Oireet

Vaikea selittää, mutta vähän menkkakivun ja paineen tunteen yhdistelmältä 😅

Mullakin ainakin painetta ollut päivänä parina 🤔 EHKÄ TODELLA lievää menkkamaista kipuakin, tai jotain 😅 mut siis yllättävän kivutonta. Toivotaan että silti siellä kasvetaan ilman kipujakin❤️🙏
 
Mullakin ainakin painetta ollut päivänä parina 🤔 EHKÄ TODELLA lievää menkkamaista kipuakin, tai jotain 😅 mut siis yllättävän kivutonta. Toivotaan että silti siellä kasvetaan ilman kipujakin❤️🙏

Joo eihän kaikilla ole samanlaiset tuntemukset ja ei se kohtu vielä näillä viikoilla paljoa kasva ☺️👍🏻
 
Mun pitäis lopettaa toi oman leposykkeen seuranta ku oon ihan paniikissa, jos se on alhaisempi ku aina puhutaan, että nousee 10-15 pykälää raskaana 🥴
 
Täälläkin oksettaa. Riippuu näköjään kovasti päivästä onko paha olo vai ei. Taas raskaus jossa pahoinvointi alkanut yhä aikaisemmin kun edellisellä kerralla. Kiva kun esikoinenkin kyselee olenko kipeä. Varmaan möläyttää jollekkin tutulle kohta, että äiti oksentaa aamuisin :rolling:

Mulla ei ole lääkityksiä mutta mammavitamiini ei ole hyvä. Syön raskaus/imetysvitamiinia ja se oli alkuun hyvä. Nyt saa kyllä valikoida milloin sen syö ettei heti lennä ulos.
Jossain näin taannoin keskustelua, että jos raskausvitamiinissa on rautaa mukana, se voi ärsyttää mahaa. Jos omassasi on sitä, kannattaa kokeilla jotain toista valmistetta, jossa rautalisää ei ole. Ja jos sitä lisärautaa kuitenkin tarvitsee, niin esim. SiderAL Forte on sellainen tuote, jonka pitäisi ärsyttää mahaa mahdollisimman vähän.
 
Jossain näin taannoin keskustelua, että jos raskausvitamiinissa on rautaa mukana, se voi ärsyttää mahaa. Jos omassasi on sitä, kannattaa kokeilla jotain toista valmistetta, jossa rautalisää ei ole. Ja jos sitä lisärautaa kuitenkin tarvitsee, niin esim. SiderAL Forte on sellainen tuote, jonka pitäisi ärsyttää mahaa mahdollisimman vähän.
Olen törmännyt samaan. On rautaa, mutta valmistetta en vaihda nyt pahoinvoinnin takia, ellei ole pakko. Nyt on pysynyt hyvin alhaalla kun menen hetkeksi makuulle. Eikä ole onneksi jokapäiväistä. Tämä on sopinut paremmin kun muut vastaavat vitamiinit tai rautavalmisteet. SiderAL Forte on kokeiltu - ei neuvolan kovasta mainostuksestaan huolimatta valitettavasti sovi mulle ollenkaan. Päivä kerrallaan täytyy seurata tätä ja katsoa miten käy :smiling-eyes:
 
Last edited by a moderator:
Mullakin ainakin painetta ollut päivänä parina 🤔 EHKÄ TODELLA lievää menkkamaista kipuakin, tai jotain 😅 mut siis yllättävän kivutonta. Toivotaan että silti siellä kasvetaan ilman kipujakin❤️🙏
Mä ainakin uskon, että kun edellisestä raskaudesta ja imetyksestä on niin vähän aikaa, ei tuu yhtä huomattavia jomotteluja mitä esikoisesta. Ehkä sulla sama😇 11/22 syntynyt lapsi siis meillä.
 
Täällä tissit ja nännit tosi kipeät ja väsyttää vähän tavallista enemmän.
Ja sit pierettää koko ajan 🙈
Mutta ei muita oireita...
Tuntuu niin tyhmältä kun oikein toivoo pahaa oloa 😂
Toi turvotus ja pieretys on ihan kamalaa. Alotin pegorionin nii vähä helpottanut varsinkin iltojen tukalaa oloa.
 
Mä ainakin uskon, että kun edellisestä raskaudesta ja imetyksestä on niin vähän aikaa, ei tuu yhtä huomattavia jomotteluja mitä esikoisesta. Ehkä sulla sama😇 11/22 syntynyt lapsi siis meillä.

Toivotaan 🙏 meillä huhtikuun lopussa -22 mutta imetyksen lopetin vasta marraskuussa
 
Täällä tissit ja nännit tosi kipeät ja väsyttää vähän tavallista enemmän.
Ja sit pierettää koko ajan 🙈
Mutta ei muita oireita...
Tuntuu niin tyhmältä kun oikein toivoo pahaa oloa 😂
Mulla kyllä kans ilmavaivat varmasti yks oire, kun en ainakaan muista että ois tämmöstä piereskelyä ollu näin paljoa ennen raskautta ...
 
Noihin vatsakipuiluihin: mulla ei normaalisti ollessa koske oikein mihinkään mut sitten esim tuolilta noustessa tulee välillä aika rajujakin repäisykipuja. Mulla edellisestä synnytyksestä alle vuosi aikaa niin saa nähdä mitä kroppa tykkää 🤭

Pahoinvointi on alkanut olla aivan kamalaa, tänään oksensin jo ekan kerran ja oikein mikään ruoka ei tahdo mennä alas. Ja mitä tyhjempi maha niin sitä huonompi olo. Ja nyt menossa vasta 5+5 🙄 esikoisesta oksensin rv14 asti eli tuleepa pitkät pari ekaa raskauskuukautta...
 
Mua vähän mietityttää tänä ns. hyvävointisuus. Väsyttää kyllä normaalia enemmän ja herkistynyt, sekä hieman rintoja aristaa. Muutoin ihan normaali olo :sad-face: Tuntuu että kaikilla muilla on niin paljon oireita..
 
Mua vähän mietityttää tänä ns. hyvävointisuus. Väsyttää kyllä normaalia enemmän ja herkistynyt, sekä hieman rintoja aristaa. Muutoin ihan normaali olo :sad-face: Tuntuu että kaikilla muilla on niin paljon oireita..

Mulla ei mun mielestä ole! Tänäänkin oireetonta pääosin.
 
Takaisin
Top