Oireita

Elisinha80, tästä on tosiaan nautinto kaukana. Sea band tuntuu auttavan jonkin verran, syöminen ei tunnu ihan niin tuskalliselta kuin parina edellisenä päivänä. Edelleen kyllä tekee mieli lähinnä pizzaa, ranskalaisia tai jotain muuta suolaista ja mausteista. Toivottavasti pystyn huomenna töissä syömään ihan normaalisti, ettei työkaverit ala epäillä mitään. Muutaman viikon voisin vielä pitää tämän salaisuutena=)
 
mä opin pari päivää sitten kantapään kautta et mahaa ei voi jättää tyhjäksi. tuli aamulla huono olo ja lähdin wc:n ygäämään, mut sepä jäiki kakomiseksi ja sit piti nopeasti syödä pari näkkäriä et sai mahaan täytettä. mulla on alkanu myös kahvi pahentaa oloa, en enää pysty juomaan kupillista enempää. oon jo kauan juonut vain aamukahvin ja töissä teetä, joten ei se ehkä tee tiukkaakaan se kahvin vähentäminen.

mä pääsen varmaan neuvolaanki hehkuttaa kohta kuukauden kestänyttä karkkilakkoa :D en pysty yhtään syömään makeaa enkä edes sipsejä enkä edes voi kuvitella syöväni niitä, kun ihan tavallisista makeista välipaloistakin tulee huono olo.
 
Täällä alkaa pahoinvointi helpottaan....tietysti nyt kun sen sanoo niin se alkaa taas uudesttan! :P Rinnat vaan on vaan hirveen kipeet ja arat....ja turvoksissa, tarttis jo isommat rintsikat hankkia! Eilen oli pakko käydä ostamassa mamma housut kun on vatsa niin turvonnut että kaikki housut kiristää, onneksi oli alessa ja sain kohtuu edullisesti kahdet farkut! :) Ummetukseen hain apteekista vi-sibliniä ja tuntuu auttavan, mä kunen saa alas mitään siirappimaisia litkuja(levolac)! Nyt on rv9!
 
Mulla pitäis myös alkaa etsiä itselleni mammafarkkuja.. Sen verran alkavat puristaa nuo tavalliset iltaa kohti, et hankala olla. Alavatsa on ku pallo iltasin, turvottaa ja pierettääkin niin et sääliks käy miestä.. :/

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ei oo edelleenkään mitään oireita, meinaa vähän ahistaa sen takia..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on tänään suht hyvä päivä. Ruoka maistuu taas vähän paremmin ja hyvä niin, koska muuten olis aika kurja olla töissä.
 
Mulla taas vastaavasti on tänään huono päivä...heti aamusta moikkasin pönttöä, pyörryttää ja oksettaa jatkuvasti...mies lähti hakemaan apteekista nesteytysjuomaa vai mitä Se nyt onkaan. Jännittää maanantai, meillä on pieni porukka töissä ja hurjasti hommia. Hat, ei kaikille tule oireita, kuulemma sekin on normaalia että oireettomuus ahdistaa, mut tällä hetkellä vaihtaisin kyllä mielelläni osia sun kanssa!
 
Kaverin kanssa tästä puhuttiin ja oireiden lähinnä siis pahoinvointiin liittyen riippuu kuinka paljon on verenkierrossa istukkahormonia ja niillä joilla sitä on vähemmän ei tule oireita juuri lainkaan....näin ainakin kaverini osasi kertoa, onko joku muu kuullut tästä ennen???

Kuten jo tänään aamulla laitoin pahoinvointi olis helpottamaan päin, mutta palasi nyt taas iltaa kohden :/ olis pitänytolla hiljaa vain! :P
 
mua ärsyttää jatkuva pissahätä! yritin tänäänki nukkua tytön kans päikkyjä, mut yritykseksi jäi, kun juoksin koko ajan vessassa! ollaan kahdelleen viikonloppua kotona eikä mulla tietty ole mitään muuta mahdollisuutta nukkua, kun tyttö nukkuu vain ne yhdet päikyt ja illalla hän sit halusi et leikin hänen kanssa enkä istu/makaa yhtään sohvassa. ei auttanu sanoo et äiti on vähän väsyny.

niin siis pissahätä pahenee jotenki ku oon makuuasennossa, vaikken enää pystykään nukkuu ku kyljellään tai peitto puoliksi selän alla.
 
Itsellä ollut alavatsan alueella todella kovia kipuja parin viikon ajan (muutaman kerran aina viikossa). Esim. eilen aamulla oli niin kauheat kivut ettei pystyssä meinannut pysyä :/ Näiden oireiden perusteella päätin tehdä testin. Olin tehnyt jo muutama viikko sitten jo ensimmäisenkin testin, mutta silloin näytti negaa vaikka saman tyyppisiä oireita jo oli. Myös alaselässä hiukan kipuja. Kovasti on myös janottanut ja juoksuttanut vessassa. Mieliala vaihtelut ovat olleet myös todella aaltoilevia viimeisen viikon aikana :)
 
