Oireet

Viimeisen kuukauden aikana on viimein rantautunut tänne ruokaan liittyvät fiilikset. Mitkään lihat ei oo kiinnostanut, savustetut ruoat on ihan hyi, ei huvita syyä grillattua ruokaa ja voisin syödä vaan sushia (ja oonkin syönyt useasti lyhyellä välillä, mutta en raakoja enkä levään käärittyjä). Ruoka ei ylipäätään oikein kiinnosta, enkä jaksa enkä halua innostua kokkaamisesta. Kahvi sentään alkoi maistua taas paremmin viikolla 17 😊

Muutoin olo on edelleen tosi hyvä. Vatsa kasvaa, mutta ei vielä ole tiellä eikä häiritse. Hengästyn edelleen super helposti.
 
Viimeisen kuukauden aikana on viimein rantautunut tänne ruokaan liittyvät fiilikset. Mitkään lihat ei oo kiinnostanut, savustetut ruoat on ihan hyi, ei huvita syyä grillattua ruokaa ja voisin syödä vaan sushia (ja oonkin syönyt useasti lyhyellä välillä, mutta en raakoja enkä levään käärittyjä). Ruoka ei ylipäätään oikein kiinnosta, enkä jaksa enkä halua innostua kokkaamisesta. Kahvi sentään alkoi maistua taas paremmin viikolla 17 😊

Muutoin olo on edelleen tosi hyvä. Vatsa kasvaa, mutta ei vielä ole tiellä eikä häiritse. Hengästyn edelleen super helposti.
Samaistun tuohon ettei ruoka ei kiinnosta tai ruoan laittaminen. Yleensä nautin ruoan laittamisesta, mutta nyt on ollut ihan nääh. Muiden tekemä ruoka maistuu paljon paremmin, mutta jos itse pitäisi miettiä "mitäs tänään laitetaan", niin ei tee mitään mieli!
 
Nyt reilun viikon aikana on ollut ajoittaista huonoa oloa, jos on ollut liian pitkään syömättä. Tässä omalla huilitauolla kauppakeskuksessa pillimehun ja piirakan kanssa ystävän jatkaessa shoppailua. Ite pakko vaan päästä jo istuu ja syömään jotain, kun aamiaisesta on 4 h. Pitäis juoda myös tasaisemmin, mut hankala ottaa tänne vesipulloa mukaan.

19+1
 
Muokattu viimeksi:
Just tänään (18+1) tunsin varmaksi pienen muljahduksen🥰

Mäkin tunsin 18+0 ensimmäiset liikkeet 🥰 Siitä eteenpäin tunsin liikkeitä ehkä muutaman päivän välein, eli en kovin säännöllisesti. Rakenneultrassa selvisi, että istukka on edessä, mikä varmasti vaimentaa.

Oon varmaan istukan takia tuntenut liikkeitä vain yhdessä kohdassa, ihan alavatsalla lähes häpyluun päällä. Ihan viime päivät on vihdoin tuntunut liikkeitä joka päivä, mutta edelleen vain tuossa yhdessä kohdasssa. Toissapäivänä, 20+6, näin sohvalla makoillessa ekaa kertaa ihon läpi potkut 😍 Oli niin suloista katsoa sitä ja ajatella, että siellä se pikkuinen häärää 💕 Luulen, että jos olisi istukka muualla, niin liikkeitä tuntuisi varmaan jo aika paljon!
 
Mäkin tunsin 18+0 ensimmäiset liikkeet 🥰 Siitä eteenpäin tunsin liikkeitä ehkä muutaman päivän välein, eli en kovin säännöllisesti. Rakenneultrassa selvisi, että istukka on edessä, mikä varmasti vaimentaa.

Oon varmaan istukan takia tuntenut liikkeitä vain yhdessä kohdassa, ihan alavatsalla lähes häpyluun päällä. Ihan viime päivät on vihdoin tuntunut liikkeitä joka päivä, mutta edelleen vain tuossa yhdessä kohdasssa. Toissapäivänä, 20+6, näin sohvalla makoillessa ekaa kertaa ihon läpi potkut 😍 Oli niin suloista katsoa sitä ja ajatella, että siellä se pikkuinen häärää 💕 Luulen, että jos olisi istukka muualla, niin liikkeitä tuntuisi varmaan jo aika paljon!
Mulla myös istukka edessä vaimentamassa. Liikkeet tunnen myös vain just tuolla häpyluun kohdilla. Ja käteen asti tuntuu muljautukset ja viikkoja 21+1
 
Mäkin tunsin 18+0 ensimmäiset liikkeet 🥰 Siitä eteenpäin tunsin liikkeitä ehkä muutaman päivän välein, eli en kovin säännöllisesti. Rakenneultrassa selvisi, että istukka on edessä, mikä varmasti vaimentaa.

