Hei mitä vitskuja syöt, kun ovat metsämansikan makuisia ja imeskeltäviä? Pitäs käydä hakee jotain, kun mulla menee vain d ja omega3.
Katson kun pääsen kotiin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei mitä vitskuja syöt, kun ovat metsämansikan makuisia ja imeskeltäviä? Pitäs käydä hakee jotain, kun mulla menee vain d ja omega3.
Luin sun tekstin ja se oli kuin mun elämästä! Kaikkee tekee mieli ostaa ja kun on kerran syönyt niin tulee ällö olo ja loput jää kaappiin kuleksimaan!Mielihalut vaihtuu. Tekee mieli jotain, ja jos sitä ei saa niin tekee mieli niin kauan kun saa. Sen saadessa ah on hetken ihanaa ja sitten siitä ei tykkääkään. Uaah turhauttavaa. Ja pääasiassa ällöttää mutta välissä tulee joku tietty mitä voisi ehkä syödä. Möh. Jääkaappi ja kaapit täyttyy vaikka millä ja jää sinne.. :/ Oon miettinyt jos pakottaisi itsensä oksentamaan, että auttaisiko se, en kuitenkaan ole niin tehnyt kun jokseenkin pelkään oksentamista. Palelee, väsyttää. /7+5

Sama mulla. Mä otan aamuisin mammavitamiinin, dvit+omegan, foolihappoa vielä erikseen ja zumenonin + primaspanin. Kai tässä on siedättynyt jo kun on noita hormoneja ym. hoitojen takia joutunut käyttään vaikka minkämoisia.Otan vitamiinit heti aamulla kun herään, eikä tule pahoinvointia yhtään niistä.
Mulla tosin on ne metsämansikan makuiset imeskeltävät vitskut![]()

pinnat puhtaaksi ja turhat kodinkoneet piiloon tai uusille paikoille. Kaapitkin meni uuteen järjestykseen sisältä. Tää on aika mahtavaa. En muista koska mul ois ollut näin paljon intoa ja energiaa.Tänään 10+4 ja mulla on yhtäkkiä energiaa kuin muille jakaa. Aamu alko sillä et aloin siivoomaan ja järjestämään uusiks koko keittiötäpinnat puhtaaksi ja turhat kodinkoneet piiloon tai uusille paikoille. Kaapitkin meni uuteen järjestykseen sisältä. Tää on aika mahtavaa. En muista koska mul ois ollut näin paljon intoa ja energiaa.
Viima, en tiedä lohduttaako, mutta mulla tuli rv 6+6 ensin liikkuessa ja vähänkään enemmän rasittuessa vaaleanpunaista -punertavaa vuotoa. Sit tuolloin 6+6 valahti ihan veret reisille. Selkää särki ja olin varma että tää oli tässä. Suihkussa tuli vielä lituska hyytymäkin. Vuotoa tuli reilusti noin vartin verran, ja päivystykseen päästessä ei enää vuotoa ollut. Eivät suostuneet ultraamaan mutta..Huomasin että mulla on hiivatulehdus! Sehän voi aiheuttaa pinkihtävää/rusehtavaa vuotoa?
Mulla ei tosiaan oo enää tullut mitään, paikat on vaan aika kuivat. Eikä tänään kipuja oo ollut ollenkaan.
Pakko avautua. Hiukka noloa. Töissä olen sairaanhoitajana. Oli päivällisaika ja mulla tää 24/7 pahoinvointi vaivaa. Noh henkilökunnan vessa on päiväsalin kupeessa. Mä vedin kaikki ovet kiinni ja normaaliin tapaan kaoin ja laattasin siellä kaikella voimalla. Noh tuun pois vessasta naama peruslukemilla ja työkaveri kertoo että kaikki äänet kuulu kansliaan asti. Eikä siin mitää jos työkaverit kuuntelis kun purjoan, mutta päiväsali oli täynnä omaisia. Voi taas lukea keskustelupalstaa sanomalehdestä kuinka hoitajat tekee töitä krapulassa .. kyllä oli taas hienoa!!
Mulla lisänä se viel et oireet ikäänku helpotti myös silloin kun vuoteli. Kunnes viikko siitä en enää epäile raskautta. Tuolloin kun oireet oli miedommat niin sanoin kaverillekin et oksentaisin ees kunnolla ni tuntuis siltä ku oisin raskaana.. sitä saa mitä tilaa.Voi ei, tsemppiä! Varmaan kauhea olo sulla, mutta eiköhän ne muut kohta huomaa mistä sun huono-olo johtuu
Ja kiitos tsempistä! Mulla ei oo enää vuodellut, eikä kipuillut, mutta pelottaa huominen ihan hirveästi... jos ees saan samalle päivälle aikaa:banghead:
Pelottaa että ultraaja sanoo:"valitettavasti sykettä ei enään ole."