LiSu
Oman äänensä löytänyt
Oon kyllä itseasiassa huomannut välillä samanOnko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon kyllä itseasiassa huomannut välillä samanOnko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
oli ainakin muutama päivä sitten kun paineet alhaiset. Nyt ehkä saanu pidettyä ylempänä.Onko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
Mulla on ollut siitä asti kun plussasin, ei joka päiväistä onneksi, mutta välillä huimailee.Onko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
Mulla myös huimausta, nimenomaan ihan alussa, nyt ei ole ollut. En myöskään muista ensimmäisestä raskaudesta tällästäOnko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
Mulla on huimannut kyllä viime viikkoina.Onko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
Jep! Mulla myös huimausta aika ajoin. Ja ylipäätään epätodellinen olo aina välillä, sellaista sumua. Voi toki johtua muustakin kuten huonoista unistaNähtävästi melko yleinen vaiva siis.Jännä!
Toi epätodellinen olo on osuvasti kuvattuJep! Mulla myös huimausta aika ajoin. Ja ylipäätään epätodellinen olo aina välillä, sellaista sumua. Voi toki johtua muustakin kuten huonoista unista![]()
Ootko seuraillut verenpaineita?Onko muilla huimausta? Ihan outo oire. Välillä siis huimaa vähän. En en muista ensimmäisestä raskaudesta tällaista.![]()
Juu, paineet oli ihan normaalit.Ootko seuraillut verenpaineita?