Onko muilla ollut alaselässä vihlaisu kipuja?
Mulla myös turvottaa!
Mulla myös turvottaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hep! Alaselkää on aika ajoin vihlonut ihan päivittäin tässä. Ja tää turvotus on oikeasti aivan yltiöpäistä.Onko muilla ollut alaselässä vihlaisu kipuja?
Mulla myös turvottaa!
Joo turvottaa niinku ois puolivälissä jo!Hep! Alaselkää on aika ajoin vihlonut ihan päivittäin tässä. Ja tää turvotus on oikeasti aivan yltiöpäistä.![]()
Yhessä podcastissa Kaunis odotuksen kätilö tais sanoo, et semmoset vihlasut ja tuntemukset alavatsalla tai jommalla kummalla sivuilla voi johtua siitä kun munanjohtimet on niin turvoksissa. Se helpotti jotenki ihtellä. Muutenkin se kätilö puhui paljon oireista ja kuinka normaalia monet oireet on eikä ne aina tarkoita pahaa. Ihteä helpotti ihan hirveästi kuulla se ja sai enemmän luottoa ja mielenrauhaa.Tänään on jotenkin pahaa enteileviä oireita.. Alavatsaa on juilinut enemmän ja vähemmän koko päivän..Ei onneksi mitään vihlaisuja, mutta ei hyvä.. kai..
Pari päivää sitten oikein toivoin, että alavatsalla tuntuisi jotain. Pitäisi miettiä tarkemmin mitä toivoo![]()
Joo! Ja ennen tätä viikkoa oli enemmänkin. Vihlasuja, pistelyä ja kuumotusta. Tällä viikolla paljon vähemmän, satunnaisesti vain.Onko muilla ollut alaselässä vihlaisu kipuja?
Mulla myös turvottaa!
Hei mulla sama! Hyvä kuulla että jollakin muullakin näin, kun itse aina alkaa kehittelemään kauhukuvia siitä miksi oireet lieveneeJoo! Ja ennen tätä viikkoa oli enemmänkin. Vihlasuja, pistelyä ja kuumotusta. Tällä viikolla paljon vähemmän, satunnaisesti vain.
Sanopa muuta! On kyllä ihanaa ja huojentavaa saada täältä vertaistukeaHei mulla sama! Hyvä kuulla että jollakin muullakin näin, kun itse aina alkaa kehittelemään kauhukuvia siitä miksi oireet lievenee![]()
Joo, todentuntuisia ja ihan pöhköjä unia täälläkin!Onko muut nähneet todentuntuisia unia? Näen näitä joka päivä eikä niissä ole mitään järkeä![]()
Itsellä myös noita menkkamaisia kipuja päivittäin. Uutena on tullut myös ”vihlaisu” kipu alapäässä silloin tällöin. Mitä olen lukenut niin nämä joillain ”normaaleja” kipuja vaikka välillä pistää miettimäänkin pahinta. Pitäisi varata se varhaisultra niin saisi mielenrauhanTäälä kans ollut alusta asti outoja unia, tais olla jo ennen plussaa. Vaikka ennenki nähny paljon outoja unia nii nää on jotenki vielä erikoisempiaEn vaa ikinä muista niitä aamulla mikä seki poikkeuksellista. Uutena oireena tullut kuvotus, mikä toisaalta oli kiva, koska tuo oma keskenmeno ajatus vähän helpottuu kun tulee uusia oireita. Voisi ainakin kuvitella, ettei uusia oireita tulisi?
Nännitki on välillä niin kipee et joutuu tarkistaa onko ne ees paikallaan vielä
Edelleen myös pientä menkkamaista jomotusta sillointällöin. Onko muillaki tullu viel jomottelua vaikka oiski 6+jtn? Ja melkeen joka päivä edelleen tullut aamusta pieni määrä verta pyyhkiessä, ja ruskeaa tuhru vuotoa tulee kans vähän joka päivä.
Hurjalta tuntuu, että tästä vielä terve vauva tulis, mutta ei se auta ku toivoa parasta ja oottaa
![]()
Se tässä onkin nii hankalaa ku osalla ollu aikamoisiakin oireita ja silti kaikki ollut ok ja joillaki pienistäkin oireista enteillyt huonoja uutisia.. Tosi vaikea tietääItsellä myös noita menkkamaisia kipuja päivittäin. Uutena on tullut myös ”vihlaisu” kipu alapäässä silloin tällöin. Mitä olen lukenut niin nämä joillain ”normaaleja” kipuja vaikka välillä pistää miettimäänkin pahinta. Pitäisi varata se varhaisultra niin saisi mielenrauhanMinun kaverilla myös tuli pieniä määriä verta ja ruskeaa tuhruvuotoa ja kävi monta kertaa sitä tutkimassa eikä syytä löytynyt. Sanoivat, että on kuivat limakalvot miksi näin tapahtuu ja hän on nytten rvk22. Jos ei suurempaa vuotoa ole niin uskon, ettei mitään hätää ole!
Oliko sinulla varattuna jo ensimmäinen neuvola jos kysyisit sieltä neuvoa? Preglife sovelluksen käyttäjille on myös ilmainen IF maksuton raskauden tuki vakuutus, jos liityt sinne ja kyselisit sieltä mitä sanovat?
![]()