Oireita

Samoin täällä toimii kävely, siis siihen saakka, että tulee pieniä supistuksia. Tänään tosin pahoinvointi vaivaa, kauppareissullakin oksetti koko ajan. Liekö nestehukkaa, ku on niin kuuma. Enkä tänään(kään) ole muistanut laskea vesilasillisia, että varmasti olen juonut liian vähän.
 
Täällä supistelee vieläkin.. ja selkää särkee.. Aluksi supparit tuli 5min välein ja nyt harvemmin, mut jokaisen supparin lopussa tulee sellanen ikävä paine, ihan ku koko hanuri kohta räjähtäis :D
 
Alotta, mulla on kans ollu ns. pahoinvointia tai semmosta kuvotuksen tunnetta vaikka olen kyllä koittanut juoda ja välillä tuntuu et se olo tulee just jnuomisesta tai syömisestä..En tiedä... Ei se oo jatkuvaa eikä päivittäistä mut tulee ja menee ohi. Mut ikävä tunne silti..

Mulle toi juominen on ollu todella haastavaa koko raskauden ajan, jopa näillä helteillä koska en ole ikinä osannut juoda vettä. Ja nytkin koitan juoda vähintään sen litran päivässä mitä en todellakan edes ennen juonut! Kuulostaa ihan hurjalta, mutta kun on tottunut olemaan vähällä vedellä niin ei sitä tee edes mieli..
Ja siks se imetys onkin sit oma hommansa kun sillon täytyy juoda todella reilusti! Siihen ei litra tai kaksi päivässä riitä. Onneks sillon kukaan ei ole painamassa rakkoa enää. :grin
 
Mulla alko eilen iltapäivällä kahen aikaan ihmeelliset miedot säryt vaihdellen vatsan, selän ja lonkkien väliä. Ainakin iltaan asti jatku. Yöstä en tiedä kun nukuin kun pieni porsas... Tänä aamuna jatkunu samaan malliin. Aina välillä särky häviää, ja sit tulee takasin. On kyllä taas tosi hailakkaa särkyä, eli ei tästä ehkä vielä mitään johtopäätöksiä voi vetää, ellei kipu voimistu tässä päivän mittaan. Miehenkin passitin jo töihin. Pessimisti ei pety :rolleyes:
 
Itseäni ruvennut nyt riivaamaan paha olo - öklöttää.... :confused: Mukelo kyllä harrastaa ryömintää edelleen aikast tiukasti - valvottaa jopa öisin.
 
Taisi se kävely todella tepsiä ainakin mulle :wink Ja mullahan oli tuota pahoinvointia monta päivää ennen synnytystä..
 
Kuulostaa Millier, että sulla on touhu lähtenyt käyntiin aika samalla tavalla kun mulla lähti :)
 
Limatulppa irtosi tunti sitten :) Näillä viikoilla (40+4) tuo oli kyllä huippu löytö housuista :wink Vaikkei se vielä mitään merkkaakaaan, niin sentään sitä että jotain tapahtuu ja tämä leijonalapsi ei tule jäämään loputtomiksi ajoiksi mahaan, voi kun kohta pääsisi jo tositoimiin.... olen väsynyt tähän loppuodotukseen....:Heartred:Heartblue:Heartblue:Heartbigred
 
Aamun kovakourainen sisätutkimus on kyllä saanu alamahan kunnolla kipeäksi. Nyt kun olisi vielä reipas ja lähtisi lenkille, mutta on niin väsy :D
 
Mulla nää säryt jatku läpi eilisen päivän ja yön aina välillä voimistuen. Mistään säännöllisistä supistuksista ei kuitenkaan vielä voi puhua. Elän toivossa, että kuitenki seuraavan parin päivän aikana pääsis jo hommiin :)

...tosin nyt kun sanoin tän ääneen, mistä vetoo ettei enää mitään tapahdu :grin
 
Muokattu viimeksi:
No eilinen meni jo ja viime yö meni jo, eikä syntyny :( vaikka oli hyvin supisteluja ja alamaha kunnolla kipeä ja sen päälle muutamat lenkit ja saunat...
Musta tää on ihan tyhmää, että pitäis muka lenkkeillä ja saunoa ja harrastaa seksiä koko viikonlopun siinä toivossa, että synnytys ite lähtis käyntiin! Jäljellä on nyt vaan kipeät jalat lenkkeilystä ja kamala väsy! Mutta viissiin ne lääkärit noihin keinoihin luottaa, kun kerta niin neuvoo tekemään. Mä en vaan jaksais tänään rehkiä asian eteen, koska musta siitä ei oo mitään hyötyä! Tuskastuttaa!
 
