Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mielihalut vaihtuu. Tekee mieli jotain, ja jos sitä ei saa niin tekee mieli niin kauan kun saa. Sen saadessa ah on hetken ihanaa ja sitten siitä ei tykkääkään. Uaah turhauttavaa. Ja pääasiassa ällöttää mutta välissä tulee joku tietty mitä voisi ehkä syödä. Möh. Jääkaappi ja kaapit täyttyy vaikka millä ja jää sinne.. :/ Oon miettinyt jos pakottaisi itsensä oksentamaan, että auttaisiko se, en kuitenkaan ole niin tehnyt kun jokseenkin pelkään oksentamista. Palelee, väsyttää. /7+5
Luin sun tekstin ja se oli kuin mun elämästä! Kaikkee tekee mieli ostaa ja kun on kerran syönyt niin tulee ällö olo ja loput jää kaappiin kuleksimaan! :joyful:

Otan vitamiinit heti aamulla kun herään, eikä tule pahoinvointia yhtään niistä.
Mulla tosin on ne metsämansikan makuiset imeskeltävät vitskut:laughing005
Sama mulla. Mä otan aamuisin mammavitamiinin, dvit+omegan, foolihappoa vielä erikseen ja zumenonin + primaspanin. Kai tässä on siedättynyt jo kun on noita hormoneja ym. hoitojen takia joutunut käyttään vaikka minkämoisia. :wacky:
Mutta teillä joilla tulee huono olo, niin auttaisikohan niitä pillereitä koittaa jakaa pitkin päivää eri aterioille, jos on siis monta eri tablettia otettavana? :)

Mulla on ollut ihan hyvä olo muutaman päivän, tuntuu että oireet on kadonneet ja se tietenkin pelottaa. Ehkä tää tästä.

9+5

Oon ihan hysteerinen täällä. Vuotoa ei oo enää ollut, ja nekin "vuodot" mitä oli, olivat todella haalean vaaleanpunaista (perjantaina vain kerran pyyhittäessä) ja rusehtavaa seuraavana aamuna. Ei melkeen edes erottanut.
Eilen kuitenkin oli menkkamaista polttelua ja juilimista, sekä kipua alaselässä. Niitä kesti hetken, pitkin päivää ja nyt ei ole ollut ollenkaan.
Mutta mun oireet on hävinnyt! Ei oo enää kylmä, ei huonoa oloa, rinnat ei kipeenä..:sad001
Rv 8+1

Viima pitäiskö sun varata ar-ultra yksityiseltä niin saisit varmuuden siitä että kaikki on hyvin. Stressi ei tee hyvää raskaana. Ymmärrän sun pelot. Toi tunne on ihan kamala :sad001 mulla oli viikolla 6-7 jatkuvaa pientä veristä vuotoa jota tuli ihan pikkuhousunsuojaan asti tiputellen ja oli ihan hysteerinen ja itkunen. Lisäksi oli kipuja kans, mutta kun menin ultraan niin siellä se vaan se pieni sydän sit kuitenkin sykki eikä kohdussakaan näkynyt verenvuotoja. Alkuraskaudessa pienet vuodot kuulema ihan normaaleja ja aika yleisiäkin mut aina se pelästyttää. Suosittelisin et varaisit ultra ajan niin ei tarvitse enään elää pelossa. Mulle se auttoi heti kun näki ja kuuli että kaikki hyvin.
Nyt tsemppiä ja voimia sulle ja toivotaan että kaikki on hyvin :Heartred

Tänään 10+4 ja mulla on yhtäkkiä energiaa kuin muille jakaa. Aamu alko sillä et aloin siivoomaan ja järjestämään uusiks koko keittiötä :happy093pinnat puhtaaksi ja turhat kodinkoneet piiloon tai uusille paikoille. Kaapitkin meni uuteen järjestykseen sisältä. Tää on aika mahtavaa. En muista koska mul ois ollut näin paljon intoa ja energiaa.

Joo soitan huomenna neuvolaan ja toivon että pääsen jo samana päivänä ultraan..
Kumpa pienen sydän sykkisi vielä:Heartred
Se pumputti niin mahtavasti 7+3...:sad010

Viima tsemppiä, toicottavasti pääset edes sydänääniä kuuntelemaan neuvolaan!!

Tänään 10+4 ja mulla on yhtäkkiä energiaa kuin muille jakaa. Aamu alko sillä et aloin siivoomaan ja järjestämään uusiks koko keittiötä :happy093pinnat puhtaaksi ja turhat kodinkoneet piiloon tai uusille paikoille. Kaapitkin meni uuteen järjestykseen sisältä. Tää on aika mahtavaa. En muista koska mul ois ollut näin paljon intoa ja energiaa.

