Oireita

Sukkapuikkosupistuksia on alkanut olemaan aika reilusti.. Ja kas maha on sekaisin! Maha on ollut näin löysällä viimeksi puoli vuotta sitten varmaan!!!

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä heräsin oikeen yöllä siihen, et oli menkkakipuja. En tiedä kauan ne kesti, joten oon kai nukahtanut pian uudestaan. Myös lantiossa tuntui ekaa kertaa selkeästi kipuilua.. Samaa oon miettiny noiden vuotojen kanssa, et mistä sitä tietää mikä on valkkaria ja mikä esim. lapsivettä. Erityisesti kuumina päivinä on pohdituttanu kun on ollu pökät jatkuvasti märkänä.. Mut eiköhän se ole ollut vain hikeä ja valkkaria.
 
August14, täällä kans ollu maha kuralla jo kuukauden päivät.. Outoo kun on ummetusta, mut sit kun on mentävä niin maha ihan sekaisin...

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on kans jatkuvasti pikkuhousunsuoja housuissa, pitkä sellainen kun tulee sitä vetistä valkovuotoa. Kerran kävin tutkituttaa onko se lapsivettä kun olin kaatunut, mut ei se ollut.
 
Hei onks teillä muilla kadonnu näläntunne? En tiedä mihin tää nyt liittyy, mut täytyy ihan muistuttaa itseään syömään...
 
Elisinha80, mulla ainakin vaikuttaa tää kuumuus et ei oikein tee mieli ruoka ruokaa edes syödä. Tosi rauvostuttavaa toi et pitää olla koko ajan housunsuojaa. En mäkään ole ihan varma et onks nyt ihan pitsiä vaiko kellertävää valkovuotoo.. mut en mä sitä tunne kun se tulee. Eli siis ei oo mitenkään et jos "ponnistelee" koska sitä tulee nukkuessakin. Kaikkee sitä joutuu kestämään tän raskauden takia! Ja muka vielä hehkua pitäis?! :D

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Kun te niistä vuodoista puhuitte, niin onko kenelläkään vuoto ollut väriltään rusehtavaa? vähän veren väristä? mulla on tänään pikkuhousuihin tullut muutamia sellaisia jälkiä. ihan kuin olisi valkovuotoa mutta väriltään rusehtavaa.eikä todellakaan paljoa tullut. o_O voisiko tää olla sitä limatulpan irtoamista? kipuja ei ole ollut juurikaan. :oops:
 
Lapsiveden tunnistaa siitä, että se näyttää siteessä oikeesti vaaleanpunaiselta. Itsellä kun tuli esikoisesta niin tällä ohjeella tajusin heti et nyt se on sitä. :)
 
Mulla tuli reilu viikko sitten rusehtavaa valkkaria.. Ja sitä tuli vaan parin kolmen päivän ajan. Lääkärille mainitsin ja se epäili heti emätintulehdsta, mutta testi oli nega.. Se jäi sitten mysteeriksi mistä johtui.. o_O
 
^^ Mua se ei haittais jos olisikin siitä johtuvaa.. :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään on ollu taas niin tuskainen päivä! Yhtenään vessassa juoksemista, eniten tympäsee kun pitää jonkun teelusikallisen kokoisen lirun takia rampata vessassa :grin Ja noita sukkapuikko pistoja on kans ja uutena vaivana tuli ihan mieletön paine tuolla jossain alakerrassa.. Äääh, eikö tuo vois jo tulla ulos.. :D
 
Musta tää mahan toiminta on vaan vähän outoo kun tää sekoilee vaan illalla ja ei mulla oikein muita oireita ole supistuksia tms.. paitsi pari kertaa viikon aikana on ollu tosi huono olo korkeintaan puoli tuntia ja sit se on menny ohi. pitää varmaan soittaa ja kysyy neuvolasta huomenna ihan varmuuden vuoksi... Mistä näistä tietää kun ihan uutta kaikki!? :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Paitsi että nyt vasta hoksasin et aloitin syömään rautaa tabletteina reilu viikko sitten! Ja se vois selittää miks maha menee sekasin! Mahdollisesti!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
En saa nukuttua. Heiluteltiin illalla makkarissa,peitoja. Jonkin ajan kuluessa tuli vaaleanpunaista vuotoa ja tulee yhä paperiin pyyhittäessä. Mietin, että ehkä johtuu ihan vain limakalvohankaukseta, mutta tulisiko sen silloin olla veristä. Ei tiedä, ei ymmärrä. Onneksi aamulla on neuvolla, niin saapi viisaampi ohjata minua.
 
Sinitähti, ainakin olen lukenut että joillakin saattaa esiintyä vuotoa sen jälkeen. Luulisin olevan ihan normaalia.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Elisinha80, mulla on kanssa syöminen ruvennu tökkimään.

Eilen lounas meni alas pakottamalla, ja päivällisestä sain mutustettua vaan puolet. Nyt on aamupuuron kanssa tosi vaikeeta.

Oiskohan se vauva siirtyny silleen, että vatsalaukku on jotenkin mytyssä, eli ei joko tuu kunnolla näläntunnetta, tai tilavuus on pienentyny niin, että normaalit ateriat tuntuu valtavilta o_O
 
Takaisin
Top