Oon varmaan istukan takia tuntenut liikkeitä vain yhdessä kohdassa, ihan alavatsalla lähes häpyluun päällä. Ihan viime päivät on vihdoin tuntunut liikkeitä joka päivä, mutta edelleen vain tuossa yhdessä kohdasssa. Toissapäivänä, 20+6, näin sohvalla makoillessa ekaa kertaa ihon läpi potkut 😍 Oli niin suloista katsoa sitä ja ajatella, että siellä se pikkuinen häärää 💕 Luulen, että jos olisi istukka muualla, niin liikkeitä tuntuisi varmaan jo aika paljon!
Mulla ollut nyt sama, että tunnen liikkeitä vain muutaman päivän välein, ja iltaa kohti. Sellaisia kevyitä muljahduksia/kuplintaa. Tänään 19+4. Niin innolla odotan kun tunnen jotakin ihon läpi ensi kertaa🥰

Istukka oli mulla nt-utrassa takana, voikohan sen paikka muuttua? 10 pvän päästä se selviää kun rakenneultra🫶🏻
 
Mulla ollut nyt sama, että tunnen liikkeitä vain muutaman päivän välein, ja iltaa kohti. Sellaisia kevyitä muljahduksia/kuplintaa. Tänään 19+4. Niin innolla odotan kun tunnen jotakin ihon läpi ensi kertaa🥰

Istukka oli mulla nt-utrassa takana, voikohan sen paikka muuttua? 10 pvän päästä se selviää kun rakenneultra🫶🏻

Ilmeisesti istukan paikka voi muuttua, ainakin alkuraskaudessa. Ainakin näin kätilö sanoi mulle nt-ultrassa. Hän kertoi siinä istukan paikan (se ei vaan siinä jännityksessä jäänyt mulle mieleen, en muista missä se oli 😅), mutta sanoi, että se voi vielä liikkua eri paikkaan. No, pian toi teidänkin rakenneultra koittaa ja luultavasti siihen mennessä jo muutenkin tuntuu enemmän liikkeitä 🥰
 
Mulla ollut nyt sama, että tunnen liikkeitä vain muutaman päivän välein, ja iltaa kohti. Sellaisia kevyitä muljahduksia/kuplintaa. Tänään 19+4. Niin innolla odotan kun tunnen jotakin ihon läpi ensi kertaa🥰

Istukka oli mulla nt-utrassa takana, voikohan sen paikka muuttua? 10 pvän päästä se selviää kun rakenneultra🫶🏻
Istukka yleensä nousee sitä mukaa kun kohtu kasvaa ja voi siirtyä esim sivummalle mutta ei voi tietääkseni siirtyä esim takaa enää kokonaan eteen 😊
 
Täälläkin vauvojen liikkeet vilkastuneet! Eilen nautin ihan haltioituneena kyyneleet silmissä, kun vauvat liikkui istuessani jalkakylvyn kanssa. Myös myöhemmin sängyssä liikkuivat vilkkaasti, ja nimenomaan molemmat 🥰 A tuntui kyljelläänkin ollessani. Muutenkin oon huomannut, että tunnen liikkeitä päivälläkin istuessani tai seisoskellessa, eikä vain selällään maaten. Ihanaa ❤️

19+3
 
Terkut Italiasta! Tokavikaa päivää täällä, kiva reissu mutta ihan kiva että huomenna pääsee jo kotiin 😄 Hb on minulla ollut nyt sen verran matalalla, että täällä mäkiä kävellessä kyllä huomaa että ei vaan happi riitä.
Olin vielä muutama viikko sitten ihan varma liikkeistä, mutta ne on muuttuneet. En tunne myöskään päivittäin, ja monesti en ole varma tunnenko ollenkaan. Välillä kuitenkin olen aika varma, että joku muljahdus on vauvasta 😊 Rakenneultra on myös viikon päästä, jännää. Selviää sitten istukan paikka myös
 
No nyt on tummuneet sitten nännit! Mieskin ihan sanoi asiasta, kun suihkuun olin menossa. Mites muilla?

19+4
On tummunu ja nännit on kasvanu valtaviks 😅 eilen oikein säikähin nukkumaan mennessä ku jotenki osuin niihin. Piti nousta ihan ylös peilistä kattomaan ku oli kovat viinirypäleen kokoset nännit 🙉 kutis aivan älyttömästi ja oli muutenki kipeet. Rasvasin ni helpotti onneks.
 
Takaisin
Top