Oireilua

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ninspe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heei osaako joku hölmölle vastata?
Missä kulkee normaaliraja ton valkkarin suhteen?

Tänään jo monta kertaa juossut vessaan et nyt lorahti verta ja kunnolla, mut se onkin vaan valkkaria... Ja ku se ei oo siis sellasta hiivaan viittavaa vaan iha normi valkkarii, mut sitä on paljon :O yäk.
 
Neeuska, en tiedä mikä on epänormaalia jos katsotaan valkkarin määrää. Täälläkin toisina päivinä sitä saattaa tulla ihan hirveesti ja joskus ei taas paljon yhtään. 

Täälläkin  muuten hiukset rasvottuu jo alle vuorokaudessa niin että sen erottaa hiuksista, on siis raskausoire sekin! 

On tää kumma tää ihmismieli, tänään on ollut parempi päivä pahoinvoinnista niin eiköhän kaikki hirveet ajatukset valtaa mielen. Nyt jo kuvittelen että pieni sydän ei enää lyö tms.. Mutta aika näyttää mitä tapahtuu! En osaa oikein mitään muuta sanoa. 
Väsymyskin on hävinny. Tänään olis ollu mahdollisuus nukkua päikkärit mut aloinkin siivoomaan! Ihan outoa. 
No, huomenna on työpäivä joten sen kannalta on todella hyvä jos ei olisikaan pahoinvointia! 
 
Noh en taida sit hermostua vielä. :D
Mullakin kun toi tosiaan vaihtelee, toisinaan oikee lorahtelee, toisinaan ei tuu mitään...

Väsymys alkaa täälläkin hiukan jo helppaamaan, onneksi :)
Mut voi tätä tukkaa, on kans oikee liimaletti jollei päivään sitä pese :O
Ja tissit oikeen särkee välillä, au. :/
On kyllä ihan uutta nää oireet mulle, koska esikon kanssa päääsin ilmeisesti ihan ylihelpolla!
 
Neeuska, mulla on ollu sama "ongelma" pari viikkoa, melkein ku menkat olis. Luulen kuitenkin, että se on ihan normaalia! Ota iisisti :)
 
Huomenia!

Te jotka puhuitte yhdyntäkivuista, onko teillä tullut minkäänlaista vuotoa yhdynnän jälkeen?
Mulla ei varsinaisesti ei sattunut, hieman tuntui ns."kitkaa" mut pelästyin hiuka kun seuraavalla vessareissulla tulikin verensekaista tavaraa paperiin...

Mä olen kyl nyt jotenkin tän raskauden kans niin heikkohermonen, ekan kanssa en oikeen osannu pelätä mitään ja nyt tuntuu et pelkään kaikkee mahdollista.. :/

Voi ku se ultra olis jo pian ja näkis et kaikki on kunnossa, uhkasin meinaa jo miestä selibaatilla siihen ultraan asti..
 
Täällä oireet ovat kadonneet joten pelko on että käy samallailla kuin viimeksikin (keskeytynyt keskenmeno) No ultra joulukuun 10, siihen asti pitää odottaa epätietoisena.
 
Neeuska, mulla ei mitään verta ole tullut mutta epäilen sellaisenkin johtuvan kuivista limakalvoista?  tiedä sitten.

Eilen illalla kun nukkumaan menin niin tuntui sellainen todella pistävä kipu oikealla puolella alavatsaa. Oon nyt koko yön miettinyt mitä se oli!:D kesti jonkun 5 minuuttia ja sattui todella paljon. Aijuu, mulla on melkein pahoinvointikin hälvennyt, yyh oireet vaan häviää ja tulee tollasia kipukohtauksia:( kohta alkaa 9 viikko ja mua pelottaaa.:D
 
Mulla ainakin on ollu alusta asti tosi kovia kipuja, varsinkin jos tulee yhtään rasitusta ja olin aluks ihan hermona niistä. Nyt oon koittanu olla välittämättä (mikä on melkein mahdotonta kipujen voimakkuuden vuoksi)  ja ajatella että se on normaalia. Mutta kyllähän se pelko sieltä hiipii kokoajan ettei ole. Nyt kun vielä ollaan lettu niin innoissaan odottaan tätä tulokasta, joka on tosiaan miehelle ensimmäinen ja tuli aivan täytenä ylläyksenä meille. Oon myöskin ollu ihan hermona tästä toisesta ja panikoinu ihan koko ajan kun taas esikoisesta olin ihan luottavaisin mielin ja tein tosiaan vaan yhen haamun josta uskoin heti.
 
ninspe, sitä se vissiin on, kyselin ystävältäni myös ja hän sanos heti et on vaan kuivat limakalvot.. Joten nyt vaan sinnitellään kaikki sinne ultraan asti! :) Eipä tässä muutakaan voi ku ootella..

Nyt tää äiti lähtee siivoilemaan, tuli nukuttua 2,5h päikkärit.. Joten nyt jaksaa taas! :)
 
Niian, täälläkin huoli todella kova. Toissapäivästä tähän päivään oireet pikku hiljaa kadonneet ja tänään ei ole ollut oikeastaan mitään. Pelkään pahinta. Mulla vasta joulukuun 12.päivä ultra, sinne asti epätietoisuudessa. 
 
