Oireita

Millier, mullakaan ei vielä ole tullut maitoa ja oikeastaan olen siitä aika kiitollinen, koska sit kun se alkaa mä en voi olla ilman liivejä ja liivinsuojia koska maitoa valuu sit koko ajan ja se on aika rasittavaa....yötä päivää siis jouduin pitään liivejä....mutta kun se on kuitenkin vauvalle tärkeää niin sen kestää sit ku vaa vauva syntyy! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla välillä jää liiveihin tai pyyhkeeseen suihkun jälkeen jotain valkosta töhkää, mutta varsinaisesti vuotamaan nää rinnat ei vielä oo alkanu. Toivottavasti ei alakaan.

Työkaveri kerto, että hänellä oli imetysaikana maidontuotanto niin suurta, ettei vauva mitenkään ehtiny syödä kaikkea. Heti ruokailun jälkeen oli rinnat taas täynnä. Ainoo, mikä autto, oli mennä lämpimään suihkuun ja hieroa nännejä vähän, jotta ylimääränen maito valu sitten itekseen pois. Suihkun lattia oli kuulemma ihan valkosenaan o_O
 
Millier, mulla ei oo kyllä tullu minkäänlaista eritettä missään vaiheessa raskautta rinnoista. Eivätkä ole edes kipeät tai mitään. Silloin alkutaslaudessa vaan olivat tosi hellät. Raskausarpia oon kyllä tisseihin jo saanut. Onko tää sitte harvinaista että ei vieläkään tissit eritä? :grin En oo edes osannu miettiä moista.. Huomenna tasan 30 vk täynnä :)
 
Ai, en minä sitten olekaan ainoa :grin Eli ei mitään huolta! Jotenkin oletin, että tosi monella alkaa jo tosi varhaisessa vaiheessa jotain vuotamaan.. Siskollakin alkoi varmaan kuukausi sitten ja hän on mua muutaman viikon jäljessä.. o_O Kaipa se on sit yksilöllistä.. Mulla ei (onneksi) ole tullut mitään arpia minnekkään ja toivottavasti ei pahemmin tulekaan.. Huomenna tulee mullakin 30viikkoa täyteen :)
 
Kaikki on yksilöllistä. Ja sen oppinu ettei mitään, niitä kummallisimpiakaan, oireita kannata ihmetellä. Kaikki paska kuuluu asiaan. Itte päässy täs tokas raskaudessa tosi vähillä vaivoilla, eka olikin ihan helvettiä, eiliseen saakka; alkoi liitoskivut. Voi perkele ja kymmenen viikkoa vielä.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullakin huomenna 30+0 eikä mullakaan ole tullut maitoa tai mitään muutakaan eritettä tipan tippaa. Eikä rinnat ole edes mitenkään kipeät tai arat, ei ole oikeastaan missään vaiheessa olleetkaan. Minuakin vähän jo huolestuttaa, että tuleekohan sitä maitoa sitten välttämättä ollenkaan...? :sad001
 
KTJ Sen näkee sitte. Turha semmosia ressata etukäteen.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Vähän sama huoli oli mullakin, että tuleeko sieltä rinnoista sitten mitään.. Näin vielä unen jossa yritin synnytyksen jälkeen imettää, muttei maitoa tullut ollenkaan.. Minä hölmö se aina otan nuo unet enneunina :oops: :grin Kai se häätyy tässä vaiheessa olla sitten vain tyytyväinen, ettei sieltä rinnoista tule vielä mitään.. kirotaan sitten synnytyksen jälkeen kun vuotaa koko ajan :grin
 
ou jee, raskausarpia mahassa.

Maha tällä viikolla "pullahti" on nyt sellainen rantapallo. Ajattelin ettei arpia tulis, kun oon ollu aina ylipainoinen ja mahan kohdalla on ollu ylimääraistä. No, arpia on ollut ennestään, joten en mä tähän kuole, mutta yllätyksenä ne tuli kuitenkin.

Ja happamat röyhtäykset! Ne on ollut vaivana pari päivää, pitää lipittää jotain juomista koko ajan, ettei röhtäyttäs :/
 
Se on ihan normaalia, vuotaa tai ei.
Kannattaa olla ihan tyytyväinen jos ei vielä vuoda niin ei tarvitse liivinsuojia yms.
 
Ei oo totta, levottomat jalat vaivaa illalla jos ei muuta kipua satu olemaan!!
 
Mulla on myös noi levottomat jalta, ai vitsi että on ärsyttävä oire! :eek::eek::eek:
Muuten kyllä jatkuu sama easy living, maha on mukana matkassa ja muistuttelee itsestään potkuin, mutta muuten olo on aivan loistava :)
Paitsi hei hajut on taas voimistuneet ihan mahdottomiksi, onko muilla?
 
Pari päivää on taas huimannut ja ahdistanut ja maha sekaisin ja maha kipee ja ärsyttänyt ja väsyttänyt ja mulla on HIKI ja ärrr. Kiukuttaa. Supistaa. Selkä jumissa ja kipee. Hirmuvauva molskii mahassa menee ihan onnesta soikeena, se ei taida oikeasti pysähtyä koskaan.

Mulla oli tos yhes vaihees toi, et rinnoista tuntui tulevan jotain, muttei koskaan mitään tippaa paitaan jäänyt. Jotain kidettä nänneihin aina välillä oli kuitenkin ilmestynyt. Nyt ei oo ollu kiteitä ja vuototuntemuksiakin tosi vähän. Toivottavasti ei ala vuotaa ennen kun on tarve tositoimiin :)
 
Kääk, täällä on koko viime yön yrittäny puskea suonenvetoja! Mulla ei ole ollut niitä moneen vuoteen.. Viime yönäkin oli vain lieviä kummassakin pohkeessa, mutta silti saa varoen kävellä. :confused: Ja yleensä kun ne iskee kunnolla, on kävely seuraavana päivänä lähes mahdotonta.. Villasukat jalassa nukkuminen on aina ennen niihin auttanut, mutta nyt ne on kaikki pakattuna tuolla varastossa. Eli mitä muuta voisi kokeilla?
 
Millier, magneusiumia...auttaa ainakin mua kun lihakset kramppaa yöllä ja myös suonenvetoja on! Kurja vaiva...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
mulle on tullut maksaläiskät poskiin :/ toivottavasti menevät pois, kun ei meinaa meikkikään peittää niitä. maitoa ei tule tisseistä enkä kyl kaipaakaan sellasta. mä olin esikoisen kohdalla siinä mielessä onnellinen, ettei maito mitenkään suihkunnut tisseistä, joskus vaan saattoi toisesta tissistä imettäessä tulla tippa tai pari. ei ollut oikeastaan tarvetta liivinsuojille. liitoskivut on tulleet myös takaisin, ehdinkin olla jo pari viikkoa ilman. nyt särkee varsinki jos kävelee pitemmän matkan tai istuu liian kauan paikoillaan. täytyy alkaa käyttää tukivyötä.
 
Muistelen että täällä joskus puhuttiin sukkapuikkotuntemuksista alapäässä, vai muistanko väärin? Mulla on nyt pari päivää tuntunut semmoisia. Onkohan vaarallista? :/
 
Takaisin
Top