Oireet

Mulla on olo, ku olisin kipeeks tulossa 🤔 Nenä tukossa, palelee ja leposyke 10 pykälää korkeammalla 🤔
 
En tiedä sattuiko vain lievä tauti samaan aikaan vai onko raskausoire, mutta joku muka-nuha alkoi vaivata pari päivää ennen positiivista testiä. Samana päivänä kylässä käväisi myös erittäin tuttu pahoinvointi, ja siitä arvasin, että tässä kierrossa tärppäsi. Onneksi paha olo on sen jälkeen pysynyt vielä poissa. Väsyttää vain.
 
En tiedä sattuiko vain lievä tauti samaan aikaan vai onko raskausoire, mutta joku muka-nuha alkoi vaivata pari päivää ennen positiivista testiä. Samana päivänä kylässä käväisi myös erittäin tuttu pahoinvointi, ja siitä arvasin, että tässä kierrossa tärppäsi. Onneksi paha olo on sen jälkeen pysynyt vielä poissa. Väsyttää vain.

Joo mä aivastelen ja nenä on tukossa 😁
 
Hengästyn helpommin, kello ei ole vielä nostanut leposykettä. Etova olo melkein koko ajan ja röyhtäilen. Rinnoissa ei tuntemuksia eikä pahemmin kohdussa. Mulla käytössä myös keltarauhastuki vielä melkein viikon, en tiedä tuleeko siitä oireita. Lämmöt koholla ja hieman paleluttanut.
 
Mikähän tuossa pärskimisessä on, sitä on ihan rasittavuuteen asti täälläkin. 😂 Ja nuha on toispuoleinen, vain toinen sierain tukossa ja vuotaa. En muista vastaavaa olleen aiempien raskauksien alussa.

Joo täällä myös aivastelu hämmentää 😄
 
Hyvää perjantaita. Levottomat jalat pitivät hereillä viime yönä. 🥴 Pitkästä, pitkästä aikaa oli niin pahana, että piti jumpata jalkoja ja lantiota, jotta helpotti.
 
On kyllä niin vähän oireita että pelottaa onko tämä totta 😵
 
Varmaan kadun tätä vielä mitä sanon, mutta haluan joko pahoinvointia tai tissit kipeeks, että tämä tuntuisi todelta! 😅😅😅
 
Sama! Tai tissit ehkä on todella aavistuksen arat 🤔

Mulla vaan nännit vähän arat. Viime viikolla tuli välillä pieniä juilimisia tisseihin, mut se meni ohi 🤔 Mut mun mielestä mulla ei tässä vaiheessa oo ollu tissit kipeet kolmessa onnistuneessa raskaudessa 🤔
 
Listaan itselleni oireita tällä hetkellä: aavistuksen rinnat arat, hengästyminen, turvotus, jos pitkä aika syömisestä niin tulee heikko/etova olo (tämä aika lievä, alussa oli pahempi). Ehkä pikkuisen ummettaa. Pieniä nippailuita ajoittain alavatsalla/nivusissa. 4+0 tänään. Esikoisen raskaus oli kyllä myös aika oireeton (tyttö).
 
Täällä on rinnat kipeät aamulla herätessä ja sillon jos on pitänyt rintsikoita hyvän tovin 🥲 Vähän myös selkää jomottelee. viimeksi oli sama homma keskenmeneessä, mitään muita oireita ei sillon edes tullut/ehtinyt tulla. Toivon kyllä ite oireettomuutta koko ajalle 😂
 
Täällä on rinnat kipeät aamulla herätessä ja sillon jos on pitänyt rintsikoita hyvän tovin 🥲 Vähän myös selkää jomottelee. viimeksi oli sama homma keskenmeneessä, mitään muita oireita ei sillon edes tullut/ehtinyt tulla. Toivon kyllä ite oireettomuutta koko ajalle 😂

Oireettomuus käy kunhan kaikki on hyvin 🤭😊🙏❤️
 
Kaikilla virallisilla sivustoilla puhutaan, että oireet alkaa keskimäärin 6.viikolla 🤔 Eli ehkä mulla sit alkaa vaa myöhemmin. Onhan mulla väsymystä ja kohdun seudun nippailuja, mut se on outoa ku ei rinnat oo kipeät 🤔
 
Kaikilla virallisilla sivustoilla puhutaan, että oireet alkaa keskimäärin 6.viikolla 🤔 Eli ehkä mulla sit alkaa vaa myöhemmin. Onhan mulla väsymystä ja kohdun seudun nippailuja, mut se on outoa ku ei rinnat oo kipeät 🤔
Mutta ethän oo vielä 6.viikolla? 😊 ehtii ne sieltä vielä tulla!
 
Täällä alkoi eilen (rv 3+5) etova olo ja tänään (rv 3+6) matkalla kaupasta kotiin tuli ihan yhtäkkiä sellainen huonon olon aalto, että varmaan jos ei olis autolla ollut liikenteessä, olis tullut puskareissu. Mutta olot meni ihan yhtä nopeasti ohi mitä tulikin 👌

Repäisykivut olleet parina iltana aika pahat, että ei saa vaihtaa kylkeä nopeasti tai aivastaa ilman että sattuu alavatsaan.

Tässäpä nämä tän hetkiset olotilat 😊
 
Takaisin
Top