Oireita

Tulipa tuosta limatulpasta mieleen, kun se mun th sanoi, että sitten kun se on kokonaan tullut, alkaa tosi hommat. Mutta mistä mä tiedän, että se on kokonaan lähteny? Pitäskö tulla semmonen vähän isompi kokonainen köntti vai mitä? o_O Sitä on kuitenkin tiistaista asti pikkuhiljaa tullut, tänään ehkä vähän enempi.. Vai lähteekö se nyt koko ajan vaan pikkasen kerrallaan? Tai ehkä en huomaa ku se lähtee.. Äähh, kyttään joka vessareissulla niin pönttöä kuin paperia :grin alan jo tosissani toivoa sitä h-hetkeä kun ei jaksais tätä oottelua :oops:
 
Millier - Ei sitä varmaan tiedäkkään, ellei satu kokonaisena tulemaan, niinkuin mulla kävi esikoisesta ja satuin sen huomaamaankin :) Uskon silti, että sulla on synnytys jo tosi lähellä, jos sitä kerta koko ajan tulee.. voi lähtö tulla koska tahansa! :)
 
koko ketjua en ole lukenut mutta ihan pakko uudella onko muita joilla on lymfyoosi tai miten nyt kirjoitettiinkaan ihan diaknosoitu toisin sanoen häpyluun liitos kipuja? itse jouduin muutama viikko takaperin paineen tunteen vuoksi synnärillä käymään tarkastuksessa ja silloin sanoivat että kaikki kipuilu ymm... johtuu tosta, menee niin hermot kun tää prinsessan odotus on ollut pelkää kipua ja särkyä, ja Karsin kaikista mahdollisista vaivoista mitä oikeesti raskaana voi kärsiä, ai niin sain eilen neuvo lasta oudon mutta TEHOKKAAN vinkin turvotuksen helpottamiseen kylmää vettä vaatiin ja meri suolaa ja auttoi kummasti saman tein käsiin kun sormet on kun näki ja voi sitä helpotuksen tunnetta suosittelen
 
Oliko tolla merisuolalla ja kylmällä vedellä joku suhdemäärä? Eli miten paljon merisuolaa pitäisi laittaa? Pitää kokeilla tota tänään, kun pääsen kotiin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Maha jatkaa edelleen sekoilua.. Nyt alkaa jo liikumisvauhtikin hidastua. Loivassa mäessäkin alkaa jo jaloissa tuntua :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on todettu noita häpyluun liitoskipuja, jouduin jäämään niiden takia aiemmin pois töistäkin. En mäkään tiennyt että raskaus voi olla näin vaivaista aikaa, huh huh. Pitää yrittää vaan ajatella ettei ole paljoa enää jäljellä
 
Tänne on iskeny joku ihme väsymys. Tai siis tullut takaisin..tai johtunee varmaan vaan tästä kuumuudesta.. Lähes joka aamu tullut nukuttua jopa yhdeksään asti vaikka aiemmin heräsin aina siinä viiden ja kuuden välillä. Nyt väsyttää pitkin päivää ja pakko ottaa pikku päikkärit, että pysyy hereillä siihen asti kunnes saa taas mennä nukkumaan :grin Tuli kyllä mieleen myös semmoinenkin hassu ajatus, että josko mun kroppa yrittäis nyt kertoa mulle, että levätääs nyt kunnolla lähestyvää koitosta varten.. :rolleyes:
 
Mä kans voisin nukkua koko ajan, mutta on niin kuuma, ettei sitten uni kestä kauaa. Yöllä meen joskus 1-3 aikaan nukkumaan, heräilen jatkuvasti, mutta sängystä on noustava n. 5 tuntia nukkumaanmenon jälkeen. Sit valvon muutamia tunteja ja meen takas nukkuu ja sillee sitten horrostelen pitkin päivää. Normaalisti aika jämpti päivärytmi ni on vähä sekasin nyt. Ei mitään hajua mikä päivä on milloinkin, kun kellonajastakaan ei oo varmuutta herätessä :grin
 
mä olen nukkunut jo monta viikkoa max 4h kerrallaan. Onneksi vessa- ja juomareissun jälkeen saa sitten uudelleen unta.
 
