Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista. :o
Mulla myös huimausta, nimenomaan ihan alussa, nyt ei ole ollut. En myöskään muista ensimmäisestä raskaudesta tällästä 🤔

Jep! Mulla myös huimausta aika ajoin. Ja ylipäätään epätodellinen olo aina välillä, sellaista sumua. Voi toki johtua muustakin kuten huonoista unista 😅
Toi epätodellinen olo on osuvasti kuvattu 😄 Mulla on joskus teininä ollut paniikkikohtauksia, ja ennen plussaa tuntui pari kertaa että onko taas sen tyyppinen pyörrytys ja epätodellinen olo pukkaamassa päälle. Nyt vasta tästä keskustelusta tajusin, että liittynee raskauteen 😄

Jep, pientä huimausta havaittu täälläkin. Mulla tulee yleensä vain silloin, jos ruokailuväli venyy liian pitkäksi. Tulee just huippaava ja heikko olo ja lievää etomista 🥴

Kukkiiko kenelläkään muulla kasvot?

Esikoisen raskaudessa tuli enemmän finnejä kuin murrosiässä, ja nyt näyttäis vahvasti olevan sama suunta. Pelkään, että joku arvaa ihan vaan naaman perusteella 🫠

Mä en oo huomannu huimausta, mutta eilen illalla turvotti vatsaa niin että vähän jopa sattui kun joku ilmakupla siellä liikkui.
Ehkä myös hienoista kuvotusta alkaa hetkittäin olla havaittavissa, tänään 5+0 🫣

@filiadei mulla reilu viikko sitten plussan aikoihin alakasvot kukki (leuka ja ylähuuli). Nyt alkaa jo rauhoittua mut edelleen punaisia jälkiä finneistä 🙈 Yleensä mulla on melko hyvä iho ja tullut vaan yksittäisiä finnejä leukaperiin just vähän ennen menkkoja.

Hei mulla kans alko naama kukkimaan!m ekoilla viikoilla! Nyt alkanut onneksi rauhoittumaan. 😁

Eilisen ja tän päivän vasemmalla alavatsalla ihmeellistä pistelyä. Ei varsinaisesti kipua vaan epämiellyttävän tuntuista.

Hei! Täällä sivusta muutaman päivän seuranneena varovasti liityn keskusteluun. :) mulla kyseessä viides raskaus (2 lasta, 2 km viime vuonna) ja nyt varovaisen toiveikkaana raskaana 6. viikolla.

Tätä raskautta varjostaa kovasti nuo viime vuoden km:t, joka vessareissulla hermostuttaa, että joko näen keskenmenon alkaneen. 😭 vielä kuitenkin edelleen yhtenä kappaleena!

Oireista selkeimmät ovat rintojen aristus, aivan tajuton väsy ja vielä järkyttävämpi palelu! Saatan sisällä olla fleece + paksu villapaita yhdistelmällä ja nukkua vielä tähän lisäksi paksu peitto päällä. 😅 myös mahakipua on, kuukautismaista jomottelua ja sit pistoja molemmin puolin munasarjoissa.

Jospa tämä meinasi nyt onnellisemmin eteenpäin. ❤️ mielenkiinnolla seurailen muiden odottajien juttuja täällä.

Laitan omat oireeni kanssa tänne 😋Nipistelyä ja tuntemuksia kohdun alueella - vähän niinku menkkamaista tuntemusta välillä. Nyt vähän etova olo, rinnat ei niin kipeät kuin viimeksi, mutta hieman arat. Syke koholla nukkuessa, unet kehnompia ja heräilyä yöllä.

Takaisin