Oireita

Hahhaa, toi oli hyvä toi "ylösnousemus" Gnome, koska siltä kyllä amulla tuntuu.
Se ei ole ylösnousu, mikä olis yksinkertanen tapahtuma, että vaan nouset. Toi nousemus on sitä kun oikein joutuu suunnitteleen sitä miten nousee ja sit pitää keskittyä ja ruveta pungertaan ja äheltään jne. Ja sit tosiaan vielä jalat ja lonkat ei kanna ja mulla ainakin supistelee ensimmäisen minuutin ajan siitä noususta.
Varsinainen ylösnousemus!
 
Miksi jos näen avonaisen karkkipussin tai sipsipussin, en voi sitä vastustaa!!! Herkuteltua on tullut joka päivä, mutta erittäin vähäisissä määrin kuitenkin.. Hirveä morkkis iskee aina jälkikäteen, mutta jos tiedän pussin olevan kaapissa niin en saa sitä mielestä ennen kuin olen tyydyttänyt himoni..

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ainakin menee niin, että yöllä ja aamulla vessaan herätessä on niin kiire, että pitää jalkoja hoputtaa liikkeelle... joskus pitää jännittää ennättääkö vessaan ennen kuin lirahtaa jo.
 
Minua on yöllä väsyttänyt niin että en ole yöllä herännyt vessareissulle pariin viikkoon sen jälkeen kun mönkiäinen kääntyi. Mutta aamulla herätään sitten aikaisin. Yrittänyt tehdä niitä lantiopohjanlihasliikkeitä ettei aivastuksesta lirahda. Jalkapohjat tuntuvat kipeitä aamulla, ehkä tuosta turvotuksen johtuu. Taidan testata sitä kylmää kylpyä koiville. Lenkki ei hirveästi auta, mut jos äippälomalle jäänti auttaisi!
 
Mä oon ollu jo pari kuukautta tosi turvoksissa. Kävin lymfaterapiassa, se hoitaja sanoi että kaulaa ja naamaa myöten oon turvoksissa ja se kyllä tuntuu. Voi kun vauveli tulis pian, ens viikolla käydään viikkoa 38...
 
Mites teillä muilla on supistusten laita? Tuleeko niitä? Kuinka usein ja kauanko kestää? Tuleeko ihan levossa vai vain kun tekee jotain?

Mulla tulee ihan päivittäin ja levossa. Saattaa tulla reilun puolen tunnin välein, mutta kestää alle minuutin, ehkä puoli minuuttia, muttei nyt kuitenkaan koko päivää mennä tällä rytmillä..
 
Täällä supistukset on vähenneet vain loppua kohden! Toivottavasti ei nyt meinaa baby jäädä lopullisesti tuonne yksiöönsä! :D aiemmin oli paljon supistuksia päivässä, kymmenittäin.. Ja illalla oli ja yöllä kivuliaita. Kestoa oli kyllä reilusti yli minuutin aina. Nyt niitä ei olekaan ollut sitten oikeastaan! Yöllä saattaa tulla kun kylkeä kääntää tai lähtee vessareissulle, mutta muuten ei oikeastaan ole! :o

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Maha pamahtelee kovaksi ihan koko ajan. Varsinkin kun vessanpöntöltä nousee, ni jostain syystä just sillon aina heittää kovaksi. Sit on ruvennu tulee ihme kipuja mahaan..? Oon aatellut että ne on kipeitä supistuksia, vaikka maha ei kovaksi menekään. Eilen oli tosi huono päivä, kipristeli ja pisteli ja sattui ihan tohon alavatsaan, heti siihen ihon (ja läsän) alle, joko kohtuun tai lihaksiin siis. Outoja oloja, mutta ihan varmasti normaaleja. Iltaisin tulee sellasia koko mahan kattavia kipeitä aaltoja, mutta tosiaan; maha ei mene kovaksi kuitenkaan.

Lisäksi maha napsuu koko ajan. Vauveli vähän tönäsee ja heti rapsahtaa :D Selässä on ollut jo pitkään menkkamaista jomotusta, kävellessä kohdunkaulaa vihloo.. Mitähän muuta.. Öisin tulee kuumia aaltoja, mut voi olla helteestäkin.
 
Sirriäinen, mulla on ollut nyt muutamien päivien ajan samoja tuntemuksia ja ajattelin niistä tänne raportoida, mutta olitkin jo tehnyt sen mun puolesta. Tosin mulla vetää myös suurimmaksi osaksi myös,mahan kovaksi. Viime yönä tuli pari tosi kivuliasta supistusta, tuntui että koko kroppa oli krampissa.
 
