Just tää.. syön varmaan tuplasti enemmän kuin aikasemmin eikä todellakaan huvita mennä puntarille.Mulla on tosi kova nälkä ja syöminen myös helpottaa lievästi etovaa oloa. Toisaalta ei tunnu hyvältä ajatukselta mättää kahmalokaupalla ruokaa.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Just tää.. syön varmaan tuplasti enemmän kuin aikasemmin eikä todellakaan huvita mennä puntarille.Mulla on tosi kova nälkä ja syöminen myös helpottaa lievästi etovaa oloa. Toisaalta ei tunnu hyvältä ajatukselta mättää kahmalokaupalla ruokaa.![]()
JepJust tää.. syön varmaan tuplasti enemmän kuin aikasemmin eikä todellakaan huvita mennä puntarille.![]()
Mulle on ihan uusi tuttavuus nää lääkkeet. Onko niiden saamiseen minkälaiset kriteerit? Edellisen raskauden pääsin loppujen lopuksi hyvin pienillä vaivoilla. Jos tämä menisi samalla kaavalla niin ei voisi edes puhua pahoinvoinnista vaan lievästä heikotuksesta ja huimauksesta. Mutta tosiaan vasta seuraavat viikot näyttää, mitä tuleman pitää.Onko jollain pahoinvointilääkkeet jo käytössä? Mä sain perjantaina reseptin Xonveaan. Aiemmissa raskauksissa ei näitä lääkkeitä oikein ollut tarjolla, joten oon vaan kärsinyt ne ekat viikot (ekan kaa olin just kesälomalla sen ajan ja toisessa raskaudessa esikoisen kaa kotona) mutta nyt päätin kysyä apua kun pitäis töihin kyetä. Toistaiseksi oon ollut vielä toimintakykyinen, mutta kyllä mä jo torstaina ja perjantaina aloin olla vähän zombina ja työpäivä meni nieleskellessä. En siis oksenna mut olo on vaan hirveä. Kannattaisko lääkettä kokeilla jo nyt vai odottaa sitä että ei vaan enää selviä? Pahenemaanhan tää tulee kun 6. viikko alkaa vasta just.
Mä kysyin lääkkeet työterveydestä. Sanoin et on pahoinvointia ja jos menee niin ku mennyt aiemmat raskaudet, ni en välttämättä oo työkykyinen. Mulla on siis olo aivan kuin oisin pahassa krapulassa tai vatsataudissa ilman oksentamista ja sit kun sellainen olo on tauotta niin käy normielämä tosi raskaaksi. Nää lääkkeet on tullut vissiin 2023 markkinoille.Mulle on ihan uusi tuttavuus nää lääkkeet. Onko niiden saamiseen minkälaiset kriteerit? Edellisen raskauden pääsin loppujen lopuksi hyvin pienillä vaivoilla. Jos tämä menisi samalla kaavalla niin ei voisi edes puhua pahoinvoinnista vaan lievästä heikotuksesta ja huimauksesta. Mutta tosiaan vasta seuraavat viikot näyttää, mitä tuleman pitää.
Täällä kun on vuodoista ollut puhe, niin onko kenelläkään ollut tai tietoa hieman erilaisesta vuodosta eli ovulaatioliman tyylisestä. Eli ei siis vuotoa vaan sellaista valkoista limaista klönttiä tuli kerran tänään pyyhkiessä. Juuri kuten ennen ovulaatiota ennen sitä eggwhiteä![]()
Okei! Toivottavasti saat niistä apuaMä kysyin lääkkeet työterveydestä. Sanoin et on pahoinvointia ja jos menee niin ku mennyt aiemmat raskaudet, ni en välttämättä oo työkykyinen. Mulla on siis olo aivan kuin oisin pahassa krapulassa tai vatsataudissa ilman oksentamista ja sit kun sellainen olo on tauotta niin käy normielämä tosi raskaaksi. Nää lääkkeet on tullut vissiin 2023 markkinoille.
Päivitystä tilanteeseen:Täällä alkoi tiputtelu eilen, onneksi hyvin vähäistä ainakin vielä. Toki pelottaa. Pääsin HCG-mittaukseen heti eilen, mutta tietenkin tulokset saa vasta maanantaina
Mutta. Lohduttavaa kuulla, että joillakin on ollut sitä ja raskaus on jatkunut normaalisti. Antaa pienen toivon pilkahduksen, että ehkä tämä voisi tällä kertaa kuulua asiaan![]()
Juuri näin! Sitä toiveikkaana oli, että ehkä tämä ei toista itseään tällä kertaaTäällä myös tuota huimausta, satunaista pahaa oloa, mutta ei oksentamista. Ja nyt viime yönä tuli sitten valvotttua 3.30-5. Olisin toivonut, että tämä oire ei olisi toistunut edellisistä raskauksista
.