Oireita

Täällä mennään kyllä oireettomasti - tosin onpa tämä vielä kooooovin alussakin, 3+6! Väsymys ja palelu lähinnä vaivaa, satunnaisesti jomottelee alavatsalla menkkatuntemukset. :) Tosin mulla viimeraskaudessa hyppäs enempi oireita kuvioihin joskus 7. raskausviikolla.
 
Täällä ei oo vielä muita oireita ilmaantunut kun vasta rintojen arkuus ja turvotus. Viikkoja 5+2 eli todennäkösesti vasta myöhemmin tulossa sit enemmän oireita! Tietysti toivon, että helpolla pääsisin ^.^
 
Mua ainaski janottanu tosi paljon ja nyt alkaa tuntuu että pää on kipeä. Pahoinvointia ja rintojen arkuuttaa ei ole olu viellä. Luultavasti 5+3 niin ja alaselkä on ollu kipee ja yöllä olen kuulemma kuin patteri
 
Muokattu viimeksi:
Jos uskaltaa nyt jo toivoa ja uskoa 3 raskaustestiä :) niin mulla tuntuu painetta/ilmaa alavatsankohdalla ja on epämiellyttävä esim kyykistymisessä.. Pelkää että se poksahtaa :D sitten pieni huimaus välillä ylösnoustessa ja rintojen arkuus... Jännää.. Ensimmäinen tämä on jos vain toteutuu <3
 
Yhden ihan hirmu selkeän oireen olen kyllä itsessäni huomannut! Viimeisen viikon aikana musta on tullu entistäkin iltavirkumpi, mutta myös aamutorkumpi! Illalla ja yöllä oon niiiiin pirteä (kuten nyt!), mut ootas aamua kun tyttö aloittaa sen kikattelun ja höpötyksen aamuseiskalta.. -_-
 
Cupcake; sama täällä! ;) valvotaan ja valvotaan....sitten nukuttais koko päivä! Älytöntä, hirvee uupumus mutta ei saa unta! :)
 
Mä en taas saa aamuisin nukuttua... olen niin väsy illalla että nukahdan ongelmitta, mutta kun mies nousee viideltä ja yleensä itse jatkaisin unia, niin mä en saa unta, sitten alkaa pahoinvointi kun tyhjä vatsa, eli nousen, syön ja tuun tänne lukemaan juttuja kunnes pitää laittaa itsensä kuntoon töihin ja tyttö päiväkotiin.
 
Mua ei myöskään nukuta iltaisin. Tai nukuttaa kyllä mutta uni ei vaan tule. Muita oireita on ainoastaan aivan järkyttävä jano ja pieni satunnainen etominen silloin tällöin. Mahaa tuntuu myös turvottavan, mutta se nyt on melkeinpä normitila muutenkin tällaiselle allergikolle. Tissikipu loppui plussaamiseen ja jäljelle jäi satunnainen nännien pistely.
 
Täällä on ollu ainaski alavatsa kipuiluja ja vihlomisia. etovaa oloa pitkin päivää. Varsinkin ku vaihtaa vaippaa 8kk pojulta. yöks. Muuten olo on niinku eläis omass kuplassa.

Sent from my GT-S6500 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla muuten kans olo kun eläisin jossain omassa pehmeässä kuplassa <3 töissä hermot kiireellä ja tuntuu et kaikki työkaveritkin on ihan syvältä suoraan sanoen :D tänä aamuna oli pahin pahoinvointi, sain puolet puurosta syötyä kun aloin kakomaan.. yritän välttää laatoitusta viimeiseen asti! Huh! Saa nähdä mihin tää viä menee ;)
 
Olen varmaan outo, kun "mielelläni" oksennan. Siis paljon mielummin kuin kärvistelen pahan olon kanssa tunteja, kun ainakin toistaiseksi olo on sillä helpottanut. Tähän mennessä kahtena iltana olen oksennuksen kohdannut.
 
Kirjoittelen tänne ekaa kertaa. Viime viikolla eli viikolla 7 oli aivan kauhea pahoinvointi mutta en oksentanut
 
:sad001Täällä oksennetaan ja huolella. En pystynyt menemään töihin tänään, eilen pyörrytti ihan kauheasti ja tänään tosiaan sit halaillaan pönttöä. Mikään ei pysy sisällä,edes vesi
 
Voih, Elisinha.... jaksuja pahoinvoinnin kanssa. Voisko tuo olla ihan normi mahatautia, jos vesikään ei pysy sisällä? Mulla oli esikoista odottaessa kahtena päivänä just tuommoista, ensin viikolla 12 oksensin koko aamupäivän ja pahaolo säilyi iltaan asti, illasta vasta alkoi helpottaa ja sain jotain syötyäkin. Seuraava pahoinvointi tuli viikolla 14 ja ihan sama juttu, kun edellinenkin kerta. Ja tosiaan, edes se vesi ei pysynyt sisällä. Muutoin en sitten oksennellutkaan koko raskausaikana.

Täällä ollaan myös melko oireettomia. Rintoja aristaa välillä ja väsymys on ihan tajutonta! Tänään mulla oli iltavuoro ja nukuin lähes koko aamupäivän ja töissäkin ekat pari tuntia meni ihan sumussa. Vatsan nippailut on huolestuttavasti lähes kokonaan kadonneet! Onneksi perjantaina on jo varhaisultra niin pääsee näkemään, onko siellä ketään ja onko kaikki kunnossa.
 
Mies vei mut ensiapuun, pahoinvointi yltyi tosi rajuksi. Nyt maataan tipassa ja odotellaan... Toivottavasti muille ei tule tällaista.
 
Niin tosiaan, täälläkin alkaa raskausoireet nostaa päätään.. Pissahätä iskee kyllä luvattoman tiheesti. :/
 
Tsemppiä kaikille! :) täällä myös ravataan vessassa niin usein, että jo ärsyttää. Yöllä varsinkin ketuttaa aina nousta, neljäkin kertaa saattaa joutuu käymään!

Mulla on tänään ihanan rauhallinen ja hyvä olo <3 eilisaamu oli tuskaa, tänään maistui ruoka, mieli on hyvä ja olo onnellinen! Toisaalta rinnat kipeemmät ja masua nippailee.. Kummasti nää päivät vaihtelee :)
 
Jaiks, huomenna aamuun töihin nyt viikon levon jälkeen, vähän jännittää koska aamuisin on niin huono olo ollut joka kyllä helpottaa iltaan mennessä....ainakin useimmiten. Ainakin se viime viikkoinen lämmön nousu ja kipee/horkkainen olo on helpottanut! ;)

Tsemppiä myös muille oireileville, täällä on sympatiat kohisten noussut, koska edelliset raskaudet olen päässyt helpolla ja melko oireettomasti! <3
 
Takaisin
Top