Kylläpä tuolla masussa nyt jo alkaa olla ahdasta vaikka mullakin vasta 20+1 menossa. Oikeanpuoleista kylkyluuta painaa "joku", en tiedä olisko kohtu jo niin korkealla. Istuessa tuntuu vaan jotenkin ahtaalta siinä. Ja tässä olis vielä toiset 20 vk kestettevä! :) Maha on kyllä jo aika iso. Maanataina olis aika sinne rakenneultraan. Liikkeet olen selvästi tuntenu n viikon ajan, päällepäin niitä ei kyllä vielä tunne, niin hentoja ovat, mutta ihana tietää että siellä oikiasti joku on ja voi hyvin. Itsellä kun ikää on , sitä vaan jotenkin on koko ajan huolissaan, vaikkei sais. Oltiin viikolla kylpylässä ja yhtäkkiä hokasin, että onkohan viisasta istua poreammeessa kun massu siellä pomppi ees taa! :/ Niimpä istuin poreammeen reunalla! Kivahan sielä olis olli istuksia, mutta järki jotenkin sano että ei ehkä kannata. Jotenkin pelkään että istukka irtoaa tai jtn..se on mun pahin pelko.
. En pelkää synnytystä, sitä kipua enkä oikein mitään muutakaan synnytykseen liittuvää, muutakuin sitä että tapahtuu jotain kriittistä, ennenaikasta verenvuotoa... Ei sais pelotella itseään!
3 synnytystä mulla on takana, ja kaikki meni tosi hyvin, ja synnytinkin ihan normaalisti ja ilman kivunlievityksiä. Viimeisin syntyi aika vauhdillakin kaikenlisäks, kaikenkaikiaan meni 3 tuntia koko hommassa ja mulla sairaalaankin matkaa se puoli tuntia!
Supistuksia on mullakin, ei ne kipeitä ole, mutta tiedän että niitä on. Ja joskus niitä tulee kun tulee touhuttua liikaa. Pitäs vain malttaa rauhottua. Ja liitoskipujakin on ollut ja selkä on jo nyt lujilla! Mutta tätä tää nyt on, elokuuhun saakka ja siihen pitää tottua. Mutta ihana tällanen palsta kun täällä saa kaikki avautua ja antaa mielipiteensä!
Mukavaa maaliskuun loppua kaikille kanssamammoille!