Liityn Sirriäisen ja Sinitähden klubiin!
Ehkä meillä on lähdöt lähellä :wink
Mulla tuli eilen niin mojovia supistuksia (mitä ei oo ennen tullut), että piti ihan köyristyä eteenpäin..Ouh!
 
Olis kyl jo aikakin tulla ulos :) Mulla ei oo kyl mitään tollasia kokovartalojuttuja tullut. Lähinnä tuntuu vaan ikävälle ja hengästyttää..

Mut hei, mun vuoro on sitten seuraavaksi, että jalat ristiin naiset! :laughing002

20 päivää jälellä! Joka yö kun menee nukkuu, oon ihan varma että tänäyönä se syntyy. Eipä oo näkynyt. Mun mielestä tää päivä olis tosi hyvä päivä syntyä. Viel ku vauva olis samaa mieltä!
 
Mä annan Sirriäinen mielelläni tilaa kiireisemmille.:laughing002Kuten olen kirjoittanut en itse vielä toivo h-hetkeä. Minua jännittää tämän pikkukakkosen syntymä nyt paljon enemmän kuin esikoisen, siksi ehkä itsellä on vähän sellainen olo, että ei tässä vielä ole mihinkään kiire.

Ja en minkäkään mitään kokovartalo supistuksia ole kokenut, menin vain kivun vuoksi jotenkin kokonaisvaltaisesti jännittyneeksi.Siinä ajattelin, etttä tää menee just niin kuin ei pitäisi...rentoudesta ei tietoakaan.
 
Mulla ei ole kyllä paljon supistuksia ollut, muutama yksittäinen kerran/kaks viikkoon ja sekin on kestänyt ehkä max 5min. Mut eiköhän noita kerkee elokuun loppuun mennessä vielä tulemaan! Nythän on vasta heinäkuun alku tai no puoliväli :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko muilla muuten odotusaika saanut luomikasvuston villiintymään?

Mulla on raskausaikana tullu kaulaan sellasia pieniä ruskeita, hirtettäviä luomia. Oon niitä välillä napsinu pois, mutta tosi kummallista, kun ei koskaan aiemmin oo tollasia ollu. Samoin yks vanha luomi on kai ruvennu kasvamaan ulospäin o_O
 
Gnome, mul on kans pari luomea mitkä on selkeästi kasvanut tässä raskausaikana! Tosi outoo... Mulla on ilmaantunu nyt parin viikon aikana pahoinvointia taas tai tarkemmin kuvottavaa oloo niinkun alussa oli ja sit lisäks musta on tullu kakka hajuherkkä! Oon meinannu oksentaa pari kertaa jo yleiseen vessaan kun siellä on haissu ihan älyttömän pahalta!! En oo ikinä ennen ollu NÄIN herkkä. :O

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Häntäluu taitaa kipuilla jonkun takia..

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo, mulla on kans toi luomijuttu. Mulla o ollut tossa vatsan yläosassa sellanen 3mm luomi aina. Ja viime raskauden aikana se levis tuplasti. Nyt se on jo yli 1cm läpimitaltaan. Ja siis pikkuluomia tulee ympäri kroppaa lsää. Niin ja viimeks tuli myös tohon nännien ympärille luomia tai en tiedä leviskö se itse nännipiha jotenkin laikuittain mutta siinä on nyt ymprillä pieniä pisteitä. Hassua. En oo nyt tarkkaillut että onko niitä tullut lisää.
 
Hei mulla kans tullu muutama tuollainen pikkuinen irtoluomi..Hormoonit?
Ja noi pienet pisteet nännien ympärillä oli jotain, mutta en muista mitä. Se kuuluu asiaan..Niistä kuulema tulee sitten sitä lapsivettä jonka avulla lapsi osaa "suunnistaa" rinnalle.
 
Mulla on kans luomet lisääntynyt.. Niitä on tullu erityisesti just kaulan alueelle ja selkäpuolella ovat myös lisääntyneet. Ärsyttävää..
 
Sori, tää ei kuulu näihin oireisiin, mut oon siis käyny joka pv uimassa ja oon kuullu, ettei saa käydä infektioriskin takia jos kohdunsuu on avautunu. Mut milloin tiiän kun se on avautunu???
 
Takaisin
Top