Oireita

Täällä kans satunnaisesti tota reisien polttelua, ei niinkään lihakset oo kipeenä.. Ihan ku hermosärkyä?

Oon käsittänyt että menkkamainen jomotus viittaa siihen että homma etenee. Täällä ei oo selvyyttä mahan laskeutumisesta, ehkä kuukaus sitten alko olla helpompi hengittää, mutta mahan muodosta en huomannut että olis laskenut.
 
Isabella menin mieheni kyydillä. Rullasin penkin vain makuuasentoon ja nukuin tyytyväisenä koko matkan :grin minulla kun ei ollut supistuksia missään vaiheessa niin matka meni yllättävän mukavasti :)
 
Höh, nyt määkin haluan synnyttämään ku muutkin alkaa jo mennä :p Koko ajan kyttään jokaista oiretta, mietin onko tullu uusia, vessareisulla pitää paperit syynätä, hyvä ettei pääkin oo jo pöntössä :grin Nyt illan aikana tullu pari supistusta ja limaa, mutta tuskinpa tässä ollaan vielä lähössä mihinkään..

Hirveesti tsemppiä Augustille :) Kyllä se meidän muidenkin vuoro tulee ennemmin tai myöhemmin..(mieluummin kuitenkin ennemmin :p)
 
Voi samperi kun mä nukuin hyvin viime yön, kuin tukki! Uni tuli suht nopeaa enkä kertaakaan heränny vessaan saati supistuksiin! Eikä kuumuuskaan tuntunu haittaavan. Aah, että tuntu hyvälle :p Nukkuisin vieläkin ellei mies ois herättäny aamupusulla ennen töihin lähtöä.. :rolleyes:
 
Sirriäinen mulla samaten alko ehkä noin 4-6 viikkoa sitten yhtäkkiä hengittäminen helpottamaan ja samalla aika alusta asti vaivanneet yläselkä- ja kylkikivut katos yhdessä yössä. Mutta en huomaan kanssa mahasta mitenkään että se olisi laskeutunut, ihan samalta se musta näyttää kun ennenkin :D

Mulla iski eilen kaupassa vasemapaan sisäreiteen ihan hirvee särky. Muistutti vähän jotain suonenvedon ja lihaskrampin risteymää. Hyvä että pääsin linkuttamaan kotiin sieltä, mahdoin olla näky näiden mun elefanttijalkojen kanssa, kun linkutin menemään...kaikkea sitä tulee vastaan :D
 
Mulla henki kulkee tosi vaivaisesti yhä, tosin eipä eilisen TH:n tarkastuksen mukaan vauva ookaan vielä laskeutunu. Jatkuva lonkkakipu on kyllä rasittavaa, eikä tätä turvotusta ainakaan tuu ikävä.
 
Moikkelis ! Mulla on jalanpohjat/kantapäät ruvennut vihoittelemaan - ilmeisimmin ns. yhtäkkinen painonliisäys tuntuu sitten jalanpohjissa. Paineentunnetta - kipua - puutumistakin. Kellään muulla samaa onkelmaa ? Erityisesti kantapäissä ? :confused:
 
Mun jalkapohjat kyllä kanssa vihottelee, mutta oon laittanut sen enemmänkin tän turvotuksen piikkii. Ne kunon sen verran turvoksissa, että varpaat ei osu maahan edes kävellessä...joten ei ihme jos alkaa olla siellä jos jonkinmoista kipua. Mutta voihan toi painokin tosiaan vaikuttaa, ei oo tullut mieleen..
 
Mun jalkoja ja käsiä särkee koko ajan vaikka ne vaan lojuis sohvalla tai sängyllä. Ja magnesiumista huolimatta on taas alkanu pohkeita kiristää aamuisin, tuntuu et ne jää venyttäessä jumiin. Ja jos jossain käyn päiväsaikaan kaupoilla tms niin väsymys iskee heti kun pääsee kotiin. Mä en oo jaksanu ees kavereita nähdä moneen viikkoon kun oon niin väsyny koko ajan.. :/ Viikot oon aina vaan yksin kotosalla kun ukko on töissä ilta kuuteen.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyi kamala :eek: Heräsin ihan järkyttävään kipuun vatsassa! Ihan huusin kun sattui.. Se ei mun mielestä ollut kuitenkaan supistus ja kesti ihan pari sekuntia. Tuntui koko vatsan alueella, sellainen pistävä paine.. Vaavi kuitenkin liikkuu tuolla ihan normaalisti. Masu on vähän kipeä, niin mietin oiskohan ollu vaan ilmaa mahassa o_O Sekin kun joskus saattaa sattua ihan kunnolla..
 
