mimi.
Sukkela juttelija
Voi ei mä niin pelkään tuota oksentelua ja sitten kun te kaikki vielä kerrotte siitä niin huhhuh.. :D tänään pärjäsin ilman pahoinvointiranneketta! jes :)
Asiasta miljoonanteen, vaikka en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kuitenkin.
Mulla iski tänään ihan hirvittävä paniikki kun luin kaikkea kamalaa täältä netin ihmeellisestä maailmasta mm. tuulimunista ja sen sellaisista.. :(
Kauhea pelko, että mitä jos..? Ja muutenki ensimmäinen raskaus niin ei tiedä että mikä on normaalia ja mikä ei :o alamahassa on aina vaan sellasta kummallista kipua välillä.. :(
Ja varsinkin jos pitää vessassa käydä ja vähänki ns. punnata pissalla tms :D
Eikö se kumminkin näkyis jo lauantaina kun mulla on sillon yksityiselle aika ja viikkoja olis sillon 7+2?
pakko avautua <3
Asiasta miljoonanteen, vaikka en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta kuitenkin.
Mulla iski tänään ihan hirvittävä paniikki kun luin kaikkea kamalaa täältä netin ihmeellisestä maailmasta mm. tuulimunista ja sen sellaisista.. :(
Kauhea pelko, että mitä jos..? Ja muutenki ensimmäinen raskaus niin ei tiedä että mikä on normaalia ja mikä ei :o alamahassa on aina vaan sellasta kummallista kipua välillä.. :(
Ja varsinkin jos pitää vessassa käydä ja vähänki ns. punnata pissalla tms :D
Eikö se kumminkin näkyis jo lauantaina kun mulla on sillon yksityiselle aika ja viikkoja olis sillon 7+2?
pakko avautua <3