Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jokku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ompa niin jännä, kun normaalisti minulla on uniongelmaa, mutta nyt olen nukkunut todella sikeästi ja hyvin.
Toki nukun pitkiä yöunia, joten herään ennen kellon soittoa kun menen niin aikaisin nukkumaan (reissussa, iso aikaero, joten ei haittaakkaan).

Toivottavasti ei vaihtuisi siihen normaaliin hereillä pyöriskeöyyn ja nukahtamisvaikeuksiin!

Täällä kans heräillään pitkin yötä, luulen että kuopus huutelee ja kans välillä yskittää. Ja sit nukun semmoista koiran unta aamun, kuopus heräillyt aamuisin nyt aikaisemmin. Mutta silti väsyttää toki pitkin päivää. Muistelen että nuo kunnon yövalvoskelut tulivat vasta viimeisellä kolmanneksella ainakin edellisissä raskauksissa, että ollaan just muutama tunti yöllä ihan virkeinä 😆

Mulla kans älykello heti huomasi, että syke on noussut. Ja kylläpä hengästyttääkin kaikki.
Mulla kanssa kello huomautti kohonneesta leposykkeestä 😅 Ja usein aamuyöt menee valvoessa, varsinkin jos vessaan pitää nousta niin sen jälkeen ei meinaa uni tulla.

Joo on kyllä ollut helpottavaa lukea muiden juttuja❤️ Paasasin aina kaverille, että minusta ei tule sitten semmosta joka norkuilee jossain mamma ryhmissä, mutta kappas vaan kun on ihan yksin oireidensa kanssa niin kummasti sitä hakee vertaistukea täältä🙈❤️ Kerro sit millaset tulokset tuli kun tiedät!
Tähän palatakseni: tämä toinenkin hcg-tulos oli kai ihan hyvä. Ensimmäinen (4+2) oli 670, ja nyt tämä toinen (4+4) oli 1400. Ymmärtääkseni eivät ole mitään ihan supertuloksia, mutta ihan ok kuitenkin, ja ainakin arvo on tuplaantunut kahdessa päivässä niin kuin pitääkin. Huomenna vielä soittelen klinikalle ja kuulen heiän näkemyksensä ✌️

Mitä tulee tohon nukkumiseen ja heräilyyn, niin oon siinäkin kovin oireeton, kai? Ei ole kummemmin yöllisiä tai varhaisia heräilyjä. Unet on kyllä kuumottavia. Pari yötä sitten näin unta, että synnytin puisevan nauriin ja olin niin kovin ylpeä siitä 😵‍💫😂 Täällä oli jollakin muullakin mielenkiintoisia unia, oisko meitä enemmänkin? 😁

Tähän palatakseni: tämä toinenkin hcg-tulos oli kai ihan hyvä. Ensimmäinen (4+2) oli 670, ja nyt tämä toinen (4+4) oli 1400. Ymmärtääkseni eivät ole mitään ihan supertuloksia, mutta ihan ok kuitenkin, ja ainakin arvo on tuplaantunut kahdessa päivässä niin kuin pitääkin. Huomenna vielä soittelen klinikalle ja kuulen heiän näkemyksensä ✌️

Mitä tulee tohon nukkumiseen ja heräilyyn, niin oon siinäkin kovin oireeton, kai? Ei ole kummemmin yöllisiä tai varhaisia heräilyjä. Unet on kyllä kuumottavia. Pari yötä sitten näin unta, että synnytin puisevan nauriin ja olin niin kovin ylpeä siitä 😵‍💫😂 Täällä oli jollakin muullakin mielenkiintoisia unia, oisko meitä enemmänkin? 😁
Nyt alkoi huolettaa omat tulokset, ensimmäinen ja ainoa otettu tulos oli 512 hcg :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Siitä toki jo jonkun aikaa, mutta jos sun tulokset ei ollut "hyvät"?

Täällä kanssa jos jonkinlaisia unia! Pääasiassa tulee nukuttua todella hyvin, mutta herään kyllä vessahätään lähes joka yö nyt.

Nyt alkoi huolettaa omat tulokset, ensimmäinen ja ainoa otettu tulos oli 512 hcg :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Siitä toki jo jonkun aikaa, mutta jos sun tulokset ei ollut "hyvät"?

