Lekurissa/neuvolassa käyty ja huh, virtsa puhdas (hapan, dippasin tikun sen verran hyvin et ph:n katoin samalla), verenpaineet hyvät, mutta olo ihan hirvee edelleen - luultavasti tää nyt menee migreenin piikkiin. On tavallaan niin turhauttavaa, kun on koko ajan pelko ahterissa, et jotain on vialla ja aina pelkää sitä pahinta.
...ja tosi piukee kohtu, eli hyvät seinät mun yksiössä. Hoitaja sanoi, että voi olla, ettei supparit (sit kun tulee) tunnu niin pahoilta (tosin sen tulehduksen aikana olleet harjotussupparit oli jo jotain aivan hirveetä).
Ja sf-mitta viimein vähän kasvanut, eli ei enää alakäyrien alla, mutta meikä on laihtunut... (1,5kg). Voi olla et synnytyksen jälkeen oon timmissä kunnossa :D En kyllä tajua, miksi mun paino heittelee näinkin selkeästi. Eikä johdu turvotuksesta, siltä oon melkein välttynyt (mitä nyt oikea jalka silloin helteillä).
Mulle toi veriryhmäjuttu vaan jotenkin jäi kummittelemaan, kun hoitaja aika pelotellen puhu niistä mahdollisista komplikaatioista (oisko ollut toka neuvola käynti) - veren siirto sikiölle ei kuulosta kauhean houkuttavalta. Onneksi lääketiede kehittyy... (: