Millier
Sanavalmis juttuseppä
Täällä tuli taas eilen selkä kipeäksi. Etenkin kun oli pystyssä tovin aikaa tuntui, että kohta kramppaa ja kovaa. Ja nivusissa alkoi jotakin tuntua ja sisäreisiä poltteli.. Ääh, tottakai viimeinen kuukausi ollaan sitte tosi kipeitä. Ja nyt on yöt ollu hiukan hankalia. Ei niinkään raskaudesta johtuen, vaan mulla ei olkapäät taas kauheesti tykkää tästä kyljellään nukkumisesta. Herään parin tunnin välein kun sattuu olkapäähän, käännän kylkeä ja parin tunnin päästä taas sama homma
Joo, tuo pissalla ravaaminen on kyllä melko raivostuttavaa. Monesti tuntuu kauppareissulla, että kohta tulee pöksyyn. Sanon miehellekin, että äkkiä kotiin tai mulla tulee housuun. Ja sitten vihdoin vessaan päästyä, tulee pissaa vain joku lusikallinen Mää kyllä yritän juoda suht paljon. Jännä, etten sitten kuitenkaan ole öisin herännyt vessaan..
Joo, tuo pissalla ravaaminen on kyllä melko raivostuttavaa. Monesti tuntuu kauppareissulla, että kohta tulee pöksyyn. Sanon miehellekin, että äkkiä kotiin tai mulla tulee housuun. Ja sitten vihdoin vessaan päästyä, tulee pissaa vain joku lusikallinen Mää kyllä yritän juoda suht paljon. Jännä, etten sitten kuitenkaan ole öisin herännyt vessaan..