Mulla on puolestaan nyt raskausoireet loppuneet kuin seinään muutamassa päivässä, rinnat on ihan normaalit, ei okseta eikä tunnu oikein miltään. Huoli on iso ja viime yönäkään ei kauheasti nukuttanut. Kaikkea kun on keskeytyneistä keskenmenoista jo kerennyt lukemaan... Oon ensi viikon lomalla, joten päätin varata huomiseksi lääkäriajan. En halua pyöriä kotona ihmettelemässä että onko tyyppi messissä vaiko ei. Menee loma vaan piinaillessa. Mulla on eka ns virallinen ultra vasta 23.1 joten siihen saakka en kyllä jaksa odottaa nyt kun tuntemukset on näin oudot. Peukut ja varpaat pystyyn, että oon vaan vainoharhainen pipipää ja tyypillä kaikki hyvin :) Onko muilla samanlaisia kokemuksia oireiden loppumisesta yhtäkkiä? Itse nyt 8+1 viikoilla. Eka ultra tehtiin 5+6 ja silloin vielä kaikki ok, syke näkyi ja oireita riitti. Nyt tuntuu kuin raskaus olisi vaan hävinnyt...?
 
Tsemppiä ja jaksamista! Minulla on oireet alkaneet vasta viikoilla 7, joten ei ole kokemusta noin noin varhaisista oireiden katoamisista. Toivottavasti kaikki on hyvin :)
 
Täällä ilmoittautuu myös yksi täysin oireeton vielä... mutta kuten joku jo aiemminkin mainitsi, niin tähänkään tilaan ei osaa olla tyytyväinen kun koko ajan miettii onko kaikki hyvin koska ns. perinteisiä raskausoireita ei ole. Nyt siis viikoilla 6 + 4. Pientä lämmön nousua ja nuhaa ainoastaan, mutta niitä nyt voisi olla ilmankin. Noh ehkä täytyy vain olla tyytyväinen kun teitä muita lueskelee! Tsemppiä ja jaksamista kaikille!
 
Mulla myös oireet loppuivat noin viikko sitten ja samalla alkoi runsas vuoto, ihan kuin kuukautiset! Ja samanlaista selkäsärkyä kuin kuukautisissa. Joulun pyhien takia en saanut aikaa lääkärille kuin vasta ensi maanantaiksi, siis huomiseksi. Meni vähän joulu pilalle tämän takia :( Lisäksi olen ollut kovassa yskässä koko joulun.

Perjantaina tunsin taas jotain pieniä raskausoireita, kuten mahan nipistelyä ja pientä kuvotusta, mutta en tiedä onko enää mitään toivoa... On ollut pitkä viikko, muta huomennahan se sitten selviää!!!

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Hei!
Iloisia uutisia! Kaikki hyvin, tyyppi on kasvanut aikataulun mukaisesti ja syke ok. Oon silti todella tyytyväinen että kävin, muuten yhtäkkinen oireettomuus olisi piinannut ihan liikaa. Nyt jaksan kyllä odotella ekaa "virallista" ultraa 23.1:) Felia, toivottavasti myös siellä kuullaan hyviä uutisia!
 
Emildes, ihana kuulla, että saitte hyviä uutisia!!! Meille ei valitettavasti tullut. Lääkäri ei löytänyt sikiötä, joten pahat aavistukseni oli aiheellisia. :crybaby2
No mutta, yritämme miehen kanssa uudestaan ja palaan keskusteluun sitten jos/kun on taas iloisia uutisia.
Ihanaa odotusta kaikille!!!
 
Onko teillä muilla sellaista, että koska oireet on niin voimakkaita ja koko ajan päällä, ei kovasti jaksa vielä iloita tulevasta vauvasta? Mulla on niin voimakasta tää kuvotus ja nyt lisäks tullu ihan hirvee väsy. Lauantaina oksensin yli 20 kertaa. Tuntuu et päivät on lusimista toiseen, just ja just jaksaa raahautua töihin. Onko kohtalotovereita? Samalla toisaalta pelkää et pysyykö vauva kyydissä... Felialle halaukset! <3
 
Voimia Felialle <3

Itellä tuntuu välillä että "eihän mulla oo juuri mitään oireita" mutta onhan niitä oikiasti kaikkia mahdollista paitsi pahoinvointia (enkä sitä nii välttämättä kaipaakaan) :) Nyt mennään 6+1. Eniten häirittee välillä nuo krampit ja edellisten kokemusten peruSteella pelottaa hirveästi keskenmeno jonka vuoksi en saa nukahdettua millään! Ja sit ku saan niin herään parin tunnin välein pissalle. Jea. En tiedä pitäiskö soittaa neuvolaan että sais jotain rauhoittavaa juttuseuraa vai mitä, en vaan pysty tätä onnea uskomaan todeksi vaikka oireita on ja testi näyttää vahvaa plussaa. viikko olis vielä varhaisultraan aikaa, sinne ku jaksais nii asiat ois varmempia :) hui. On tää nii kauhean jännää ja vähän pelottavaaki mutta niin hurjan ihanaa. <3 ja jos positiivisesti ajattelee nii molemmat aiemmat keskenmenot on alkaneet aikasemmin, tämä siis pisimmällä mitä koskaan.

Voi Toivo ku pysyisit kyydissä ja olisit oikeassa paikassa. <3 Oishan se hienoa päästä mammaksi vihdoin 5 vuoden odotuksen odotuksen jälkeen ;) <3

Hyvää uutta vuotta myös muille odottajille ja kyytiläisille. Ens vuosi tuokoon uuden perheenjäsenen kaikille <3<3
 
Takaisin
Top