Oireita

juu, mäkään en usko et lantion leveneminen näkyy ulospäin, tai ainakin eilen vielä peiliin katsoessa mulla oli ihan samanlainen persus, kun ajalla ennen tyttöä. mulle hehkutettiin viimeksiki, etku mulla on niin synnyttäjän lantio, en kyl itse ymmärtänyt, et mitenkä. nyt näyttää siltä, et ilman mahaa oisin kuin normaalimittainen ja mulle se painonnousu ei tehnyt huonoa, koska olen aina ollutkin enemmän alipainoinen kuin normaalipainoinen.
 
Mulla jo aika aikaseks vaiheessa raskautta rinnanympärys mitta suureni, ei siis tissit vaan se ympärysmitta. Huomas vaan kun jo tosi aikaisin piti ostaa uusia rintsikoita, kun ympärys kiristi, mutta kuppikoko oli pysyny samana.. Nyt tosin on jo kuppikokokin suurentunut.. Palautuukohan se rinnanympärystä ennalleen? :grin Tiedän kyllä niitäkin tyyppejä jotka on jääny kanaemon näköiseksi synnytysten jälkeen, mutta onkohan se sit itsestäänkin kiinni, että jaksaako jumpata..

Mä en edes ole mikään ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta musta on kivempi kuitenkin olla pieni kuin iso :p Ja kengät näyttää vaan huonommalta jalassa mitä isompi jalka, että en kyllä isompaa jalkaakaan halua! Mutta sitähän ei multa kysytä :grin
 
Mulla jäi rinnankin ympärys suuremmaksi tosin kuppikoko puolestaan pieneni, eli vanhoilla push upeilla ei enää ollut samaa vaikutusta kuin ennen. Ennen oli 70 ympärys nyt 75. Mutta, olen kyllä salitreeniäkin tehnyt että sekin voi olla osasyynä ympäryksen kasvuun. Aina kyllä pienirintainen olen ollut, joten ei ne tissit roikkumaan jäänyt. Huventu vaan vähäisistäkin varoista. :(
 
mulla kasvoi treenatessa b-kupista c-kuppiin ja synnytyksen ja imetyksen jälkeen palautui kyl takas samaan kokoon eli c-kuppiin eikä ympärys muuttunut miksikään. oon nyt käyttänyt samaa tai hieman isompaa ympärysmittaa ja dd- tai e-kuppeja. mulle kävi vielä niinkin, etten pystynyt enää edellisen raskauden jälkeen käyttämään korkkareita (no, jos nyt oon ikinä pystynytkään liikkuvaisten nivelten vuoksi), koska jalat alkoi turpomaan lyhyelläkin käytöllä. oon siis käyttänyt aika pitkälti tennareita ja ballerinoja. mullahan siis jalankoko on ollut aina iso (koska olen pitkä yli 170cm), mutta se kasvoi kyl raskauden jälkeen vielä vähän lisää.
 
Joo, mä olin kans 36-38 ennen raskautta ja jälkeen 40. Kengänkoko mulla on vähän pienempi nyt se on otai 38 ja 39 välillä kun enne se oli selkeesti 38. Eikä mustakaan kukaan muu sitä huomaa et lantio on levinnyt kun en oo muuten lihonut. Sillon imetyksen aikaan laihduin itseasiassa hetkellisesti pari kiloo alle sen mitä painoin ennen raskautta, mut sit kyllä vähitellen palauduin normaaliks. Mulla on näissä molemmissa raskauksissa lähtöpaino ollut 53kg mut nyt on vaatekoko vaan isompi :rolleyes:
 
Niin ja siis joo rinnanympärys kans jäi mulla isommaks. Nytkin huomaa, että kun toi kohtu työntää sisuskaluja ylöspäin niin taas leviää rintalasta. Oon taas joutunut ostaa uusia liivejä kun ei mee ne mitkä meni viimeks. Tyhmää.
 
Onko muilla mennyt hiukset huonoon kuntoon? Mulla on tukka kyllä niin kärsineen näkönen! Kauheen elottomat, päänahassa rasvaiset,katkeilee ja ihan kuin hamppua.. Melkein menee hermot tämän kans :mad: Mulla on aina ollut tosi ohut tukka ja rasvanen, mutta nyt tämä on pahempi. Ostan joka palkkapäivä jotakin uutta tököttiä, muttei mikään auta.. :sad001 Enkä raaski mitään kampaamon tuotteitakaan ostaa kun mun mielestä jo viis euroa on liikaa shampoo pullosta :oops: Iho ei onneksi ole kamalasti kärsinyt nyt raskauden aikana..
 
Mulla on ainakin tuplaantunu hiusten paksuus. Ja kynnet tosi pitkät ja vahvat. Näin kävi myös ekassa raskaudessa. Täytyis varata parturi, sais ohentaa...