Laskettu oli viikko sitten, lenkkeilty aamuin illoin noin tunnin settejä, eikä tapahdu yhtään mitään. Nyt on ollut vähän maha kipee ja selkää juilinut, kivuttomia suppareitakin taas jonkun verran, mut ehei mitään isompaa. Ei limatulppia, ei kipeitä suppareita, ei mitään kunnollista merkkiä siitä, että olis mitään ikinä tapahtumassakaan. Nukkua en enää pysty, päivässä se 3 tuntia, ruoka ällöttää ja oksettaa, kiukuttaa ja itkettää ja tissit käy kuumana. Eilen olin niiiin kuolemanväsy, etten lenkille ees jaksanut mennä. Silti ei sitä 3 tuntia enempää saanut nukuttua! Ihan ihme paskaa! Ja jos huonosti käy, käynnistys vasta viikon ja kahden päivän päästä. Siis 9 päivää ilman unta? 9 päivää pelkkää valitusta? 9 päivää pelkkää paskaa? HELL NO, parempi alkaa tulemaan, GRRRR :angry5
 
Happovaivoja, ihan kauheeta kun koko ajan röyhtäyttää, rintaa puristaa ja ahdistaa, huono-olo ja tuntuu et veden juominen vaan pahentaa oloa.. Kävin jo viime yönä ensiavussa kun säikähdin että jotain on vialla kun puristi rintaa niin kamalasti ja kaveri päätti alkaa riehua ihan urakalla! Mut kaikki oli ok ja lopulta happolääke mitä sieltä antoivat autto et sain nukuttua. Aamulla söin sämpylän ja join kupin kahvia ja sama olo tuli taas.. nyt kävin apteekissa ostamassa lääkettä ja toivotaan et ei tarttis kärsiä tätä olotilaa synnytykseen asti! :( Yökh! !

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
hanski_ en oo vielä tuollaisestakaan vaivasta vielä kuullu. o_O No mutta hyvä, että ei ollu mitään vakavampaa! Toivottavasti lääke helpottaa...
 
Isabella, juu se on niinkun närästystä mut ei tuntunu siltä. Veikkaan et kun on tullu juotua happojuomia aika paljon nyt ja sit rasvasta ruokaa niin varmaan vaikuttaa tonne ruokatorven toimintaan. Mut mäkin säikähdin et on raskausmyrkytys, mut verenpaineet yms oli ok joten ei onneksi sitä ollut! Ja kyllähän se säikäyttää kun jotain epätavallista tapahtuu..

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihme juttu. Eilen oli klo 12-24 aivan mahdottomat kivut, koko alavatsa ja selkä tulessa, maha kuin kivipallo. Suihku auttoi ja jumppapallo, illalla soitin synnärille ja kyselin että mitäs tekis. Neuvoivat ottamaan panadolia ja kaurapussilla lämmittämään, ja sehän sitten tunnin kuluessa veikin kivut. Nukuin makeasti ja polttelu alkoi vain käytyäni vessassa, mutta sain taas unen päästä kiinni ja nyt taas aamusta kun kampesin liikkeelle polttelu jatkui, huomattavasti lievempänä tosin.

Mikähän ihmeen homma oli kyseessä... Kätilö toki sano että ensisynnyttäjällä voi synnytys kestää useamman vuorokauden, olisko tämä nyt sit kuitenkin osa sitä. Varsinaisia yksittäisiä supistuksia siitä kivusta oli vaikea erottaa. Laskettu huomenna, että melko täsmällistä jos näin on...

Onko teillä muilla ollut vastaavaa?
 
Oireena raskausmyrkytys.. lievänä kai, mutta eilisestä lähtien täällä osastolla on maattu.. saa nähä päästävätkö enää kotiin ollenkaan vai käynnistävätkö synnytyksen.. jännät paikat

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei immala, toivotaan et makoilu helpottaa. Itsellä oli esikoisesta raskausmyrkytys, ei ollut herkkua. Alkoi rv 36+5 (?) ja poika tuli maailmaan 38+0. Oli kyl aika karmivat puolitoista viikkoa kun koittivat käynnistellä alkuun tuloksetta, pistivät kerran pihalle sairaalastakin mut empä ollut kuin vuorokauden kotona kun verenpaineet oli taas pilvissä... Mut lopputuloshan se tärkein on: poika syntyi pienenä ja virkeenä kuin mikä :) Tässä raskaudessa ei onneksi ole ollut mtn oireita vieläkään, rv 38+2 menossa.

Tsemppiä siulle!
 
Tsemppiä Immala. Kyllä se siitä, hyvä on levätä ja ladata akkuja samalla.

Mitä luulette miten lähellä synnytys on? Tänään huomasin rinnoissa keltaiset tipat ensimmäistä kertaa. Jalat ja lantion seutu on jotenkin kipeät ja vähän tönkkö olo. Kiristää mahassa. Onko tämä vain että lupailee, viikon päästä la? Mä veikkaan lottona et ylihuomenna. Tämä kärsimättömyys vissiin on oire tämäkin.
 
Takaisin
Top