Liityn mukaan oireet kadonneet -kerhoon. Viime viikolla oli aika hurjia päiviä, mutta nyt tää koko viikonloppu on mennyt ilman mitään oireita. Perin hämmentävää. Mullakin matkaa vielä neuvola-aikaan, joka on 11.12.
 
ninspe, eikös noi kivut ois iha positiivisia noilla viikoilla, kun kohtu alkaa kerran tossa kohtaa kunnolla kasvamaan! :) Paikat venyy ja paukkuu tehden tilaa pienokaiselle.. <3
 
Niin, kai ne niitä kipuja saattaa olla mutta silti ajatus harhailee ja kuvittelee kaikkea muuta:D

Mitenkä näin monella oireet häviää samaan aikaan?:D
 
Eilen jo tuntui että ehkä tää pahoinvointi alkaa pysymään kurissa........ not, meinaan taas tekee pahaa, närästää ja muutenkin aika raskas fiilis. Kotona ollessahan tää ei sinällään haittais, mutta tän mamman tarttis lähteä tekemään parhaansa englannin kielen kokeisiin.

Onks muilla vilunväreitä? Mulla on varsinkin aamuisin, tai ylipäänsä väsyneenä, tosi kylmä, brr...ei tuo lähestyvä talvi ainakaan auta asiaa. :D
 
Mulla on nippailut ja jomotukset aikalailla kans vähentyny..
Tilalle on kyl tullu äkkiä noustessa/kääntyessä repäsykivut.
Ja sairaaan kipeet nännit. Viimeks ollu näin kipeet imetyksen alkuaikoina. Huh.
Ja tää aamu oli taas väsymyksen puolesta iha ylivoimasen vaikee, hyvä ku kaffekupin jälkee sain silmät hiuka auki..

Ja joo väsymykseen liittyvää palelua on kans täällä,
tosin jännästi päivisin ei palelluta, ennemminkin o tuskanhiki kokoajan, mut iltasin ku pääsee peiton alle ni sit iskee vilu, tekis mieli vetää toinenki täkki päälle...
 
Teillä joilla on oireet kadonneet mystisesti tuhkana tuuleen...onko ne palannut takaisin??

Täällä ne on edelleen kateissa. 5-6 päivää ei mitään, tuo jalkojen kutinakin rauhoittunut hieman. aamuisin maha edelleen ihan littana. Todella pelottavaa. Neuvola vasta viikon päästä keskiviikkona ja sillon saan tietää pääsenkö siihen varhais ultraan. Mä yritän aivan turhaa keksiä edes jotain vaivaa mutta, ei.
Voi kohtalo toverit toivottavasti kaikki on hyvin ja pikkunen tarrannut kovasti, siinä tapauksessa kiitos ettei makailla pisin vessan lattioita.
Harmaata mutta positiivista maanantaita kaikille :)
 
Mulla ei ole vilunväreitä, vaan päinvastoin kuuma/hiki varsinkin yöllä. Nukkuminen hankalaa kuumuuden vuoksi. Iho aika lämmin ja peittoa ei paljon tarvitse. Tosin aina ollut "kuumaverinen", joten ei välttämättä liity raskauteen vaikka tuntuukin nyt ehkä enemmältä.
 
Täälläkin oireet vähä kaikonneet :D tasan 8+0 päivänä....mullahan on siis neuvolan mukaan 8+2 vaikka toi ticker elää sen varhaisultran mukaan....

Oon aina ollu kova paleleen mutta nyt on kuuma ja iho hohkaa ku joku patteri...yleensä oon viltin alla sohvalla iltaisin niin nyt riisun melki alasti ku ei jotenki pysty oleen ;D ja kaikki ahistaa, iho on jotenki herkkä ja ei löydä hyvää asentoo ja ärsyttää.....

Muuten tissit on kyl kipeet mut ei läheskään niin kipeet ku alussa.....
kai ne oireet sit aaltoilee....ja oksentanu en edelleenkää oo kertaakaa vaikka nytki aamukahvi takeltelee kurkussa.
Täytyy koittaa olla siis onnellinen kai vaan :)
Huomenna taas ultra...JÄNNÄÄÄÄÄÄÄÄ........yllättäen siihenki jo kaikki kauhukuvat mielessä maalaillu.....no mut nyt täytyy pysyä positiivisena eiks ni :)
 
Täällä ei oo oireet palannu. Pientä kuvotusta jos ei ole syönyt vähään aikaan muttei tää oo normaalia mulle? :D Yksi viikko takaperin makasin vain sohvan nurkassa ja marisin kun mihinkään ei pysty pahalta ololta. 
Mä en tiiä miten selviän sinne neuvolaan asti. Sinne on vielä yli kaksi viikkoa. Toivottavasti nyt sinne asti päästään. 
Mä nään sitä paitsi unia missä mun veljellä ja sen tyttöystävällä oli ihana poikavauva eikä meidän vauvasta tietokaan :S 
 
mulla tuntuu oireet vaan pahentuvan. tänäänkin töissä meinasin oksentaa yhden oppilaan pulpetille, oon siis koulunkäynnin ohjaaja. kamalaa kun väsyttääkin niin paljon ettei meinaa tunneilla hereillä pysyä. hyvä esimerkki nuorille :D jee mullakin ultra huomenna. jännittää, toivottavasti ei saada huonoja uutisia.
 
Takaisin
Top