Nyt illalla ollut sellasta tuntemusta mitä muistelen liittyneen onnistuneissa raskauksissa kohdun kasvuun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
millaselta tää tuntuu?Nyt illalla ollut sellasta tuntemusta mitä muistelen liittyneen onnistuneissa raskauksissa kohdun kasvuun
millaselta tää tuntuu?
okei, hyvä tietää. itellä ollu ehkä jotain saman tyyppistä, mutta tosi lievää.Vaikea selittää, mutta vähän menkkakivun ja paineen tunteen yhdistelmältä
Vaikea selittää, mutta vähän menkkakivun ja paineen tunteen yhdistelmältä
Mullakin ainakin painetta ollut päivänä parina EHKÄ TODELLA lievää menkkamaista kipuakin, tai jotain mut siis yllättävän kivutonta. Toivotaan että silti siellä kasvetaan ilman kipujakin
Jossain näin taannoin keskustelua, että jos raskausvitamiinissa on rautaa mukana, se voi ärsyttää mahaa. Jos omassasi on sitä, kannattaa kokeilla jotain toista valmistetta, jossa rautalisää ei ole. Ja jos sitä lisärautaa kuitenkin tarvitsee, niin esim. SiderAL Forte on sellainen tuote, jonka pitäisi ärsyttää mahaa mahdollisimman vähän.Täälläkin oksettaa. Riippuu näköjään kovasti päivästä onko paha olo vai ei. Taas raskaus jossa pahoinvointi alkanut yhä aikaisemmin kun edellisellä kerralla. Kiva kun esikoinenkin kyselee olenko kipeä. Varmaan möläyttää jollekkin tutulle kohta, että äiti oksentaa aamuisin
Mulla ei ole lääkityksiä mutta mammavitamiini ei ole hyvä. Syön raskaus/imetysvitamiinia ja se oli alkuun hyvä. Nyt saa kyllä valikoida milloin sen syö ettei heti lennä ulos.
Olen törmännyt samaan. On rautaa, mutta valmistetta en vaihda nyt pahoinvoinnin takia, ellei ole pakko. Nyt on pysynyt hyvin alhaalla kun menen hetkeksi makuulle. Eikä ole onneksi jokapäiväistä. Tämä on sopinut paremmin kun muut vastaavat vitamiinit tai rautavalmisteet. SiderAL Forte on kokeiltu - ei neuvolan kovasta mainostuksestaan huolimatta valitettavasti sovi mulle ollenkaan. Päivä kerrallaan täytyy seurata tätä ja katsoa miten käyJossain näin taannoin keskustelua, että jos raskausvitamiinissa on rautaa mukana, se voi ärsyttää mahaa. Jos omassasi on sitä, kannattaa kokeilla jotain toista valmistetta, jossa rautalisää ei ole. Ja jos sitä lisärautaa kuitenkin tarvitsee, niin esim. SiderAL Forte on sellainen tuote, jonka pitäisi ärsyttää mahaa mahdollisimman vähän.
Mä ainakin uskon, että kun edellisestä raskaudesta ja imetyksestä on niin vähän aikaa, ei tuu yhtä huomattavia jomotteluja mitä esikoisesta. Ehkä sulla sama 11/22 syntynyt lapsi siis meillä.Mullakin ainakin painetta ollut päivänä parina EHKÄ TODELLA lievää menkkamaista kipuakin, tai jotain mut siis yllättävän kivutonta. Toivotaan että silti siellä kasvetaan ilman kipujakin
Toi turvotus ja pieretys on ihan kamalaa. Alotin pegorionin nii vähä helpottanut varsinkin iltojen tukalaa oloa.Täällä tissit ja nännit tosi kipeät ja väsyttää vähän tavallista enemmän.
Ja sit pierettää koko ajan
Mutta ei muita oireita...
Tuntuu niin tyhmältä kun oikein toivoo pahaa oloa
Mä ainakin uskon, että kun edellisestä raskaudesta ja imetyksestä on niin vähän aikaa, ei tuu yhtä huomattavia jomotteluja mitä esikoisesta. Ehkä sulla sama 11/22 syntynyt lapsi siis meillä.
Ihanaa parhaita raskausvaivoja. Ja näin toivotaan, että tulisiMulla aamuisin kiertää mahassa niin että hirvee vinkuminen vaan kuuluu mahasta
@Bebetuulia24 toinen marraskuinen teille sit
Mulla kyllä kans ilmavaivat varmasti yks oire, kun en ainakaan muista että ois tämmöstä piereskelyä ollu näin paljoa ennen raskautta ...Täällä tissit ja nännit tosi kipeät ja väsyttää vähän tavallista enemmän.
Ja sit pierettää koko ajan
Mutta ei muita oireita...
Tuntuu niin tyhmältä kun oikein toivoo pahaa oloa
Mua vähän mietityttää tänä ns. hyvävointisuus. Väsyttää kyllä normaalia enemmän ja herkistynyt, sekä hieman rintoja aristaa. Muutoin ihan normaali olo Tuntuu että kaikilla muilla on niin paljon oireita..
Joo, tämä on kiusallinen oire ja mulla sama juttu. Ihan kun olisi syönyt jotain hernekeitto-laku-texmex-ruisleipä-yhdistelmääMulla kyllä kans ilmavaivat varmasti yks oire, kun en ainakaan muista että ois tämmöstä piereskelyä ollu näin paljoa ennen raskautta ...