Oireita

Aivan mahdollistahan se on tepsukka, että olet raskaana jos ehkäisyä ei ole ollut käytössä! Tsemppiä vaan tulevaan. :)
 
Raskauden jälkeinen vaiva.. Kirjoitan tänne.

Mä en ole ikinä ollut mikään hikoilija tai haissut helposti hielle, mut nyt mun oikea kainalo haisee jatkuvasti lihaperunasoselaatikolle!!
Inhoan tätä!
Ei auta vaikka kävisi suihkussa ja iskisi heti dödöä, kun on istunut imettää niin sitten lemahtaa heti haju .. :sad001 mä en siedä, että haisen.
 
Hormonihiki, sitä ei kyllä tule ikävä. :D
 
Mä hikoilen onneks vaan yöllä, mutta silloinkin tuntuis että litrakaupalla... saa vaihtaa lakanoita usein!
 
Luontainen niksi hikeen. Pese kainalot pelkällä vedellä,laita dödön sijaan kookosöljyä. Toimii.eipä haise hiki eikä ole oksettava limaiset dödönjäliltä. Käy toimimaan ajan kanssa ei siis vältysti ekana päivänä mut itelläni toimi kyllä heti ja mieskin hurahti kun valitti että haisee niin tänään kysy tälleenkö tätä öljyä vaan laitetaan :D käy myös kasvo/vartalorasvaksi jne..
Terveisin:muutunkohtakookospuuksi :D
 
Apteekissa myydään triple dry antiperspiranttia (?) , mulla ainaki hienhaju kaikkos kun käytin joka päivä. Pakkauksessa luki et käyttöä voi vähitellen vähentää..
Mut tietty jos kookosöljy toimii niin luonnollisempi parempi:)
 
Mina taas en nyt imettaessa hikoile ollenkaan ja kainalokarvatkaan ei kasva tai ainakin tosi hitaasti. :)

Taytyypa kokeilla tuota kookosta kun naama kuivaa ihan hirveesti.
 
Lihaperunasoselaatikolle :laughing021 Hyvä kuvaus!:thumleft Mut joo, täälläki lemuaa hiki kyl imetyssession ja yön jälkeen. Yhh... Ja tissien aluset hapantuneelt maidolt illal.. :p Täytyyki kokeil tota kookosniksii!
 
Joo en tykkää tästä ollenkaan, kun hiki haisee herkemmin. Aikaisemmin oon saanut vaikka unohtaa dödön, eikä hiki ole haissut, ei välttämättä edes urheillessa. Nyt ei onnistu kyllä enää...
 
Jaajaa, mä en siis olekkaan ainoa joku kiroaa tätä jatkuvaa hienhajua... :D Tuntu että raskaana hiki ei haissu ollenkaan missään vaiheessa vaikka oli hirveet helteet ja järkyn kokonen maha!
 
Takaisin
Top