Mä luulen että jos tämä pahoinvointi ei nyt kahden vapaapäivän aikana helpota, niin mun on pakko mennä lääkäriin pyytämään jotain lääkettä. En ole kyllä edes tajunnut, että sellaistakin on saatavilla, joten kiitos vinkistä
heppura!
Ja kiitos tsempistä
Tiinagr, voin uskoa että ei sua silloin naurattanut... heh, pitäsiköhän munkin sittenkin harkita sitä psykiatrista apua tähän pahoinvointiin?
Vellova ja etova olo, oksentelu, närästysröyhtäilyt sun muut mukavuudet siis jatkuu mulla edelleen.
Aamuisin mä oksennan helpoiten, kun maha on ensin ihan tyhjä ja sitten koittaa aamiaista närppiä.
Loppupäivän ajan on sitten ihan sattuman kauppaa, pysyykö syömäni ruoka sisällä vai ei.
Oksettaa jos maha on tyhjä, mutta oksettaa myös hetki syömisen jälkeen, vaikkei paljoa olekaan syönyt.
Myös lähes kaikki hajut oksettaa mua, en ole keksinyt vielä mitään hajua joka tuoksuisi hyvältä.
Housut pingottaa päällä kun maha on ihan turvonnut. Myös ummetusta on alkanut esiintyä, isommalla hädällä käyn joka toinen tai joka kolmas päivä (kun normaalisti kerran päivässä)... hassua, sillä alkuun mulla toimi jopa normaalia vikkelämmin suoli. Niin se vaan muuttuu.
Lisäksi väsymys on mieletön, nukun nyt 8,5 tunnin yöunia ja sekään ei tunnu riittävän.
Mitään ei jaksaisi tehdä kun ei ole energiaa.
Mulle on ilmestynyt kasvoihin pari megafinniä, joita mulle ei yleensä siis tule. Olen myös huomannut että hiukset rasvottuu nopeammin kuin ennen.
Lisäksi nyt mä sitten olen alkanut helpommin pillahtelemaan itkuun jostain ihan typerästä, tai sitten saatan ärsyyntyä (mutta se ärsyyntyminen onkin jo pitempään jatkunut, itkeskely on uutta).
Että sellaista tänne. Mutta yritän silti pitää mielialan ylhäällä, kyllä tälle joku tarkoitus on. Tämä on vaan jaksettava kun ajattelee sitä palkintoa joka odottaa tuolla masussa <3