Mä olen kuullu täst hillittömästä väsymyksestä ja ootam kyl kovin et se alkais.aika paha toi unettomuus.. täällä hirvee väsy kokoajan ja heti ku lapset saatu nukkumaan niin itsekin nukahdan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen kuullu täst hillittömästä väsymyksestä ja ootam kyl kovin et se alkais.aika paha toi unettomuus.. täällä hirvee väsy kokoajan ja heti ku lapset saatu nukkumaan niin itsekin nukahdan![]()
Mulla on kans vähän sama asenne et bring it on!!!Ehkä mulla on sit tää, oikeestaan joka päivä on jotain pientä vihlaisua, jomotusta, menkkojen alkamistunnettaoon vaan aatellu että asiaan kuuluu ku asiat vaihtaa sisällä vähitellen paikkojaan, antaa paukkua!
![]()
Mulla se on ainakin sellasta nipistelyn tunnetta kohdun seutumilla. Ei ihan vastaa ainakaan omia menkkakramppeja, jotka saattaa kestää tosi pitkäänkin, vaan sellasia lyhyitä hetkiä kun nipistääHei mitä tolla nippailulla tarkoitetaan?
Apua! 4h.. hui! Lupaan olla valittamatta väsymyksestä. Meillä heräilee tämä taapero ainakin 2x yöllä joten en ihan kunnon unia saa enkä vielä moneen vuoteen kun tulee uusi tulokas , mutta huh pelkät pari hassua tuntia yössä.. eikä se närästyskään mitään herkkua oleMä olen kuullu täst hillittömästä väsymyksestä ja ootam kyl kovin et se alkais.Mutta joo unet jää johonkin neljään tuntiin mikä alkaa kyl vähän syömään jo oloa. Lisäks muuten närästys on alkanut vaivaamaan ajoittain.
Joo tää oon jotain ihan älytöntä. Tuntuu et käyn jollain kierroksilla ihan koko ajan. Mut ehkä mäki alan kohta vaan nukkumaanApua! 4h.. hui! Lupaan olla valittamatta väsymyksestä. Meillä heräilee tämä taapero ainakin 2x yöllä joten en ihan kunnon unia saa enkä vielä moneen vuoteen kun tulee uusi tulokas , mutta huh pelkät pari hassua tuntia yössä.. eikä se närästyskään mitään herkkua oleoi voi tsemppiä kovasti!
Herätessä oli todella etova olo ja normisti laitan lääkkeet kaikki kerralla suuhun, mut nyt piti laittaa yksitellen, ku oksetti niin paljonÄlkää huoliko, lääkkeet on vaihdettu sellasiin joita saa käyttää raskaana
![]()
Täällä sama, eilen oli koko päivän tosi kuvottava olo ja tänä aamuna samatenMulla on nyt selkeesti pahoinvointi alkanut. Tänään taas koko päivän ollut tosi huono olo, eikä mitään tee mieli syödä. Toistaiseksi ei oo tarvinnut oksentaa, mutta ei sekään kovin kaukana oo ollut![]()

Mulla ollut tuota lähes päivittäis, varsinkin aamuisin tai jos ruuasta pidempi aikaMikähän tämä YLÄvatsakipu on? Semmonen tukkonen puristava olo. Onko muilla ollut?
Muoks, nyt tajusin ottaa rennien ja helpottaa![]()