Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä myös! Kaksi vuotta pysyneet näpyt poissa aknekuurin jälkeen. Nyt taas ilmestyneet leuan ja huulien ympärille. Inhottavaa!!Ainiin! Oirekuvastoon on tullut lisää. Finnit!Mulla ei oo finnejä oikein ikinä.. Nyt niitä tuntuu ilmestyvän uusiin paikkoihin melkein päivittäin..
![]()
Ehkäpä otan sen ja kyselen sieltäSe Preglifen vauvatuki vakuutus on ilmainen eikä sido mihinkään. Sieltä saisi myös neuvoa 24/7 tarvittaessa.
Onneksi tuohon 4.4 ei ole enään pitkä aika![]()
Mua närästää muutenkin ihan normaalisti ja lisäksi kärsin refluksista, mutta ehkä vähän nyt lisääntynyt tuo närästys. Onneksi ei vielä oo kovin pahaa närästystä siihen mitä muistan muista lapsista pahimpaan aikaan!Onko muilla närästystä?
Mulla on tosi voimakasta, sain siihen nyt reseptilääkkeen. Varmaan toi närästys aiheuttaa sen että kurkussa on limaa älyttömästi ja se saa mulle aikaan oksennusrefleksin ja oksentelen monta kertaa päivässä. Huh. Mulla ollut närästystä joka raskaudessa mutta tää limasuus on ihan uutta![]()
Mulla oli aiemmista käytössä omeprazol ja se auttoi onneksi,Itsellä myös närästystä ja pahiten iskee iltaisin ja oksennus tulee aina tästä syystä ja pahoja röyhtäisyjä myösSain tähän myös reseptilääkkeen, mutta en ole aloittanut tätä vielä, joten en tiedä toimiiko.
@Jennimaa itsellä tuli myös kerran limaista ruskeaa vuotoa vähäsen yli viikko sitten, mutta ei ole ollut enään![]()
No huhh, ehkä minullakin olisi normaalia tuo vuoto. Eilisen iltapäivän jälkeen sitä ei ole onneksi näkynyt. Mitkä viikot sulla on menossa ja ootko käynyt varhaisultrassa?Itsellä myös närästystä ja pahiten iskee iltaisin ja oksennus tulee aina tästä syystä ja pahoja röyhtäisyjä myösSain tähän myös reseptilääkkeen, mutta en ole aloittanut tätä vielä, joten en tiedä toimiiko.
@Jennimaa itsellä tuli myös kerran limaista ruskeaa vuotoa vähäsen yli viikko sitten, mutta ei ole ollut enään![]()
Tätä minulle myös määrättiin. Ihana kuulla, että auttanu sinuaMulla oli aiemmista käytössä omeprazol ja se auttoi onneksi,![]()
Täällä on 6+6 menossa ja varhaisultraa en ole vielä uskaltanut varata, mutta jos varaan niin tälle tai ens viikolleNo huhh, ehkä minullakin olisi normaalia tuo vuoto. Eilisen iltapäivän jälkeen sitä ei ole onneksi näkynyt. Mitkä viikot sulla on menossa ja ootko käynyt varhaisultrassa?Meillä on onneksi ultra huomenna, niin kuuleepahan sitten tuomion tilanteesta viimeistään.
Alkoi jo ennen plussaaMillä viikolla teillä alkoi rintojen arkuus? Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sitä todella selvästi ja nyt viikot 5+1 eikä minkäänlaista tunnetta rinnoissa![]()
Mullakin oli todella kipeät rinnat ensimmäisessä raskaudessa, joka sitten meni kesken. Nyt tällä kertaa ovat suurentuneet ja pinkeät, mutta ainoastaan hetkittäin hieman arat. Menossa nyt 6+5.Millä viikolla teillä alkoi rintojen arkuus? Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sitä todella selvästi ja nyt viikot 5+1 eikä minkäänlaista tunnetta rinnoissa![]()
Olikohan ehkä 5+2 tai 5+3Millä viikolla teillä alkoi rintojen arkuus? Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sitä todella selvästi ja nyt viikot 5+1 eikä minkäänlaista tunnetta rinnoissa![]()
Sama täällä!Ja mun hiki haisee järkylle. Toivon, että se on vaan mun herkistyneen nenäni syytä, mutta pahoin pelkään haisevani