Onkos muilla sellaista, että liikunnan jälkeen ei uni tuu ja iskee levottomat jalat? Mulla kun tuo ulkoilma estää päivällä liikkumisen, oon sitten mennyt vasta 10 jälkeen illalla kävelylle. Nukkumaanhan mä yritän mennä vasta 2-3 aikaan, koska ei tuu mitään aikasemmin. No nyt lenkkien jälkeen unet on mahdotonta, koska on levottomat jalat, tekis mieli repiä jalat kokonaan irti kun ärsyttää niin paljon. Viimeyönä sätkin sängyssä 1,5 tuntia ehkä parin minuutin torkuilla, kääntyilin koko ajan, ei ollut edes kuuma tai mitään. No sitten nousin ja hilluin hereillä kuuteen ja menin nukkuu ja kas, sain nukuttua 4 tuntia. Sitten valvoin pari tuntia ja taas menin nukkuu ja muutaman tunnin sain unta, päivällä kyllä väsyttäis ihan kauheesti sitten.
Mutta sitten kun en mene lenkille, saan yölläkin nukuttua ihan semi ookoo, toki nukun päivälläkin (ellei pöllö isä soittele ja kysele kuulumisia about miljoonannen kerran "JOKO HOMMA EDISTYY??" "MITEN OOT NOIN VÄSYNYT, AI NUKUIT, SÄ NUKUT KOKO AJAN ONKO LABRAT KUNNOSSA, KOSKA KÄVIT VIIMEKS KONTROLLIKÄYNNILLÄ ONKOKAIKKIOOKOOMÄOONNIINHUOLISSAANTÄÄLLÄPITÄSKÖMUNPÄÄSTÄÄSUTTAKASNUKKUMAAN").. Kun lenkkeily tekee kuitenkin ihan hyvää mutta ei oo kivaa kun sitä ei voi tehdä kuin illalla ja sitten menee kaikki pilalle ja mä oon kiukkunen ja rageen ympäri nettiä.
Tänään menkkamaista joulintaa selässä. Jos vaikka alkas tapahtuu kohta puoleen jotain muutakin kun vaan vitutusta?