Miulla tulee touhutessa aina hirmuisen "väsyny ja painava" olo mahaan :/ sit pitää hiljentää vauhtia. (tämä siis lähinnä töissä) ja pitkään kyykyssäolo alkaa vihlomaan nivusiin. Hah, viikkojahan on hurjat 6+1. Mut jos ne on jotain alun kasvukipuja kun keho totuttelee taas tähän... toivottavasti.
Varsinaisesta pahasta olosta en oo kärsiny, hetkellisiä vellovia oloja. Välillä alavatsa on JÄRKYTTTÄVÄN turvonnu. Nauroin isännälle yks ilta, et olin tämän näköinen esikoista oottaessa viikoilla 20... :D Mut sit taas turvotus laskee ja masu on melko normin näköinen.
Varsinaisesta pahasta olosta en oo kärsiny, hetkellisiä vellovia oloja. Välillä alavatsa on JÄRKYTTTÄVÄN turvonnu. Nauroin isännälle yks ilta, et olin tämän näköinen esikoista oottaessa viikoilla 20... :D Mut sit taas turvotus laskee ja masu on melko normin näköinen.
Ihan hullulta tuntuu edes ajatus, mutta niin vaan kävi, ja vielä kahdesti. Huh, mihinkähän tää vielä etenee...
En mä kyllä tiedä onko sitä muutenkaan aamuisin ollut, mutta nyt siis ei ainakaan ole.