Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos teille:Heartred
Mua pelottaa ihan hirveästi:yuck:
Eilen on ollut tosi hyvä olo, sellanen että kaikki on hyvin. Nyt kun ultra lähestyy alan panikoimaan että mitä jos kaikki ei olekkaan hyvin:sorry:

Mulla alkoi pahoinvointi selkeästi helpottaa kun rv 10 tuli täyteen. Toisaalta aivan ihanaa kun voi keskittyä kaikkeen muuhunkin kivaan elämässä mutta toisaalta pelottaa olla oireeton. Ristiriitaista

Ihanaa, että ultrissa vaavit voinu hyvin! :) <3

Täällä vielä voimakkaat oireet, pahoinvointia tosi paljon ja oksetusta. Iholla paljon finskuja ja kädet kuivat, mulla ei siis oo ikinä ollu ihon kuivumista. Rinnat ollu kans niin pirun arat! Tänään ostin pahoinvointirannekkeet ja nyt ollu paljon parempi olo! Ei yökötä ja pystyny syömäänkin ilman pahoinvointia. :)

Oon ny kaks kertaa käyny oksentamassa :( hiton nälkä ko en oo syöny mitään mut ko ei pysty :(

Oon säästyny vähällä ku ei oo tarvinnu oksentaa, välillä etoo mutta that's it.
Marinellahi83, kai oot juonu niin hyvin ku oot pystynyt?:)
Pysyykö sulla siis mikään sisällä?:oops:

En oo vieläkään onneksi oksentanut, mutta ei tää pitkin päivää oleva kuvotuskaan ole yhtään hellittänyt. Eikä sitä kyllä vie syöminen/juominen pois. Ilmeisesti vaan tulee kun tulee. On sitä nyt kestänyt 6+x viikolta asti :oops: Palelu on ehkä ainut, joka on selkeästi hellittänyt. Väsymys on jäätävää joinain päivinä ja saa taistella, et jaksaa illat 2.5v:n kanssa o_O

11+6

Takaisin