Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Muutenki esim jauheliha ja kanasuikaleet aivan nou nou Tuntuu et kaikki vitamiineista pahoinvoivat käyttää tota samaa. Itse otan omega 3 eri purkista kuin b-vitamiinit (yks tabu, kaikki vitskut, apteekin oma) ja kalsiumia käskettiin kans ottaa. Magnesiumsitraatti+b6 ostin vahingossa purutabuja, karmeen makuisia. Mut ei oo oksuun asti paha olo ollut kertaakaan. Noi vitskut oli yhteensä n.40€.Pitää kokeilla vaihtaa merkkiä jos se auttais. Mulla on ne mama vitskut käytössä, ko oli halvimmat. Tosin ehkä sen takia just tuleeki sitte huono olo :D
Tuntuu et kaikki vitamiineista pahoinvoivat käyttää tota samaa. Itse otan omega 3 eri purkista kuin b-vitamiinit (yks tabu, kaikki vitskut, apteekin oma) ja kalsiumia käskettiin kans ottaa. Magnesiumsitraatti+b6 ostin vahingossa purutabuja, karmeen makuisia. Mut ei oo oksuun asti paha olo ollut kertaakaan. Noi vitskut oli yhteensä n.40€.
Mulla ollu karmea närästys tänään. Oon syönyt terveellisesti tähän asti, mutta mutta... Päivällä söin thai cuben nopeesti ja illalla oli nälkäraivo, johon bbq-pizza, juomana maito tulisuutta tasaamaan (poikkeuksellisesti!!) ja päälle yks sammiollinen suklaajäätelöä. Nyt ällöttää. Mut hei, ei närästä! :DTaidan mennä apteekkiin huomenna ja ostaa toisenlaiset vitamiinit. Enkä tiiä tarttenko muuta ko b:tä ja foolihappoa. Omegaa en voi syyä ko se närästää ja tulee rasvan makusia röyhtäsyjä :/
Hei mitä vitskuja syöt, kun ovat metsämansikan makuisia ja imeskeltäviä? Pitäs käydä hakee jotain, kun mulla menee vain d ja omega3.Otan vitamiinit heti aamulla kun herään, eikä tule pahoinvointia yhtään niistä.
Mulla tosin on ne metsämansikan makuiset imeskeltävät vitskut![]()
Sais kyllä pikkuisen jo alkaa helpottamaan. Väsymys ja jäätävä palelukin jatkuu edelleen. Paineen tunnetta on ollut ajoittain mahassa. Mut ihanaa, kun on nyt oikeasti todettu, että siellä pikkuinen viettää aikaansa ja raivailee tilaa kasvaakseen! 
Viima, mulla on tullut samanlaista vaaleanpunertavaa valkovuotoa pari kertaa nyt raskauden aikana ja viimeksi tänään olen kuitenkin kuullut dopplerilla pienen olevan hengissä. Ei välttämättä siis tarvitse huolestua!