No nyt on taas leposyke korkeempi ku ennen raskautta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei onneks kello toimi niin ei voi seurailla sykkeitä, välillä tuntuu tykyttelevän, väsymys on vaan kamalaa, muuten tällä hetkellä suhteellisen oireetonta. Närästyskään ei suuremmin nyt vaivaa pitkät 1,5 vkoa vielä edessä kun mitään ei jaksa tehdäNo nyt on taas leposyke korkeempi ku ennen raskautta
Mullakin tänään hetken oli taas lievää menkkakipua ja heti ajattelin et tässäkö se oli esikoisen kanssa kun kipuja oli joka päivä niin ei jännittänyt, nyt kun ei oo niin jännittääMä en käsitä miten voikaan paleltaa näin paljon, pitää olla monta pitkähihasta päällekkäin vaikka sisällä + 22°C äsken myös vihloi alavatsaa oikealta muutaman minuutin ajan, heti alkoi pelottaa menikö kesken, onko kohdunulkoinen tms noita nippailuja oli aika paljon tän kierron aikana jo ennen plussaa mut nyt ei muutamaan päivään oo ollu mitään ennen tätä.
Mullakin tänään hetken oli taas lievää menkkakipua ja heti ajattelin et tässäkö se oli esikoisen kanssa kun kipuja oli joka päivä niin ei jännittänyt, nyt kun ei oo niin jännittää
aika paha toi unettomuus.. täällä hirvee väsy kokoajan ja heti ku lapset saatu nukkumaan niin itsekin nukahdanMulla ei oo hirveästi vielä ollu oireita, muutakuin unettomuus ja nälkä on alkanu vaivaamaan.
Ehkä mulla on sit tää, oikeestaan joka päivä on jotain pientä vihlaisua, jomotusta, menkkojen alkamistunnetta oon vaan aatellu että asiaan kuuluu ku asiat vaihtaa sisällä vähitellen paikkojaan, antaa paukkua!Mullakin tänään hetken oli taas lievää menkkakipua ja heti ajattelin et tässäkö se oli esikoisen kanssa kun kipuja oli joka päivä niin ei jännittänyt, nyt kun ei oo niin jännittää
Tää oli mullakin ekaa kertaa tänää aamullaHajut etoo. Lisäksi on vaikea harjata hampaita, kun hammasharja aiheuttaa kakomisrefleksin.