Mä jotenkin kuvittelin tässä vaiheessa raskautta elämän olevan jotenkin huomattavasti vaikeampaa
Aattelin, ettei liikkumisesta, nukkumisesta, kyykkimisestä tule yhtikäs mitään ison masun kans. Ois koko ajan hiki, tukala ja huono olo. Mut yllättävän helpolla on päästy (ainakin tähän asti
) Nukkumisen kans mullei oo vielä ollut mitään vaikeuksia eikä masukaan tunnu olevan tiellä. Toki nuo lämpimät päivät saa olon melko tukalaksi. Samoin vaavin hyöriminen ja pyöriminen.. Menkkakipuja on ollut, se on ehkä ainut mikä nyt vähän huolettaa. Välillä on lievää pahoinvointia, närästykseltä onneksi oon säästynyt
Raivokohtauksiakaan ei oo tullu moneen viikkoon, mies on siitä ainaki helpottunut
Hemoglobiini mulla oli viime neuvolassa taas laskenu, mut obsidania oon kyllä syönyt nyt päivittäin. Nenästä tulee niistäessä melkeinpä puhdasta verta, että saas nähdä onko se sit laskenu entisestään
Mut muuten olo on ollut ihan ok. Ehkä mulla eniten mulla on auttanut kun saa yöt nukuttua hyvin. Joka päivä jaksaa kuitenkin olla pystyssä ja touhuta. Toivottavasti tämä ei tästä pahenekaan..*koputtaa puuta*