Bellaroosa, miul kans tänään 10+4 ja flunssan kourista irti pyristelen, energiaa on touhuta ihan tosi hyvin. En oo normisti mikään kovin aikaansaava ihminen mut tänään oon jo piparitaikinan tehny ja siivonnu vähän ja käyny esikoisen kanssa kaupassa kävellen :)

Viima, toivotaan et pienellä kaikki hyvin. Mulla ainakin on tosi paljon heitellyt oireet päivästä toiseen. Ensin oli niin kauhea olo ja yhtäkkiä pystykin taas syömään. Luulin ihan varmasti että nyt on keskeytynyt keskenmeno, mut siellä se pieni vaan hyvässä kunnossa köllötteli. :)

Viima toivotaan, että kaikki on hyvin <3

Mulla ollut niin kauhea olo tänään, niin kauheita oksetuskohtauksia ja koko ajan muutenkin semmonen kuvottava olo :/ Ihan pienen pieniä määriä oon pystynyt syömään ja syömisten pitää olla 1-1,5h välein...

Huomasin että mulla on hiivatulehdus! Sehän voi aiheuttaa pinkihtävää/rusehtavaa vuotoa?
Mulla ei tosiaan oo enää tullut mitään, paikat on vaan aika kuivat. Eikä tänään kipuja oo ollut ollenkaan.

Huomasin että mulla on hiivatulehdus! Sehän voi aiheuttaa pinkihtävää/rusehtavaa vuotoa?
Mulla ei tosiaan oo enää tullut mitään, paikat on vaan aika kuivat. Eikä tänään kipuja oo ollut ollenkaan.
Viima, en tiedä lohduttaako, mutta mulla tuli rv 6+6 ensin liikkuessa ja vähänkään enemmän rasittuessa vaaleanpunaista -punertavaa vuotoa. Sit tuolloin 6+6 valahti ihan veret reisille. Selkää särki ja olin varma että tää oli tässä. Suihkussa tuli vielä lituska hyytymäkin. Vuotoa tuli reilusti noin vartin verran, ja päivystykseen päästessä ei enää vuotoa ollut. Eivät suostuneet ultraamaan mutta..
Seuraavalla viikolla viikolla oli jo varattu lääkäri jossa ultra ja siellä hienosti sykki sydän (hetken jopa näytti että kaksi). Ja tämän episodin jälkeen pientä vaaleanpunaista vuotoa oli noin viikon verran. Eikä sen jälkeen ole ollut. :) ilmeisesti joku hematooma joka losahti kertalaakista tyhjäksi.

Kuivat limakalvot myös vuotelee herkästi.
Tsemppiä.
Jenna ja bebe(t) 9+4

Pakko avautua. Hiukka noloa. Töissä olen sairaanhoitajana. Oli päivällisaika ja mulla tää 24/7 pahoinvointi vaivaa. Noh henkilökunnan vessa on päiväsalin kupeessa. Mä vedin kaikki ovet kiinni ja normaaliin tapaan kaoin ja laattasin siellä kaikella voimalla. Noh tuun pois vessasta naama peruslukemilla ja työkaveri kertoo että kaikki äänet kuulu kansliaan asti. Eikä siin mitää jos työkaverit kuuntelis kun purjoan, mutta päiväsali oli täynnä omaisia. Voi taas lukea keskustelupalstaa sanomalehdestä kuinka hoitajat tekee töitä krapulassa .. kyllä oli taas hienoa!!

Pakko avautua. Hiukka noloa. Töissä olen sairaanhoitajana. Oli päivällisaika ja mulla tää 24/7 pahoinvointi vaivaa. Noh henkilökunnan vessa on päiväsalin kupeessa. Mä vedin kaikki ovet kiinni ja normaaliin tapaan kaoin ja laattasin siellä kaikella voimalla. Noh tuun pois vessasta naama peruslukemilla ja työkaveri kertoo että kaikki äänet kuulu kansliaan asti. Eikä siin mitää jos työkaverit kuuntelis kun purjoan, mutta päiväsali oli täynnä omaisia. Voi taas lukea keskustelupalstaa sanomalehdestä kuinka hoitajat tekee töitä krapulassa .. kyllä oli taas hienoa!!

Voi ei, tsemppiä! Varmaan kauhea olo sulla, mutta eiköhän ne muut kohta huomaa mistä sun huono-olo johtuu:wink

Ja kiitos tsempistä! Mulla ei oo enää vuodellut, eikä kipuillut, mutta pelottaa huominen ihan hirveästi... jos ees saan samalle päivälle aikaa:banghead:
Pelottaa että ultraaja sanoo:"valitettavasti sykettä ei enään ole."

Voi ei, tsemppiä! Varmaan kauhea olo sulla, mutta eiköhän ne muut kohta huomaa mistä sun huono-olo johtuu:wink

Ja kiitos tsempistä! Mulla ei oo enää vuodellut, eikä kipuillut, mutta pelottaa huominen ihan hirveästi... jos ees saan samalle päivälle aikaa:banghead:
Pelottaa että ultraaja sanoo:"valitettavasti sykettä ei enään ole."
Mulla lisänä se viel et oireet ikäänku helpotti myös silloin kun vuoteli. Kunnes viikko siitä en enää epäile raskautta. Tuolloin kun oireet oli miedommat niin sanoin kaverillekin et oksentaisin ees kunnolla ni tuntuis siltä ku oisin raskaana.. sitä saa mitä tilaa.

Mulle päivystyksen lääkäri vaa lohdutti et jos alkaa vuotaa ja on km ni yleensä vuotaa sitten kaiken pihalle. Toivottavasti kaikki siellä hyvin. Odottaminen on kamalaa<3

Muokattu viimeksi:
Takaisin