Täällä kanssa jos jonkinlaisia unia! Pääasiassa tulee nukuttua todella hyvin, mutta herään kyllä vessahätään lähes joka yö nyt.
Voi apua, anteeksi, annoin ymmärtää liian negatiivisesti noi tulokset! Siis paljon hurjemmatkin arvot vois olla, mutta on toi 670 ainakin ihan ok! Tarkoitin vain, ettei se ollut mikään supertulos. Ei huonokaan arvo kuitenkaan! Omassa tuttavapiirissä suht samoilla päivillä ollu jotain 800:n ja 1000:n välillä, niin siks oma arvo ei tunnu niin vakuuttavalta 😅 Klinikalta kuitenkin sanottiin, että alle 100 saattaa viitata kemialliseen raskauteen ja 100:n yli on jo ihan ok, joskin yleensä arvo on noilla päivillä jo moninkertainen. Sun tulos on moninkertainen eli siis varmasti kans hyvä ja normaali! Vaihteluväli vaan on niin hurja, ja mun viestintä ihan liian pessimististä 😅

Voi apua, anteeksi, annoin ymmärtää liian negatiivisesti noi tulokset! Siis paljon hurjemmatkin arvot vois olla, mutta on toi 670 ainakin ihan ok! Tarkoitin vain, ettei se ollut mikään supertulos. Ei huonokaan arvo kuitenkaan! Omassa tuttavapiirissä suht samoilla päivillä ollu jotain 800:n ja 1000:n välillä, niin siks oma arvo ei tunnu niin vakuuttavalta 😅 Klinikalta kuitenkin sanottiin, että alle 100 saattaa viitata kemialliseen raskauteen ja 100:n yli on jo ihan ok, joskin yleensä arvo on noilla päivillä jo moninkertainen. Sun tulos on moninkertainen eli siis varmasti kans hyvä ja normaali! Vaihteluväli vaan on niin hurja, ja mun viestintä ihan liian pessimististä 😅
Oh okei! Toivotaan siis parasta! Itsellä tulee tällä viikolla perjantaina täyteen sama määrä raskautta, kuin missä viimeksi meni kesken. Kovasti koitan olla miettimättä asiaa, mutta niin - helpommin sanottu kuin tehty! Ensi viikolla olisi varhaisultra, mistä sitten toivottavasti saisi vähän varmuutta tähän koko juttuun 😊

Oh okei! Toivotaan siis parasta! Itsellä tulee tällä viikolla perjantaina täyteen sama määrä raskautta, kuin missä viimeksi meni kesken. Kovasti koitan olla miettimättä asiaa, mutta niin - helpommin sanottu kuin tehty! Ensi viikolla olisi varhaisultra, mistä sitten toivottavasti saisi vähän varmuutta tähän koko juttuun 😊
Toivotaan tosiaan parasta, meille kaikille! 😊 Ihanaa, että sulla on varhaisultra jo ens viikolla ❤️ Mulla on vasta reilun kahen viikon päästä – miten oikeasti niin lyhyt aika voikin tuntua nyt niin mahdottoman pitkältä? 😅

Toivotaan tosiaan parasta, meille kaikille! 😊 Ihanaa, että sulla on varhaisultra jo ens viikolla ❤️ Mulla on vasta reilun kahen viikon päästä – miten oikeasti niin lyhyt aika voikin tuntua nyt niin mahdottoman pitkältä? 😅
No niinpä! 🤣 Yhtäkkiä viikkokin tuntuu Jo kuukaudelta 😅 Kai se on se malttamattomuus...

Tänään 7+3 ja alavatsaan on vihlonut eilen ja tänään jonkin verran, ehkä aavistuksen verran myös alaselän puolella. Tässä puolen viikon sisään alkanut rinnatkin olemaan välillä arkana. Ei pahoinvointia. Varhaisultra oli torstaina ja siellä kaikki OK, mitattiin lähes viikon pienemmäksi kuin oli ennen ultraa. Tänään kyllä ihmetytti, kun ajoin autolla ja se alavatsaan vihlonta taisi vähän ikään kun säteillä tohon vasemman reiden yläosaan. Se onneks loppui, muutaman kerran säikäytti kunnolla. Meillä ei oo vuotoa ollut missään vaiheessa. Toivottavasti sellaisena tilanne pysyykin. Hoitojen tuloksena tämä raskaus ja tätä ainaista pelkoa menetyksestä ei pääse ikinä pakoon. Varhaisultrasta saatu kuva jääkaapin ovessa muistuttamassa, että kaikki on hyvin niin kauan, kunnes toisin todistetaan.

mulla on viimeiset pari päivää ollu kunnon paineentunnetta vatsassa ja turvotusta. Hengästyttää myös paljon.☺️

Tää jatkuva turvotuksen olo on kyllä inhottava. Tällä menolla ei tarvii pitkään vanhoja housuja toivoakaan jalkaan laitettavaksi...

