Oireita

Hui! Jännittää teidän puolesta. :D Ja alkaa jännittää jo valmiiks se kun oma vuoro tulee!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko teillä kuin monella tullu sitä "poikaviivaa" ? Mä eilen huomasin saunajäähyllä et mulle on ilmestynyt se haaleena koko masun poikki. Vaikka on tyttömaha ja tyttö on tulossakin, mut eihän se sitä sano! Voihan se olla et vaik on poikamahakin niin sitä viivaa ei välttämättä ilmesty. Mistähän se johtuu ees koko viiva?

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mites muilla homma edistyy? :)Täällä ollaan vieläkin kotona ja odotellaan tapahtuuko mitään.. Olo on nyt ihan siedettävä, ehkä jopa parempi kuin eilen :sad001 Höh, ja minä niin odotin, että tänään ois päässy jo synnärille asti.. No jos tämä kuitenkin jatkuu niin toivon, että parin päivän päästä viimeistään pääsisi tositoimiin :rolleyes: Menkkasärkyä on kyllä koko ajan. Nyt piti side laittaa kun pöksyt tuntuu märiltä. En sitten tiedä onko se pissaa, hikeä, valkkaria, limatulppaa vai jotain ihan muuta :wink Neiti on kyllä eilisestä asti potkinu ja nyrkkeilly tavallista enemmän..
 
Täällä ei ainakaan edisty. Yh. Välillä vähän särkee, mutta siihen se jää.

Äiti ja isä soittelee vuoropäivinä, että "mikäs meidän (ja kyllä, käytetty sanakäänne on meidän :rolleyes:) vointi on". Ei ne ikinä ennen oo noin ahkeraan yhteyttä pitäny. Ne on varmaan jakanu jotkut päivystysvuorot. Tekis jo välillä mieli sanoo rumasti, kun oon jo moneen kertaan sanonu, että ilmotan, jos jotain merkittävää tapahtuu.
 
Täälläkään ei edisty yhtään. Yritin eilenkin käydä lenkillä, mutta siitä ei seurannu kun kamalat rakot kantapäähän. Ei tuottanu edes yhtä supistusta. Vois tää poika tehdä kyl jotai elettä ulostulemisen suhteen. :p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo ei edisty. Välillä kans kolottaa, mut sepä siitä. Tänää raahauduin kaupungille käpsyttelee, mut ei ollut mitään vaikutusta.

Tääl kans meinaa ihmisiin hitsata kiinni. Iskä on alkanut soittelee (mä en tykkää puhuu puhelimes, varsinkin kun ei oo mitään asiaa) ja tossa muutama päivä sitten olin päikyillä ja puoliunessa vastasin puhelimeen. Se sitten hössötti taas ku on niin huolissaan ku oon niin väsynyt ja miten menee ja miten edistyy ja joko synnytys lähenee. Siitä sitten pari päivää ja soitti uudestaan; mut en jaksanu ees vastata ku katoin leffaa. Heti tulee tekstarii perään et mikä vointi ja miten menee ja onko kaikki nyt ok kun en vastannut ja joko synnytys lähenee ja plaaplaa. Laitoin tekstarin että voin hyvin ja ei tarvi hössöttää. Se vastas ok, mut heti laitto miehelle tekstarin ja kysy miten mä voin ja onko kaikki nyt ihan ok.. Meinasin mennä linjoja pitkin! Ja iskä on tosiaan se, jolle ilmoitan heti kun lähen sairaalaan, kun se tulee hakee mun kissan hoitoon, kun ei sitä voi tänne jättää (jos se on jäänyt mielestään liian pitkäksi aikaa yksin, se alkaa huutamaan perseestä asti, enkä haluu kiusata naapureita).. Joten en nyt ihan huomaamatta mihkään synnärille oo karkaamassa. Muutenkin vihaan yli kaiken hössöttämistä, saati sitten nyt ku pinna on kireellä muutenkin. Anoppikin soitteli miehelle eilen ja mä olin (vaihteeks) just herännyt ja anoppi sitten kysyi että voiko jutella ja mies sitten tuli tunkee puhelinta naamaan ku olin viel puoli unessa. Ihme pöllö sekin, kai nyt ite näkee etten mä oo hereillä ollenkaan. No sanoin vaan, etten jaksa puhuu nyt.. Mut ärsyttää, olis itekin voinut sanoa, ettei nyt oo hyvä hetki.

Mutta oireista. Oon alkanut taas kuolaamaan ja kuorsaamaan, onneks tosin unissani vaan :grin kiva taas herätä puol naamaa ihan kuolassa ja koko muu kroppa ihan hiessä, tuntuu että on kokovartalokuolassa, tai no mistä sitä tietää vaikka oliskin! Heräilen omiin korahduksiin.. Tissit vuotaa ja on taas kipeytynyt, janottaa koko ajan ja sit on nälkä mut ku on kuuma ni ei maistu ja oksettaa ja on vähän sellai kipee olo, mut sit ei kuitenkaan ja kiukuttaa. ÄR.
 
