Heh, lauantaina tuli vedettyä sellaset megaöverikilarit miehelle, et ihan naurattaa. Mun maailmani kaatumiseen ei paljoa tarvittu xD Oltiin kavereiden juhlissa ja oltiin sovittu, et lähdetään 23 pois. Mulla oli seuraavana päivänä agilitykilpailut ja aikanen herätys. No sitten 22:45 tuli mun mies sanomaan, et kohta ois mahdollisesti vielä lämmintä iltapalaa tarjolla, et jäätäiskö hetkeksi. Sanoin et jos vartissa on iltapalaa ni voidaan jäädä mut muuten lähdetään. Jäin siinä sit kavereiden kans suustani kiinni ja noin 23:10 menin pihalle, jossa mieheni oli grillaamassa. Sanoin moikat isäntäväelle ja ilmotin miekkoselle, et se ois lähtö nyt. Hän ois halunnu nopeesti syödä yhden makkaran, mitä oli siinä ollut grillaamassa (siis isoa läjää makkaraa ja lihaa siksi, että ME ehdittäisiin syödä). Sanoin sit vaan et tulkoot jollain muulla kyydillä, jos ei nyt lähde. Sit hän kysyi, et käviskö se tosiaan jos tulis toisel kyydil. Totesin, et mieti sitä ja lähdin pois. Sit vielä autossa soitin kauheen keuhkoomispuhelun kaikkine kirosanoineen ja mä en edes normaalisti kiroile juuri lain. Ihme hormonihirviökohtaus :D Ehdin jo laittamaan tekstarinkin et painuu muualle nukkumaan ja tulee kotiin vasta ku mä oon aamulla lähtenyt. Piti sit laittaa anteekspyynnöt perään ja toive, et tulee kuitenkin viereen unille :D Voi voi... tällanen oli uutta mullekin. En mä tällai ollu ku esikoista odotin :D