-Apila- menikö sairaalaan lanssilla makuu asennossa, vai minkälaiset ohjeet sait, kun vedet meni? Kiinnostais tietää, kun itelläki perätilavauva :) voi syntyispä tämäki vauva jo :)
 
Apua, apua, apua täällä tihkutaan lapsivettä!! :D ja voin kertoa naiset (jotka esikoista odotatta) kyllä te tunnistatte jos lapsivettä tulee! Ainakin minulla tämä on aivan selvästi vaaleanpunaista! :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Hui, jännää August14! Tulehan sitten kertomaan miten meni :)

Täälläkin on nyt maha löysällä :confused: Ja lievää pahoinvointia. Sai kyllä aamulla syöksyä vessaan.. Ja masukin on nyt niin valahtanut alaspäin, että kaikki caprit ja hameet puristaa Ja kaikki rintsikat ahistaa, puristaa ja painaa :mad: On melkeinpä suuri nautinto kun illalla saa ottaa liivit pois! Enkä oikein tiedä kannattaako enää lähteä uusia ostamaan. Eikä tässä muutenkaan enää uskalla kovin ostoksille lähtä.

Mieskin on nyt tämän viikon töissä. Ja herää siinä kuuden kieppeillä ja niin herää sitten vaavikin, isin tyttö :rolleyes: Minä kun haluaisin vielä nukkua..
 
Jännä lukea jo teidän synnyttäneiden/synnärille menevien oireita muutamalta päivältä ennen h-hetkeä. Ja kuinka ne onkin sitten merkinneetkin lähestyvää synnytystä! :) Saa tässä jännätä kuka on seuraava :wink
 
Hahaa, hauskaa että August14 on raportoinut lapsiveden tihkumisen oireena :grin aika positiivinen "oirehan" se taitaa olla (kunhan ei tapahdu liian aikaisin). tsemppiä koitokseen!
voisko jo synnyttäneet kertoa milloin niillä on maha laskeutunut? Itellä alkaa olla epätoivoinen olo kun ei kaveri tunnu olevan missään kiireessä lähteä.. onhan mulla toki vielä reilu 3vk laskettuun, mutta vois se silti alkaa ottaa jotain lähtöasemia pikkuhiljaa :p mulla on viimeiset pari yötä nukuttanut ihan hirveesti, melkein kellon ympäri oon vetäny, tosin oon heräillyt vähän normaalia enemmän, kun on alkanut menkkajomotukset ja alaselän kivut.. viittaako ne nyt jonkinnäköiseen toimintaan kohdunsuulla? pehmenemistä, lyhentymistä, edes jotain? oon toiveikas.. :rolleyes: tosin tuota jomotusta tuntuu olevan vain yöllä... päivällä saan olla ihan rauhassa..
 
tytöstä mulla laskeutui maha melko aikaisin, varmaan kuukausi ennen laskettua aikaa, tosin mitäänhän ei tapahtunut ja tyttö häädettiin kolostaan käynnistyksellä. tässä raskaudessa oon huomannut mahan laskeutumisen liitoskipuina ja että vauvan pää kaihertaa pissarakkoa ja pissahätä on välillä ihan koko ajan. mulla nyt 3,5 viikkoa laskettuun aikaan, en kyl usko, että se meinaa tälläkään kertaa mitään, siis laskettu aika. mulla on nivussärkyä yötä päivää ja yöllä on sängystäpoistuminen vähän hankalaa niiden vuoksi, menee hetki, että pystyy taas kävelee.
 
Onko muilla sisäreidet kipeenä? Musta se on aika omituinen oire eikä vaivaa päivisin mut töistä kun kotiutuu ja vähä aikaa on enne ku lysähtää sohvalle ni loppu iltana on vaikea nousta sohvalta koska sisäreidet on nii kipeenä.. :D ihan siis kun reisitreenin olisi tehnyt edellisenä päivänä :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on useamman viikon ollu sisäreidet kipeenä.. Semmoista polttelua ja menkkajomotusta. Eipä tässä taidakkaan alakropasta löytyä semmosta kohtaa mikä ei ois kipeenä.. :confused:
 
Takaisin
Top