Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jokku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se Preglifen vauvatuki vakuutus on ilmainen eikä sido mihinkään. Sieltä saisi myös neuvoa 24/7 tarvittaessa.☺️
Onneksi tuohon 4.4 ei ole enään pitkä aika ❤️

Ainiin! Oirekuvastoon on tullut lisää. Finnit!🤓 Mulla ei oo finnejä oikein ikinä.. Nyt niitä tuntuu ilmestyvän uusiin paikkoihin melkein päivittäin.. 😅
Täällä myös! Kaksi vuotta pysyneet näpyt poissa aknekuurin jälkeen. Nyt taas ilmestyneet leuan ja huulien ympärille. Inhottavaa!!

Onko kenelläkään ollut hyvin niukkaa limaista vuotoa, jossa hieman ruskeaa seassa? Minulla nyt kahden päivän ajan tullut muutaman kerran pieni määrä tällaista vuotoa pyyhkiessä. Alakerta tuntuu myös vähän kosteammalta. Kipuja ei ole ollut. Traumat jäänyt ensimmäisestä raskaudesta, kun silloin ruskea tuhruvuoto oli merkki keskeytyneestä. Kuitenkin äsken kun tarkastin, niin näköjään onnistuneessakin raskaudessa on tullut pientä vuotoa näillä viikoilla. Mutta muistaakseni tällaista limaista ei ole tuo vuoto aiemmin ollut, vaan kunnolla ruskee tai veristä 🤔

Onko muilla närästystä?
Mulla on tosi voimakasta, sain siihen nyt reseptilääkkeen. Varmaan toi närästys aiheuttaa sen että kurkussa on limaa älyttömästi ja se saa mulle aikaan oksennusrefleksin ja oksentelen monta kertaa päivässä. Huh. Mulla ollut närästystä joka raskaudessa mutta tää limasuus on ihan uutta 🤢

Täällä närästää myös, mutta ei kyllä samassa mittakaavassa sun kanssa! Tsemppiä, toivottavasti helpottaa pian 😊

Onko muilla närästystä?
Mulla on tosi voimakasta, sain siihen nyt reseptilääkkeen. Varmaan toi närästys aiheuttaa sen että kurkussa on limaa älyttömästi ja se saa mulle aikaan oksennusrefleksin ja oksentelen monta kertaa päivässä. Huh. Mulla ollut närästystä joka raskaudessa mutta tää limasuus on ihan uutta 🤢
Mua närästää muutenkin ihan normaalisti ja lisäksi kärsin refluksista, mutta ehkä vähän nyt lisääntynyt tuo närästys. Onneksi ei vielä oo kovin pahaa närästystä siihen mitä muistan muista lapsista pahimpaan aikaan!

Itsellä myös närästystä ja pahiten iskee iltaisin ja oksennus tulee aina tästä syystä ja pahoja röyhtäisyjä myös 😄 Sain tähän myös reseptilääkkeen, mutta en ole aloittanut tätä vielä, joten en tiedä toimiiko. 🤷🏻‍♀️

@Jennimaa itsellä tuli myös kerran limaista ruskeaa vuotoa vähäsen yli viikko sitten, mutta ei ole ollut enään😳

Itsellä myös närästystä ja pahiten iskee iltaisin ja oksennus tulee aina tästä syystä ja pahoja röyhtäisyjä myös 😄 Sain tähän myös reseptilääkkeen, mutta en ole aloittanut tätä vielä, joten en tiedä toimiiko. 🤷🏻‍♀️

@Jennimaa itsellä tuli myös kerran limaista ruskeaa vuotoa vähäsen yli viikko sitten, mutta ei ole ollut enään😳
Mulla oli aiemmista käytössä omeprazol ja se auttoi onneksi,👍🏻

No huhh, ehkä minullakin olisi normaalia tuo vuoto. Eilisen iltapäivän jälkeen sitä ei ole onneksi näkynyt. Mitkä viikot sulla on menossa ja ootko käynyt varhaisultrassa? 😊 Meillä on onneksi ultra huomenna, niin kuuleepahan sitten tuomion tilanteesta viimeistään.

Mulla oli aiemmista käytössä omeprazol ja se auttoi onneksi,👍🏻
Tätä minulle myös määrättiin. Ihana kuulla, että auttanu sinua😍 Sormet ristissä, että auttaa täälläkin! ☺️

No huhh, ehkä minullakin olisi normaalia tuo vuoto. Eilisen iltapäivän jälkeen sitä ei ole onneksi näkynyt. Mitkä viikot sulla on menossa ja ootko käynyt varhaisultrassa? 😊 Meillä on onneksi ultra huomenna, niin kuuleepahan sitten tuomion tilanteesta viimeistään.
Täällä on 6+6 menossa ja varhaisultraa en ole vielä uskaltanut varata, mutta jos varaan niin tälle tai ens viikolle ☺️ Paljon tsemppiä huomiseen ultraan! ❤️

Millä viikolla teillä alkoi rintojen arkuus? Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sitä todella selvästi ja nyt viikot 5+1 eikä minkäänlaista tunnetta rinnoissa 🤔

Täällä myös alkoi rintojen arkuus ennen plussaa, siitä tajusin testin tehdäkin.
Mutta tässä raskaudessa rinnat ovat olleet vain vähän arat. Viimeksi ennen plussaa rinnat turposivat todella pinkeiksi ja olivat ihan älyttömän kipeät muutaman viikon.

Täällä kanssa päätin tehdä testin, kun imettäminen alkoi sattua. Onneksi on jo vähän helpottanut sen suhteen.

Muita oireita: hajut ällöttää, turvotus, finnit, mieliteot ja toisaalta juuri mikään kotiruoka ei maistuisi.

Ja mun hiki haisee järkylle. Toivon, että se on vaan mun herkistyneen nenäni syytä, mutta pahoin pelkään haisevani

Millä viikolla teillä alkoi rintojen arkuus? Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sitä todella selvästi ja nyt viikot 5+1 eikä minkäänlaista tunnetta rinnoissa 🤔
Mullakin oli todella kipeät rinnat ensimmäisessä raskaudessa, joka sitten meni kesken. Nyt tällä kertaa ovat suurentuneet ja pinkeät, mutta ainoastaan hetkittäin hieman arat. Menossa nyt 6+5.

Tuo rintojen oireiden puuttuminen tuntuu kyllä vähän huolestuttavalta. Nyt tosin tuntuu, että alavatsa alkanut oireilla, eilen alkoi jomottava tuntemus aivan yhtäkkiä ja jatkuu edelleen, sitä ennen ei ollut yhtään mitään. Alavatsa on ollut myös ihan hirveän turvonnut. Vaikka olen ollut nyt lomalla ja liikkunut todella paljon, siitäkin huolimatta vatsa vaan pömpöttää 🤷🏼‍♀️ ei se auta kuin odotella... Alkuraskauden ultrassa aiotaan käydä joka tapauksessa tarkastamassa tilanne.

Olikohan ehkä 5+2 tai 5+3 🤔 Nyt sekin on kyllä häviämään päin, ja nyt on 6+2.

Takaisin