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kävi viimeks ja näköjään myös nyt niin et hiukset ja kynnet vahvistu raskauden aikana ja kasvo pituutta paljon nopeemmin. Sit kun lapsi synty ja alko imetys niin hiukset tippu. Siis ne vaan oheni ja oheni ja kynnet lohkeili ja oli tosi hauraat. Nyt onneks kerkes vähän tilanne normalisoitua ennen tätä seuraavaa odotusaikaa.
 
Mä en huomaa kyllä hiuksissa mitään eroo normaaliin. Mulla on tosin paljon tukkaa normaaliin suomalaiseen ohueen kuontaloon verrattuna. Kynnet kyllä kasvaa nopeemmin, ja iho on parempi kun normaalisti.
 
Muokattu viimeksi:
Mä olen huomannut kans saman, paremmassa kunnossa on iho, hiukset ja etenkin kynnet.

Asiasta sadanteen. Onko teillä muilla rinnoista tihkunut jo nestettä? Mulla nyt rv 29+6 jaa rinnoista on muutaman kerran tihkunut ihan kirkasta nestettä. Yleensä iltasella kun rentoutuu ja on menossa nukkumaan. Ilmeisimmin siis kuitenkin ihan normaalia "esimaito"-termiä taidettiin käyttää, kun vähän googlailin...
 
Tällä viikolla on alkanu tuntua, että vois olla aiheellista ostaa yhtä kokoa isommat rintsikat, ei kuppikoosta, mutta ympäryksestä. Pistän sen tän helleviikon piikkiin ja yritän vielä vanhoilla sinnitellä ainakin ensi viikon.
Arpia ei näyttäis vielä tulleen, mutta oon teini-iässä lihonut nopeasti, niin eipä pari arpea lisää näkyis missään :grin

Hiuksissa en huomaa eroa, enkä kynsissä. Hiuksia pitäs kyllä taas muutenkin saksia, ovat aina kasvaneet suht nopeaan ja pitkiksi, ei vielä istu päälle, mutta ei se taas kaukana ole...

Hassuinta on kyllä ollut "esimaito" onko kellään muulla näin aikaisin? Nyt 27+5 ja ainakin tän koko viikon ollut pientä eritystä... lähinnä näkyy nänneissä sellaisena sokerimaisena muruna ja välillä kutisee.
 
Miullakin tukka on voinut todella hyvin (vaikka joka päivä kiinni pidän!). :)
 
Ja tisseistä on tihkunut nestettä jo kuukausitolkulla! välillä on kirkasta, välillä kellertävää ja joskus jopa haaleaa valkeaa!
 
Mulla on mielestäni irronnut hiuksia tavallista enemmän tai ehkä vaan kuvittelen...? Aina niitä on kyllä lähtenyt paljon. Varsinkin hotelleissa sen huomaa, kun niissä on usein kylppärissä vaalea laattalattia, niin se on jo yhden yön jäljiltä ihan mun tummien hiusten peitossa. :)
 
Mulla kasvaa nopeaan, mutta latvat tuntuu kuivemmilta kuin ennen ja katkeilee. Mulla on siis aika pitkä tukka. Ihossa en juuri muutoksia huomaa ja kynnet yhtä huonossa kunnossa kuin ennen raskauttakin. (rakennekynnet haurastutti ennestään, vaikka sen yhden ainoan kerran otin ne häitä varten)
 
Täällä tukka kasvaa kovaa vauhtia, kynnet kans. Ja kai ne vähän parempilaatusetkin on.. Hirvittää vaan se, jos toi tukka sitten tipahtaa synnytyksen jälkeen :confused:

Ja närästäää... Ihan sama syökö vai ei, illalla närästää nii et meinaa yrjö lentävän. Toistaiseksi sinnittelen ilman lääkkeitä.
 
Tuleeko muille pigmenttiläiskiä? Huomasin jo muutama viikko takaperin, että jos oon auringossa edes vähän aikaa, otsaan ilmestyy ihmeellinen rusketusläntti o_O Se on sit pidettävä vissiin lippistä koko kesä...

Nännien ympärillä on taas kunnon ruskeet rinkulat ollu jo pitkään, ja alun perin haaleesta linea nigrasta on alkanu tulla tummempi tässä viime aikoina.

Ihan ihmeellistä, miten tää pigmentti päättää sit nyt toimia tälleen, kun yleensä oon ihan kalkkilaivan kapteeni vuoden ympäri. Ei mee tasan nallekarkit :rolleyes:
 
Uhhuh...

Viime yö meni huonosti nukkuen - tuntui että kohtu oli niin pinkeenä koko ajan että oikein sattui.
Ja aamusta alkaen jalat olleet polvista alaspäin kuin pölkkelöt- pakko oli pistää tukisukat jotta helppais.
Nyt sitä ollaan ku nukkuneen rukous - väsyttää ja kiristää....onneksi sisätiloissa on viileetä - ulos ei todellakaan tee mieli tällä helteellä :confused:

Mites teillä muilla noi supistukset ???o_O Itsellä menossa nyt 27+5
 
Takaisin
Top