Isabell
Näppärä viestien naputtelija
Onkos kellään muulla vielä ollut Iskias vaivaa ? Mulla on nyt reilu viikon oireillut ja se paheni loppuviikkoa kohden niin kovaksi, että pelkkä kävelykin sattui, puhumattakaan kyykistelystä, istuutumisesta tai ylösnoususta. Yölläkin heräsi kun kylkeä yritti kääntää. Nyt se on helpottanut paljonkin, mutta ei kokonaan. Torstaina haen apuvälinelainaamosta tukivyön, voi ottaa käyttöön kun/ jos oikein vaivaa.. Voi kuulemma olla että vauva siis painanut tota hermoa silleen, että vaivannut, oli poikittain masussa kun oikein vaivasi. Nyt se on varmaan kääntynyt perätilaan tai raivotarjontaan, kun potkut tuntuu ylävatsallakin. Ja vaivakin tosiaan helpottamaan päin, toivottavasti :) Iskias vaivathan on hyvin tavallisia raskaana ollessa, mutta en osannut ajatella että näin kivulias vaiva tosiaan! Nyt illalla vähän enempi taas vaivannut, kun touhuillut kaikenlaista päivän..
Vauva kyllä myllertää ja potkii masussa kovasti
Huimausta on välillä, samoin pahoinvointia.. Viimeksi keskiviikkona tuli oksennettua aamupalat keittiön lattialle, kun en ehtinyt saada roskapussia auki..
Sokerirasitus oli maanantaina (itse sinne halusin) ja kaikki arvot olivat normaalit :)
Vauva kyllä myllertää ja potkii masussa kovasti
Huimausta on välillä, samoin pahoinvointia.. Viimeksi keskiviikkona tuli oksennettua aamupalat keittiön lattialle, kun en ehtinyt saada roskapussia auki..
Sokerirasitus oli maanantaina (itse sinne halusin) ja kaikki arvot olivat normaalit :)