Mulla jäi kanssa samasta syystä hankkimatta, pelkäsin että joudun selittelemään.. Enkä taida nyt teidän kokemusten perusteella ehkä nähdä niitä kovin tarpeelliseksi, eivät taida ihmeitä tehdäPaljon tsemppiä toimistopäivään sinne myös! Toisaalta kiva kuulla, että muilla on samanlaista, vaikka ei tätä kenellekään toivois.
Mäkin oon nyt kotona pitänyt niitä pahoinvointirannekkeita, mutta ei ne varmaan ole auttaneet. Ainakin huono olo on joka tapauksessa. Työpaikalle en varmaan tänään laita, ettei työkaverit vaan niistä arvaa raskautta jos vilahtelevat hihan suusta.
@Puar tuota hyperemeesiä ja toisen kolmanneksen helpotusta miettimällä oon tässä nyt sinnitellyt. Ajatellen että tämä ei kuitenkaan ole ainakaan vielä niin paha, kuin voisi olla, ja että on hyvä mahdollisuus, että toisella kolmanneksella helpottaa. Toivotaan, että näin on![]()

Ja kuten sanoit, tavallaan kiva että joku muukin tästä kärsii, vaikka ei kelleen tätä toivois! Täytyy sanoa, että en uskonut tän ottavan näin koville..
Mulla edessä huomenna taas toimistopäivä, viimeksi auttoi valtava läjä hedelmiä pitkin päivää