyt käydä, koska luonne ei ole antanut periksi soittaa saikkua.
Pahoinvointi on todella lamaannuttavaa jja eilen oksensinkin jo, ja heti kolme kertaa lyhyen ajan sisään... Silti olen taas tänään töissä. Mutta kyllä jos tänään taas oksennan niin soitan sairaslomaa. Töiden jälkeen aika menee sohvalla makoillessa kun mitään ei pysty tehdä, mies joutuu tehdä kaiken. Onneksi tämä on esikoinen niin ei ole pientä lasta tässä vielä ketä pitäisi hoitaa.