Täälläkään ei ole nyt pariin päivään tapahtunut mitään ihmeellistä, kolotuksia ja liitoskipuja on, mutta ei enää limatulppaa, eikä pahemmin supistuksia. Jänniä aikoja meillä kaikilla!
 
Mulle se linea negra "poikaviiva" on tullut navasta ylöspäin. Mietittiin äitin kanssa, et siitäkö nyt johtuu että vauvelikin perätilassa, kun äitikään ei tiedä miten päin viivat pitäs mahalle asettaa? :grin

Muuten ei tunnu olevan juurikaan edistystä, myllerystä ja hikkaa. Äidillä hiki hiki hiki jo toisten siivousta katsoessa.

Tsemppiä kaikille joilla homma jo etenee...
 
mulla tuli tytöstä linea negra ja nyt on hentoisempikin vatsalla navasta vähän vinoon ylöspäin. en näe enää vatsan alle, mutta mies sanoi, että se jatkuu siellä. kesti synnytyksen jälkeen jonku aikaa ennenku se hävisi.
 
Minulla ilmestyi viiva jo melko aikaisin. Ohut tumma viiva lähtee navan alta ja nousee rintoihin asti. Utrassa veikattu tyttöä. Tiedä sitten miten käy, että kumpi tulee.

Jänniä nuo supistuspäivitykset. Mietin et mitenköhän omalla kohdalla menee, että tietääkö onko supistus vai ei. Luulen et kyl jokainen tietää, ainakin jälkeen päin. Vielä ei ole kipua tarvinnut tuntea muuta kuin jalkapohjassa ja kun on ollut tosissaan vessahätä. Maha kovana aika ajoin, mutta ei vielä kipuile. Kiva jännätä kuka on seuraavana vuorossa.
 
Mä kävin tänään hakee vähän kaupoilta vauhtia tähän touhuun. Sinne päästyäni olin melkeen varma, et kohta alkaa tapahtuu. Mahaa kiristeli kovasti ja alakerta oli tulessa, kun nojailin ostoskärryihin. Nyt sit kotona ei ylläri oo enää mitään oireita! Mäkin muuten korahtelen unissani..
 
Onko kukaan muuten kokeillut painella synnytystä käynnistäviä akupainantapisteitä tai käynyt ihan ammattilaisen luona vyöhyketerapiassa?
 
mullakin on kuolaaminen pahentunut :D iltaisin nukahtamisen aikoihin yleensä herään siihen kun hirvee lätäkkö tyynyllä :D saattaa olla että oon myös korahdellut ja siihen herännyt, täytyykin kysellä mieheltä. se ei kyllä ole kommentoinut viime aikoina, no ehkä se on tottunut.. jossain vaiheessa se naureskellen soitti nauhoituksia mun kuorsauksesta (myös esim perheelleen...), kun se oli tietty uus juttu kun en mä aiemmin ole kuorsannut.. no mä jo vähän ärsyyntyneenä aiheesta tokaisin että onneksi tämä varmaan loppuu synnytykseen, niin hän siihen että no onneksi. jaa no ei siinä mitään että ite oon kuunnellut hänen kuorsaustaan nyt 11 vuotta... ;)
 
Voi herrajumala jos minä jättäisin vastaamatta meiän isälle! Sehän syöksyisi heti hädissään ovesta sisään :grin Näinkin on käynyt :rolleyes:

Mulla menee jossain tuolla navan alapuolella haalea viiva.. Ehkä häpyluusta pari senttiä navan alapuolelle, en nyt ihan varma ole kun eihän tuonne masun alle enää näe..:oops: Mullei kyllä oo kuorsaamista eikä kuolaamista..

Mä en oo Sinitähti ees kuullu moisista pisteistä! o_O Minunkin täytyy ottaa asiasta selvää jos vaikka auttais hommaa eteenpäin.. Satunnaisia kipuja ollut pitkin päivää. Välillä tuntuu, että nyt se tulee ja sitten taas pannaan pakki päälle. Ihan kuin vaavi tahallaan mua kiusais "Ähäkutti, enpäs tuukkaan!"
 
Hmm, tääl on eilisestä asti podettu pientä flunssan poikasta. Nyt en kyl voi sanoo satavarmaks onko tää auton ilmastoinnin aiheuttamaa vai voiko se olla merkki lävestyvästä synnytyksestä. Tai näi oon ainaki kuullu et joillaki saattaa tulla flunssaa just ennen synnytystä. :o

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
mä en olekaan tuosta flunssahommasta kuullut. itellä yritti kans puskea kesälenssua viikko sitten, luultavimmin auton ilmastoinnista johtuen.. onneks oli ihan kevyt ja sitä pientäkin kesti vain kolmisen päivää, kyllä rupes ottaa päähän et jos tulee kunnon flunssa joka kestää sen pari viikkoa, niin ei tuu mitään.. varsinkin jos joutuis synnyttämään flunssaisena.. tosin ei mulla tunnu mitään päätä tuolla jalkovälissä, et ei kai tällä tyypillä ole mikään kiire mihinkään..
 
Takaisin
Top