Itellä rv 6+7 , ensi viikon tiistaina varhaisultra. Kaksi testiä tein, vahvat plussat! :) Kaikki ollut hyvin tähän asti, ei mitään suurempaa pahaa oloo ollut. Hajut oksettaa, ja iltasin useimmiten tulee paha olo, mut ei oo tarvinnut vielä vessanpöntön kans jutella. :)
Neuvolaan aika on varattuna ma 14.1.13.
Tää siis toinen yritys, kesällä olin (en muista nyt viikkoja) mut oli suunnillee sitä aikaa että eka ultra olis ollut, niin neuvola lääkäri sanoi ultrassa että ei näy oikein mitään, tai ruskuaispussi joo, mutta ei vastaa laskettuja viikkoja, uudestaan hämeenlinnaan ultraan parin viikon päästä. Ja siis mulla sillon vatsa kasvoi jumalattomasti, ei mitään oireita keskenmenosta. Sitte ku aika koitti, hämeenlinnassa ultrasivat eikä ollut mitään, kohtu kyllä oli kasvanut älyttömän suureksi, lääkkeillä tyhjennys kotona. Rankka kokemus! Oli vaikeaa. Menkat meni kesän tosi tasapainosesti ja hyvin.
Nyt tähän nykyiseen, pieni pelko, yrttänyt olla normaalisti jännittämättä mitään, ja hyvin pystynytkin, mutta nyt iski pieni huoli. Miten onko ihan normaalia, kun tähään kävin "kakkoshädällä" tiukkaa teki mutta tuli kuitenki pientä verituhrua mukana, myöhemmin uudestaan kävin vain virtsaamassa, ja vähän tuhrusi verta taasen? Yritin lukea netistä, mutta vähän oli epäselvää, osa sanoi normaalia pieni tuhru kun kiiinnikkeet kasvaa ja kohtu kasvaa, ei kannata huolestua. Kuinkas täällä? Pelottaa vaan koska olen tosi paha stressaamaan jos sille päälle satun.. Enkä haluais sillä kohtuun aiheuttaa stressiä. Tuntuu että tiistaihin on ikuisuus..