Täällä kans kovaa turvotusta vatsan seudulla ja 24/7 pahoinvointi. En onneksi oo oksentanut, tulee vain yökkimisiä välillä.

Mulla myös näyttäisi vuoto loppuneen kokonaan, toivottavasti pysyykin poissa. Vaikka silti huolettaa, että onko kaikki varmasti hyvin, ja joka vessakäynnillä tulee jännityksellä tarkistettua onko vuoto taas alkanut.

Mulla nyt menkoista laskettuna rv 6+0, mutta omien, ja digitestin laskujen mukaan vasta 4+5

Mulla on ollut 5 päivää tosi kovaa särkyjä lantiolla, lonkissa, lonkan koukistajissa, reisissä ja pakaroissa. Ihan sellaista kun lapsena oli jaloissa kovat kasvukivut. Myöskään eteentaivutus (sormet lattiaan) ei onnistu, vihloo reisiin Lisäksi tärinäkipua yläselässä ja hartioissa jo reippaammasta kävelystä. Saunassa kaikki kivut poistuu, mutta palaa sitten pian takaisin.

Lisäksi nännit on tosi kipeät olleet jo yli viikon. Viikonloppuna oli 2 päivää tosi huono olo, mutta ei enää.

Nää kovat lihaskivut huolettaa mua tosi paljon, onko kellään kokemuksia sellaisesta?

Täällä kans kovaa turvotusta vatsan seudulla ja 24/7 pahoinvointi. En onneksi oo oksentanut, tulee vain yökkimisiä välillä.

Mulla myös näyttäisi vuoto loppuneen kokonaan, toivottavasti pysyykin poissa. Vaikka silti huolettaa, että onko kaikki varmasti hyvin, ja joka vessakäynnillä tulee jännityksellä tarkistettua onko vuoto taas alkanut.
Täällä onkin joulukuisista 2023 tuttu tyyppi :) Hauska nähdä! Meidän joulukuisesta tuli kyllä tammikuinen kun ei hänel ollu mikään kiire ulos :D

Toivotaan että kaikki menee hyvin tälläkin kertaa♡

Tänään on jotenkin pahaa enteileviä oireita.. Alavatsaa on juilinut enemmän ja vähemmän koko päivän.. 🫣 Ei onneksi mitään vihlaisuja, mutta ei hyvä.. kai.. 😅

Pari päivää sitten oikein toivoin, että alavatsalla tuntuisi jotain. Pitäisi miettiä tarkemmin mitä toivoo 😅

Itsellä ollut tänään paljon oireettomampaa kuin eilen ja edellispäivänä. Kokemuksesta kuitenkin tiedän että tääkin voi olla ihan normaalia. Otetaan siis ilo irti tästä kun ei tarvi oksennus kurkussa tehdä hommia!

Nuo alavatsatuntemukset, kivutkin, on itsellä kuulunut aina alkuraskauksiin vaikka kaikki ollu ihan hyvin.

Tänään on jotenkin pahaa enteileviä oireita.. Alavatsaa on juilinut enemmän ja vähemmän koko päivän.. 🫣 Ei onneksi mitään vihlaisuja, mutta ei hyvä.. kai.. 😅

Pari päivää sitten oikein toivoin, että alavatsalla tuntuisi jotain. Pitäisi miettiä tarkemmin mitä toivoo 😅
Sama! Vaihtelevasti eri päivinä on tuntemuksia. Viime viikolla oli vaikka minkälaista kramppia ja kipua, ja stressasin sen olevan huono asia (toki siihen kyllä liittyi myös tiputteluvuotoa). Tällä viikolla kipuja ja ylipäänsä alavatsatuntemuksia on ollut tosi vähän, niin tietenkin stressaan sitten sitä. Koskaan ei oo hyvä 🤣

Takaisin