Hui, Millier. Kannattaa varmaan neuvolaan soittaa, ihan varmuuden vuoks?
 
Mulla on jalat tosi kipeät, siis kantapäät ja nilkat, ei meinaa jalat kestää enää tätä painoo eikä sen puoleen turvotustakaan... Onneks tää on kohta ohi! Mulla oikeestaan pahimmat oireet on olleet noi levottomat jalat ja se alun 24/7 oksentelu, muut on vähän menneet siinä sivussa, vaikkei tää turvotus, diabetes ja rannekanavaoireyhtymäkään kivoja oo. Mut ei oo meillä enää pitkä aika :dance018
 
Heh, unohdin listasta liitoskivut, ne oli yhdessä vaiheessa kyllä aivan hirveet...Mihinköhän ne on muute hävinny?? :confused:
 
kipeät kylkiluut! Vauveli on edelleen perätilassa, niin säännöllisesti on kallo vasten mun kylkiluita. Aristaa!
Närästys palasi taas tänään, oli jo monta päivää pois....
 
Minä jo luulin, että eilen illalla lähetään synnyttämään! Kohtuu kipeitä supistuksia tuli 2 tuntia, mutta sitten ne vaan lopahti :/ nyt on jälellä vaan menkkamainen alamahakipu.
 
Vaihteeksi sitten taas huono yö. Tunnin olin kerennyt nukahtaa kun heräsin vessaan. Palasin sänkyyn eikä meinannut uni enää tulla kun oli niin järkyttävän huono olo. Siis sitä samaa kamalaa pahoinvointia kuin alkuraskaudessa :confused: Yöllä heräsin useaan otteeseen kun oli niin kuuma, tuntui ettei tuosta puhaltimesta ollut mitään hyötyä :mad: Ja supistelikin taas. Ja masussa herättiin sitten ennen kuutta mönkimään.. Nyt on taas huono olo ja masu löysällä..
 
Täällä on nyt useampi yö nukuttu huonosti ja menkkamainen polttelua ajoittain kovenee ja sitten taas häviää kokonaan. Todella ärsyttävää! Viime yönä oli jo havaittavissa selkeää aaltomaista kipuilua polttelussa, alaselästä vierivät pitkin alavatsaa ja sisäreisiä. Kelasin, että nyt päästään asiaan. Mutta mitä vielä, homma oli ohi parissa tunnissa. Tätäkö nää loppupäivät/loppuviikot sitten on? Tuunpas enpäs, tuunpas, enpäs tuukkaan..:mad: Argh!
 
Minä kokeilin (ainakin huhtikuun mammoissa oli samaa kikkaa kokeilleita) eilen juoda suolavettä, tavallisen veden lisäksi. Ainakin oma tuntuma oli, että eilinen päivä ja viime yö meni vähemmillä turvotuksilla ja muutenkin olo tuntui paremmalle. Eikä koskenut päähän, minkä helle ja hikoilu on tehnyt mulle myös ennen raskautta.

Laitoin siis ruokalusikallisen karkeaa merisuolaa litraan vettä ja join sen päivän mittaan. Suolanhan pitäisi lisätä turvotusta, mutta näytti toimivan päinvastoin! Ehkä hitusen päivällä nosti verenpainetta, mutta kuitenkin pienemmät paineet kuin edellisessä neuvolassa, joten jatkan tänään samalla linjalla. Tuon suolaveden lisäksi siis noin kolme litraa muuta juomista (poislukien kahvi)

Saattaisi olla, että yölliseen oloon riittäisi yksi lasillinen illalla, mutta mulla ainakin turvotus pahinta päivällä, illalla helpottaa kun viilenee.
 
Täällä on nyt kahtena päivänä vuotanut nenästä verta vähän väliä. On alkanu ihan yhtäkkiä ja jokusen hetken tiputtanu mutta melko nopeasti myös mennyt ohitse.. Tuskinpa mitään vaarallista mutta outoa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top